[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Bukowina_driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
Kontakt:

[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: Bukowina_driver » pt sty 14, 2011 23:56

Witam moze mi ktos podac numery takich glowic wiem ze niby 025 103 373 g/aa -to glowice od GX(90km)

nie orjentujecie sie czy glowica z audi 2.0 podejdzie ??

a moze ma ktos z was na zbyciu w normalnej cenie??



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Re: [mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: szypki » sob sty 15, 2011 00:22

jutro ci podam numery do DX z mechanicznej szprycy i do 8 v gti na elektro mechanicznej szprycy



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: bugalon » sob sty 15, 2011 15:58

Słuchaj, sprawa nie jest taka prosta.

Były głowice od mechanicznego wtysku zarówno na hydrostosach jak i na płytkach. Generalnie możesz przyjąć zasadę, że każda głowica z silnika 1,8 -2.0 8V grupy VAG, która ma otwory na zainstalowanie wtryskiwaczy (nie ma znaczenia czy elektronicznych czy mechanicznych) będzie się nadawać.

Na pewno będą pasować głowice z silników: GX, PF, PG, PB, 1P, RV, RD, DX, EV, 3A, JH, 2H. Pamiętaj, że te głowice różnić się będą wałkami, wielkością zaworów czy sposobem otwierania zaworow (hydro albo plytka). Niemniej będą pasować.

Nowsze głowice z silników 2.0 takich jak 2E, ADY, czy AGG nie będą pasować, bo wtryskiwacze mają montowane w kolektorze ssącym a nie w głowicy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: sas_gti » sob sty 15, 2011 17:14

bugalon, czapka od PFa na blok od 2e wejdzie?




Awatar użytkownika
Bukowina_driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
Kontakt:

Re: [mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: Bukowina_driver » sob sty 15, 2011 22:23

Czyli bez obaw mjoge nawet glowice z g60 zakladac??otwory sa tej samej wielkosci/skok gwintu jest identyczny??



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: [mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: bugalon » ndz sty 16, 2011 13:06

Bukowina_driver pisze:Czyli bez obaw mjoge nawet glowice z g60 zakladac??otwory sa tej samej wielkosci/skok gwintu jest identyczny??
Tak, możesz bez obawy zakladac.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: [mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: bugalon » ndz sty 16, 2011 13:08

sas_gti pisze:bugalon, czapka od PFa na blok od 2e wejdzie?
Tak jak toffic napisał, wejdzie ale ona ma otwory na gniazda wtryskiwaczy. Trzeba będzie te otwory zaślepić jeśli to ma chodzić na elektronice z 2E. No chyba ze masz PFa i zmieniasz dół, to wtedy nie ma problemu.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: [mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: toffic » ndz sty 16, 2011 13:19

bugalon pisze:
Bukowina_driver pisze:Czyli bez obaw mjoge nawet glowice z g60 zakladac??otwory sa tej samej wielkosci/skok gwintu jest identyczny??
Tak, możesz bez obawy zakladac.
chyba, ze teraz ma starą głowice to mu gniazda pod wtryski nie siądą



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: sas_gti » ndz sty 16, 2011 15:30

bugalon pisze:No chyba ze masz PFa i zmieniasz dół, to wtedy nie ma problemu.
dokładnie tak, mam PF i chcę dół na 2.0 zmienić. Elektronika zostaje z PFa.
Jeszcze chciałem się upewnić czy do wału 2e przykręce sprzęgło i koło zamachowe z PFa oraz czy z drugiej strony wału bez problemy założę osprzęt na wąski pasek klinowy jak w PFie. Nie chciałbym przerabiać wszystkiego na pasek wielorowkowy bo zbankrutuje przy zakupie kół pasowych. Chciałbym blok 2e uzbroić w graty z PF.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: toffic » ndz sty 16, 2011 15:42

dasz rade bez problemu, jedyne co będziesz musiał jakoś "przerobić" to odma, reszta P&P
P.S. po co 2.0??



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery

Post autor: sas_gti » ndz sty 16, 2011 16:18

a tak odmę już obczajałem, że wychodzi z bloku.
A czemu doł 2.0? Rozbieram sinik i chciałem remont zrobić więc można już poskładać na 2.0. Widziałem kompletne motory 2e i ADY po 500-600 zł.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości