[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Bukowina_driver
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
- Kontakt:
[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
Witam moze mi ktos podac numery takich glowic wiem ze niby 025 103 373 g/aa -to glowice od GX(90km)
nie orjentujecie sie czy glowica z audi 2.0 podejdzie ??
a moze ma ktos z was na zbyciu w normalnej cenie??
nie orjentujecie sie czy glowica z audi 2.0 podejdzie ??
a moze ma ktos z was na zbyciu w normalnej cenie??
Re: [mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
jutro ci podam numery do DX z mechanicznej szprycy i do 8 v gti na elektro mechanicznej szprycy
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
Słuchaj, sprawa nie jest taka prosta.
Były głowice od mechanicznego wtysku zarówno na hydrostosach jak i na płytkach. Generalnie możesz przyjąć zasadę, że każda głowica z silnika 1,8 -2.0 8V grupy VAG, która ma otwory na zainstalowanie wtryskiwaczy (nie ma znaczenia czy elektronicznych czy mechanicznych) będzie się nadawać.
Na pewno będą pasować głowice z silników: GX, PF, PG, PB, 1P, RV, RD, DX, EV, 3A, JH, 2H. Pamiętaj, że te głowice różnić się będą wałkami, wielkością zaworów czy sposobem otwierania zaworow (hydro albo plytka). Niemniej będą pasować.
Nowsze głowice z silników 2.0 takich jak 2E, ADY, czy AGG nie będą pasować, bo wtryskiwacze mają montowane w kolektorze ssącym a nie w głowicy.
Były głowice od mechanicznego wtysku zarówno na hydrostosach jak i na płytkach. Generalnie możesz przyjąć zasadę, że każda głowica z silnika 1,8 -2.0 8V grupy VAG, która ma otwory na zainstalowanie wtryskiwaczy (nie ma znaczenia czy elektronicznych czy mechanicznych) będzie się nadawać.
Na pewno będą pasować głowice z silników: GX, PF, PG, PB, 1P, RV, RD, DX, EV, 3A, JH, 2H. Pamiętaj, że te głowice różnić się będą wałkami, wielkością zaworów czy sposobem otwierania zaworow (hydro albo plytka). Niemniej będą pasować.
Nowsze głowice z silników 2.0 takich jak 2E, ADY, czy AGG nie będą pasować, bo wtryskiwacze mają montowane w kolektorze ssącym a nie w głowicy.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Bukowina_driver
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
- Kontakt:
Re: [mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
Czyli bez obaw mjoge nawet glowice z g60 zakladac??otwory sa tej samej wielkosci/skok gwintu jest identyczny??
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: [mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
Tak, możesz bez obawy zakladac.Bukowina_driver pisze:Czyli bez obaw mjoge nawet glowice z g60 zakladac??otwory sa tej samej wielkosci/skok gwintu jest identyczny??
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: [mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
Tak jak toffic napisał, wejdzie ale ona ma otwory na gniazda wtryskiwaczy. Trzeba będzie te otwory zaślepić jeśli to ma chodzić na elektronice z 2E. No chyba ze masz PFa i zmieniasz dół, to wtedy nie ma problemu.sas_gti pisze:bugalon, czapka od PFa na blok od 2e wejdzie?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Re: [mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
chyba, ze teraz ma starą głowice to mu gniazda pod wtryski nie siądąbugalon pisze:Tak, możesz bez obawy zakladac.Bukowina_driver pisze:Czyli bez obaw mjoge nawet glowice z g60 zakladac??otwory sa tej samej wielkosci/skok gwintu jest identyczny??
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
dokładnie tak, mam PF i chcę dół na 2.0 zmienić. Elektronika zostaje z PFa.bugalon pisze:No chyba ze masz PFa i zmieniasz dół, to wtedy nie ma problemu.
Jeszcze chciałem się upewnić czy do wału 2e przykręce sprzęgło i koło zamachowe z PFa oraz czy z drugiej strony wału bez problemy założę osprzęt na wąski pasek klinowy jak w PFie. Nie chciałbym przerabiać wszystkiego na pasek wielorowkowy bo zbankrutuje przy zakupie kół pasowych. Chciałbym blok 2e uzbroić w graty z PF.
[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
dasz rade bez problemu, jedyne co będziesz musiał jakoś "przerobić" to odma, reszta P&P
P.S. po co 2.0??
P.S. po co 2.0??
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[mk2] glowice gti 8v wtrysk mechaniczny numery
a tak odmę już obczajałem, że wychodzi z bloku.
A czemu doł 2.0? Rozbieram sinik i chciałem remont zrobić więc można już poskładać na 2.0. Widziałem kompletne motory 2e i ADY po 500-600 zł.
A czemu doł 2.0? Rozbieram sinik i chciałem remont zrobić więc można już poskładać na 2.0. Widziałem kompletne motory 2e i ADY po 500-600 zł.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości