Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.
Witam!
Posiadam przod od mk3 gti 280mm i tyl od mk4 czyli wieksze tloczki niz w serii. Oczywiscie pompa nie daje rady i pedal mam w podlodze. Slyszalem, ze aby uniknac takiego efektu potrzebna jest pompa od t4 ktora pasuje p&p i teraz pytanie:
od jakiej wersji silnikowej?
Czy moze byc z T4'ki z ABS'em (u mnie go nie ma). Pytam bo wiekszosc pomp jest wlasnie z samochodow z absem i w lepszym stanie.
Co z serwem? zostaje seria czy zmieniac na jakies inne?
Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam Michał:)
Posiadam przod od mk3 gti 280mm i tyl od mk4 czyli wieksze tloczki niz w serii. Oczywiscie pompa nie daje rady i pedal mam w podlodze. Slyszalem, ze aby uniknac takiego efektu potrzebna jest pompa od t4 ktora pasuje p&p i teraz pytanie:
od jakiej wersji silnikowej?
Czy moze byc z T4'ki z ABS'em (u mnie go nie ma). Pytam bo wiekszosc pomp jest wlasnie z samochodow z absem i w lepszym stanie.
Co z serwem? zostaje seria czy zmieniac na jakies inne?
Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam Michał:)
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.
nie nie może być... pompa do ABS'u ma dwa wyjścia na rurki a ta bez ma 4fck44 pisze:Czy moze byc z T4'ki z ABS'em (u mnie go nie ma)
pompa pasuje pod serwo bez problemu, jeśli masz jakieś małe serwo to można wymienić na większe od mk2.fck44 pisze:Co z serwem? zostaje seria czy zmieniac na jakies inne?
Ja mam pompę hamulcową największą jaka w t4 była a jest to 25.4mm, przez to pedał poszedł znacznie do góry i jest twardszy, ale mam na tyle zaciski z mk2, a te z mk4 są jeszcze większe...
Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.
a w jakiej wersji silnikowej wystepuje pompa 25.4 mm?
Miejmy nadzieje, ze chociaz troche poprawi sie hamowanie..
Miejmy nadzieje, ze chociaz troche poprawi sie hamowanie..
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.
2.5tdi 4x4 a mam podobny setup hamulców jak u Ciebie, czyli 280mm na przodzie a na tyle tarcze, ale z zaciskami od mk2. Nową pompę kupiłem w Inter Cars'ie za niecałe 300zł.
Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.
a czy pompa razem z serwem podejdzie do mk2?
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.
Z serwem to nie wiem, ale bez serwa podchodzi bez problemu. Tylko trzeba uważać, bo są dwie pompy w transporterze bez abs. Jedna jest 22mm a druga jest 25mm. Oczywiscie nie warto brać tej 22mm, bo taka seryjnie siedziala w golfie mk2 g60 i jest dostępna w sklepach za 120 złotych nówka.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.
A ja napiszę coś od siebie... jak dla mnie nie warto brać tej największej od T4... jeździłem jakiś czas na niej i dopiero po przejściu na 22mm poczułem co to hamulec. Wcześniej na tej z T4 25.4mm miałem hamulce takie jakbym nie miał w ogóle ich wspomagania. Pedał twardy jak kamień a i hamowanie kiepskie. Przypuszczalnie pompa z T4 25.4mm jest za "duża" do seryjnego większego serwa z mk2. Do tej pompy z T4 pewnie potrzebne by było bi serwo z T4 żeby to jakoś znośnie hamowało, albo zaciski 2 tłoczkowe na przód .
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.
marcinas1983 pisze:A ja napiszę coś od siebie... jak dla mnie nie warto brać tej największej od T4... jeździłem jakiś czas na niej i dopiero po przejściu na 22mm poczułem co to hamulec. Wcześniej na tej z T4 25.4mm miałem hamulce takie jakbym nie miał w ogóle ich wspomagania. Pedał twardy jak kamień a i hamowanie kiepskie. Przypuszczalnie pompa z T4 25.4mm jest za "duża" do seryjnego większego serwa z mk2. Do tej pompy z T4 pewnie potrzebne by było bi serwo z T4 żeby to jakoś znośnie hamowało, albo zaciski 2 tłoczkowe na przód .
Ja mam u siebie pompe hamulcowa z audi v8 (25,4) która jest z dwoma wyjsciami, tył seria przód, 288 z MKIV hamuje rewelacyjnie. Serwo seryjne z G60
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.
U mojego brata w jetcie mk2 1.8T jest pompa 22 (nowa) hebel dokładnie taki sam jak u Borysa (zaciski wszystkie 4 z golfa mk4) i pompa 22mm jest za slaba. Pedał idzie w podłogę i łapie cisnienie dopiero po 2 nadepnięciu.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości