pompa paliwa golf III a II

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

faflok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt gru 24, 2010 15:54

pompa paliwa golf III a II

Post autor: faflok » pn sty 03, 2011 20:54

Witam..Pasuje pompa paliwa z golfa III 1.8 75ps do mk2 1.8 PF ??? Gdzie mogę znaleźć sterownik/komputer do tego modelu oraz cala wiązkę elektryczną ??



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

pompa paliwa golf III a II

Post autor: jeryk10 » pn sty 03, 2011 20:56

Nie pasuje do mk2


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

faflok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt gru 24, 2010 15:54

pompa paliwa golf III a II

Post autor: faflok » pn sty 03, 2011 20:58

Tak dokładnie to mi chodzi o ciśnienie czy ma wystarczające czy da rade



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

pompa paliwa golf III a II

Post autor: jeryk10 » pn sty 03, 2011 21:01

NIe bo ma cisnienie 1,2 bar ty potrzebujesz 3 bar Ogolnie z mk3 ma inny gabaryt pompy i jest tylko jedna pompa w zbiorniku mk2 ma 2 pompy


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

faflok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt gru 24, 2010 15:54

pompa paliwa golf III a II

Post autor: faflok » pn sty 03, 2011 21:05

Aha dzięki aa można ja inna zastąpić z innych modeli ?? nie musi posiadać tych samych gabarytów ...



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

pompa paliwa golf III a II

Post autor: jeryk10 » pn sty 03, 2011 21:08

Jezeli masz mk2 to potrzebujesz ta pod autem 3 bar i tylko orginal nie oplaca sie rzezbic


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości