2E w Mk1 co z filtrem powietrza

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
manekgti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt lip 11, 2006 00:02
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

2E w Mk1 co z filtrem powietrza

Post autor: manekgti » sob lis 27, 2010 19:06

moze ktos podpowie co zrobic z filtrem powietrza, seryjna pucha nie miesci sie w komorze jak to rozwiazac :chytry:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

2E w Mk1 co z filtrem powietrza

Post autor: toffic » sob lis 27, 2010 22:41

Adapter pod stożek, tylko nie zakładaj od razu filtra tylko kawałek prostej rury



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: 2E w Mk1 co z filtrem powietrza

Post autor: Borys » sob lis 27, 2010 22:42

manekgti pisze:moze ktos podpowie co zrobic z filtrem powietrza, seryjna pucha nie miesci sie w komorze jak to rozwiazac :chytry:
stozek trzeba zamontowac



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

2E w Mk1 co z filtrem powietrza

Post autor: jeryk10 » ndz lis 28, 2010 18:28

Prosze http://www.vwwatercooled.org.au/f23/197 ... 48596.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

2E w Mk1 co z filtrem powietrza

Post autor: GTI KR » ndz lis 28, 2010 22:08

Witam.
Ja podepne się pod pytanie. Mianowicie, w mk3 ma to zrobione tak po kolei stożek, Blos, przepływka i przepustnica. Rozsypała mi się gumę łącząca przeplywke z przepustnicą. Zastanawiam się, czy nie zrobić z jakiejś rury. W dwóch miejscach naciąć i zespawać. Moje pytanie jaką najlepiej zastosować średnice rury (chodzi mi o średnicę wewnątrz) Do tego chciałem dać ori puszkę filtra w która bym wkręcił przepływke i miedzy przepustnica a filtrem blosa. Jeszcze kwestia odmy, czy lepiej odłączyć, czy zostawić. Nie oczekuje jakiś mega rezultatów, ale spawać umie itp. Chodzi mi o optymalne rozwiązanie, żeby jak najmniej auto było zdławione przez lpg, no chyba, ze w 2e lepiej dać ori gumę od dolotu. Pozdrawiam


BB (borówka, bandit ...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości