

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
a ja bym zaczoł od remontu VR6 nowy rozrząd głwica po portingu i remoncie, do tego wałki z 2.9 przepustnica z 2.9 i jakis ciekawy softtaz pisze:Najpierw jedź na hamownię, potem zdejmij głowice i się nią pobaw, zmień wydech na dedykowany, dolot też, odelż auto, kup lżejsze koło zamachowe lub to daj do przetoczenia i wyważania. Cena za te wszystkie przeróbki powinna zamknąć się w 4000zł.
HeHe, to nie realne.GZ1 pisze:CHCE MIEĆ DUŻO LEPSZE PRZYSPISZENIE ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE
Upewnij sie czy twój VR trzyma serię, bo chyba żaden nie trzyma.taz pisze:Najpierw jedź na hamownię
Jeszcze na tym zarobi !!!! bo sprzeda czesci na allegro z zyskiemml2210 pisze:Chociaż jest jedno wyjście. Wywal z auta zupełnie wszystko.
Fotele, tapicerki, audio, wygłuszenia, klimę jeśli jest, poprostu wszystko co nie jest samochodowi niezbedne do porusznia sie.
Rozpruj auto do szpiku kości, do gołej blachy, a wtedy powinieneś mieć lepsze przyśpieszenie za niewielkie pieniądze,
a nawet za free
160KM to widze ze staje sie serią w przypadku vrów, z jakims tam przebiegiemrafalvr6 pisze:Lepsze przyspieszenia za mała kase w przypadku Vra nie istnieje.
Czesci sa drogie i wkład pracy duży.
Fakt zaden Vr nie trzyma serii, mój miał 160KM i 212Nm a jak go hamowałem mial 90tys przebiegu pierwszy raz.
A sam remont silnika to juz du duże koszty.
Pytanie jeszcze jedno CZY TY MASZ TAM GAZ?????
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości