Jak z KE-Motronica wywalic pare zbednych kabli :)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Jak z KE-Motronica wywalic pare zbednych kabli :)
Witam!
Potrzebuje dokladnych informacji na temat przerobki osprzetu silniczka 2.0 16V 9A. Nie chodzi o zwiekszanie mocy czy polepszenie osiagow (chociaz to tez byloby mile widziane ) ale o zminimalizowanie ilosci elektronicznych "pierdulek" ktore steruja praca silnika.
Z tego co sie dowiedzialem w KR byl przeplywomierz typowo mechaniczy, bez potencjometru, nie bylo tez sondy lambda. Czy wg was taka przerobka to dobry pomysl? Co w takim wypadku musialbym zrobic z komputerem, czujnikiem temperatury i pozostalym kablami?? I co z przyspieszaczem zaplonu? W kr-ce byl podcisnieniowy.... nie wiem czy trzeba zmieniac caly aparat czy tylko kopolke.
Autko chwilowo niesprawne z uwagi na wlasnie uszkodzony potencjometr przplywomierza. Teraz kombinuje zeby zamiast pchac sie dalej w elektronike kupic mechaniczny wtrysk i miec spokoj na lata.
Doradzcie cos !!
Potrzebuje dokladnych informacji na temat przerobki osprzetu silniczka 2.0 16V 9A. Nie chodzi o zwiekszanie mocy czy polepszenie osiagow (chociaz to tez byloby mile widziane ) ale o zminimalizowanie ilosci elektronicznych "pierdulek" ktore steruja praca silnika.
Z tego co sie dowiedzialem w KR byl przeplywomierz typowo mechaniczy, bez potencjometru, nie bylo tez sondy lambda. Czy wg was taka przerobka to dobry pomysl? Co w takim wypadku musialbym zrobic z komputerem, czujnikiem temperatury i pozostalym kablami?? I co z przyspieszaczem zaplonu? W kr-ce byl podcisnieniowy.... nie wiem czy trzeba zmieniac caly aparat czy tylko kopolke.
Autko chwilowo niesprawne z uwagi na wlasnie uszkodzony potencjometr przplywomierza. Teraz kombinuje zeby zamiast pchac sie dalej w elektronike kupic mechaniczny wtrysk i miec spokoj na lata.
Doradzcie cos !!
wytargaj wszystkie kable, załóż moduł sterowania zapłonem z PL lub KR + rozdzielacz wtrysku z KR, do tego paliwo 98 oct. i jazda.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
No, rozmumiem ze za sterowanie katem wyprzedzenia zaplonu bedzie odpowiedzialny wlasnie ten modul? A tak w ogole to chodzi o taki modul: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84831600 ?? Moze ktos ma albo moze zrobic zdjecie zebym wiedzial co kupic (ew prosilbym o nr czesci)
A co z kablami do rozdzielacza wtrysku, czujnika temperatury, silniczka krokowego? Bo jak na moj leb to po odlaczeniu tych wszystkich maneli to komputer juz mi nie bedize w ogole potrzebny, dobrze kombinuje?
Czemu 98 oct ??? Ze wzgledu na rozdzielacz ??
[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 10:34 ]
A co ze sterowaniem wtryskiwacza rozruchowego i regulatora cisnienia na rozdzielaczu wtrysku???
A co z kablami do rozdzielacza wtrysku, czujnika temperatury, silniczka krokowego? Bo jak na moj leb to po odlaczeniu tych wszystkich maneli to komputer juz mi nie bedize w ogole potrzebny, dobrze kombinuje?
Czemu 98 oct ??? Ze wzgledu na rozdzielacz ??
[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 10:34 ]
A co ze sterowaniem wtryskiwacza rozruchowego i regulatora cisnienia na rozdzielaczu wtrysku???
nie chodzi o to, ten co podales link to koncowka mocy na cewke W.N, mi chodzi o moduł sterowania - taki mały komputer z wężykiem na podcisnienie.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Tak dla utrudnienia sprawy ( ) wymienie wszystkie elementy ktore mam u siebie zamontowane i ktore w mniejszym lub wiekszym stopniu wplywaja na prace silnika i nie wiem co z nimi zrobic przy wyzej opisywanej modywfikacji:
-czujnik temperatury
-sona lambda
-rozdzilelacz zaplonu
-czujnik Halla
-rozdzielacz wtrysku
-regulatro cisnienia przy rozdzielaczu
-przeplywomierz z potencjometrem
-cewka zapl.
-silniczek krokowy z wlacznikiem na przpustnicy-
-wtryskiwacz rozruchowy
-filtr wegla aktywnego
-komputer
Czekam na pomysly
[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 15:57 ]
-czujnik temperatury
-sona lambda
-rozdzilelacz zaplonu
-czujnik Halla
-rozdzielacz wtrysku
-regulatro cisnienia przy rozdzielaczu
-przeplywomierz z potencjometrem
-cewka zapl.
-silniczek krokowy z wlacznikiem na przpustnicy-
-wtryskiwacz rozruchowy
-filtr wegla aktywnego
-komputer
Czekam na pomysly
[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 15:57 ]
a mozesz mi pokazac to na jakims zdjeciu??GTO pisze:nie chodzi o to, ten co podales link to koncowka mocy na cewke W.N, mi chodzi o moduł sterowania - taki mały komputer z wężykiem na podcisnienie.
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
No, latwo powiedziec "zmien". Zlozyc wszystko od podstaw to jest latwo, ale w przypadku przekladki... Po prostu nie wiem co moge wywalic, co mam zostawic, co z czym zamienic i co kupic. Jak mozesz to mi troche przybliz ta opcje przerobki. Z gory dziekiBorys pisze:zmień na digifanta cał wtrysk to problem znikniepiotrek1313 pisze: Czekam na pomysly
Obrazek
[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 21:56 ]
A tak generalnie to mi najbardziej zalezy na ograniczeniu elektroniki, a z tego co jak dotad wyczytalem robiac z 9a digi nie za duzo spod maski wywale.
Ogolnie k-jet i wszystkie mu pokrewne maja zle zdanie z uwagi na stosowanie w tych ukladach LPG. Ja chce zrobic tak aby silnik idealnie hulal na benzyce z mozliwie najmniejsza iloscia elektroniki. Pozniej sprobuje sie pobawic w jakis "bezpieczny" gaz (tzn tak aby ew strzaly w zadnym stopniu nie uszkadzaly ukladu, i nie mysle wcale o zadnych badziewnych klapkach)
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości