Noszę się z zamiarem zmiany silnika w mojej jetcie z 1,8 gx ke-jetronik (ma sonde lambda) na dwulitrowy 2e...
Zanim poniosę jakiekolwiek koszty chciałbym zapytać o sposób podłączenia komputera sterującego silnikiem. Interesuje mnie polączenie komputera silnika z kabiną. Wiem że nie będzie możliwe plug&play, auto jest z rocznika 87 i skrzynka bezpieczników oraz wtyczka do komputera jest inna niż w autach po 89 roku gdzie wystarczy przepiąć komputery. Pytanie brzmi, czy wystarczy odpowiednie połączenie pinów komputera od 2e do starej wtyczki czy też konieczne jest prowadzenie dodatkowej instalacji do skrzynki bezpieczników i umieszczanie w niej jakichś dodatkowych elementów sterujących? Na mechanice się trochę orientuję ale jeśli chodzi o elektrykę jestem zielony.
Proszę bardzo o porady. nie chcę sprzedawać jetty a zagazowany GX który w niej jest nie pracuje juz najlepiej
swap z 1,8 gx na 2,0 2e
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- webster1987
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz mar 22, 2009 19:49
- Lokalizacja: Lisków k. Kalisza Wielkopolska
swap z 1,8 gx na 2,0 2e
elektryke pod kompa do 2e bendziesz musial dorobic i polutowac Chetnie sluze pomoca na PW
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości