swap z RPka na ADY w mk2...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
swap z RPka na ADY w mk2...
jest silnik z VW Sharana 2,0 8V z sharana z roku 1998 i z tego co się doszukałem w necie jest to ADY
silnik stoi z osprzętem, bez skrzyni jest wiązka i sterownik i pompa paliwa z sharana pewnie tez by była...
jakby wyglądało włożenie tego w mk2 z silnikiem RP z 91 roku
skrzynia podejdzie , pompy z RP wystarczające a jak nie to czy można zamienić na tą z sharana
jak z mocowaniami silnika - ale te chyba powinny pasować
jak z podpięciem elektryki nie będzie problemu z wpięciem tylko wiązki w skrzynkę
silnik stoi z osprzętem, bez skrzyni jest wiązka i sterownik i pompa paliwa z sharana pewnie tez by była...
jakby wyglądało włożenie tego w mk2 z silnikiem RP z 91 roku
skrzynia podejdzie , pompy z RP wystarczające a jak nie to czy można zamienić na tą z sharana
jak z mocowaniami silnika - ale te chyba powinny pasować
jak z podpięciem elektryki nie będzie problemu z wpięciem tylko wiązki w skrzynkę
swap z RPka na ADY w mk2...
skrzynię zostaw ATH z rp, pompy napewno nie pasują, od strony elektroniki to zapewne do swojego musisz założyć immo lub wywalić je ze sterownika i będzie działać
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
swap z RPka na ADY w mk2...
no właśnie z tego co się dowiadywałem to pompa od PB/PF spokojnie wystarcza a wg tego co sprawdzałem w RP mam tą samą pompę co w PB/PF
to jak w końcu
to jak w końcu
swap z RPka na ADY w mk2...
Nie jest taka sama w RP i PFie, musisz zmienić, z mocowaniami też raczej lekko nie będzie (oglądnij dobrze blok), wiązka do lutowania
swap z RPka na ADY w mk2...
rozmawiałem z człowiek który do mk2 wsadzał agg (czyli podobnie co ady), wcześniej również siedział RP'k i mówi ze z pompą nic nie ruszał, ta z RP'ka się nadała spokojnie, blok silnika taki sam i ogólnie mocowania też pasują tylko jedną łapę trzeba przekręcić z silnika mk2 a co do wiązki to z mk3 pasowała elektryka w skrzynkę mk2 (nowy typ) bez problemów, to czyżby z sharana było inaczej
swap z RPka na ADY w mk2...
Tak ale silnik sharana ruzni sie kolektorem ssacym i bendziesz mial zonk http://moto.allegro.pl/2-0-ady-vw-shara ... 84408.html" onclick="window.open(this.href);return false; A pompe paliwa tylko zmieniasz ta pod autem na 3 barowa ta w zbiorniku zostaje Musisz miec pompe od PF PB one sa 3 barowe Polecam silnik 2.0 8V z mk3 nie bendziesz musial kobinowac z kolektorem ssacym
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
swap z RPka na ADY w mk2...
pytam o sharana bo do takiego silnika mam dostęp...
co do dolotu to z tego co widze na tej fotce to zapodać rure w bok i stożek można zapodać chyba i byłoby OK..
a co do pompy to z tego co wyczytałem na forum w RP'kach wychodziły dwie pompy.. jedna z nich daje do 6 barów... tylko po czym dojsć jaka sie ma
no i jak pisałem wyzej rozmawiałem z człowiek który wsadził zamiast rp'ka AGG i śmiga pięknie na pompie z tegoś RP'ka
co do dolotu to z tego co widze na tej fotce to zapodać rure w bok i stożek można zapodać chyba i byłoby OK..
a co do pompy to z tego co wyczytałem na forum w RP'kach wychodziły dwie pompy.. jedna z nich daje do 6 barów... tylko po czym dojsć jaka sie ma
no i jak pisałem wyzej rozmawiałem z człowiek który wsadził zamiast rp'ka AGG i śmiga pięknie na pompie z tegoś RP'ka
swap z RPka na ADY w mk2...
W RP pompa paliwa daje 1,2 bara a Ty potrzebujesz 3 bar w RP nie bylo pomp 6 barowych wystempowaly tylko w 1.8 16V KR PL
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
swap z RPka na ADY w mk2...
Nie moge tej strony otworzyc co tam jest za pompa
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
swap z RPka na ADY w mk2...
to jest screen z intercars'a do pompy pieterburga do RP i pokazane ze ta sama pompa jest stosowana we wszystkich jednostkach 1,8 w mk2...
no i poza tym kolega z forum przekładał RP => AGG zostawiając seryjną pompę i auto jeździ już spory czas, wiec albo pompa z RPka jest wystarczająca albo były wychodziły jednak rożne
(albo trzecia opcja że ktoś kiedyś dawno temu zanim auto zmieniło właściciela wymienił pompę paliwa)
no i poza tym kolega z forum przekładał RP => AGG zostawiając seryjną pompę i auto jeździ już spory czas, wiec albo pompa z RPka jest wystarczająca albo były wychodziły jednak rożne
(albo trzecia opcja że ktoś kiedyś dawno temu zanim auto zmieniło właściciela wymienił pompę paliwa)
swap z RPka na ADY w mk2...
Rozne na pewno nie ale jak kolega jezdzi na pompie od RP to niech sprubuje wstawic orginal pod ten silnik 3 barowa to napewno odczuje roznice
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
swap z RPka na ADY w mk2...
nom OK, a co dalej.. tzn elektryka
mam nową wiazkę czyli interesują mnie 3 kostki f, g1 g2 przepinam je po prostu w skrzynce i wszystko działa czy pinout w kostkach jest inny
jakieś przekaźniki czy cos trzeba dokładać do skrzynki
mam nową wiazkę czyli interesują mnie 3 kostki f, g1 g2 przepinam je po prostu w skrzynce i wszystko działa czy pinout w kostkach jest inny
jakieś przekaźniki czy cos trzeba dokładać do skrzynki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości