swap z RPka na ADY w mk2...

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: zielu » śr paź 13, 2010 18:52

jest silnik z VW Sharana 2,0 8V z sharana z roku 1998 i z tego co się doszukałem w necie jest to ADY
silnik stoi z osprzętem, bez skrzyni jest wiązka i sterownik i pompa paliwa z sharana pewnie tez by była...
jakby wyglądało włożenie tego w mk2 z silnikiem RP z 91 roku :?:
skrzynia podejdzie :?: , pompy z RP wystarczające :?: a jak nie to czy można zamienić na tą z sharana :?:
jak z mocowaniami silnika :?: - ale te chyba powinny pasować :?:
jak z podpięciem elektryki :?: nie będzie problemu z wpięciem tylko wiązki w skrzynkę :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: RasPL » czw paź 14, 2010 08:48

skrzynię zostaw ATH z rp, pompy napewno nie pasują, od strony elektroniki to zapewne do swojego musisz założyć immo lub wywalić je ze sterownika i będzie działać


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: zielu » czw paź 14, 2010 10:33

no właśnie z tego co się dowiadywałem to pompa od PB/PF spokojnie wystarcza a wg tego co sprawdzałem w RP mam tą samą pompę co w PB/PF
to jak w końcu :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: toffic » czw paź 14, 2010 10:39

Nie jest taka sama w RP i PFie, musisz zmienić, z mocowaniami też raczej lekko nie będzie (oglądnij dobrze blok), wiązka do lutowania



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: zielu » czw paź 14, 2010 11:17

rozmawiałem z człowiek który do mk2 wsadzał agg (czyli podobnie co ady), wcześniej również siedział RP'k i mówi ze z pompą nic nie ruszał, ta z RP'ka się nadała spokojnie, blok silnika taki sam i ogólnie mocowania też pasują tylko jedną łapę trzeba przekręcić z silnika mk2 a co do wiązki to z mk3 pasowała elektryka w skrzynkę mk2 (nowy typ) bez problemów, to czyżby z sharana było inaczej :?:


Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: jeryk10 » czw paź 14, 2010 16:00

Tak ale silnik sharana ruzni sie kolektorem ssacym i bendziesz mial zonk http://moto.allegro.pl/2-0-ady-vw-shara ... 84408.html" onclick="window.open(this.href);return false; A pompe paliwa tylko zmieniasz ta pod autem na 3 barowa ta w zbiorniku zostaje Musisz miec pompe od PF PB one sa 3 barowe Polecam silnik 2.0 8V z mk3 nie bendziesz musial kobinowac z kolektorem ssacym :D


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: zielu » czw paź 14, 2010 16:17

pytam o sharana bo do takiego silnika mam dostęp...
co do dolotu to z tego co widze na tej fotce to zapodać rure w bok i stożek można zapodać chyba i byłoby OK..
a co do pompy to z tego co wyczytałem na forum w RP'kach wychodziły dwie pompy.. jedna z nich daje do 6 barów... tylko po czym dojsć jaka sie ma :?:
no i jak pisałem wyzej rozmawiałem z człowiek który wsadził zamiast rp'ka AGG i śmiga pięknie na pompie z tegoś RP'ka


Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: jeryk10 » czw paź 14, 2010 16:24

W RP pompa paliwa daje 1,2 bara a Ty potrzebujesz 3 bar w RP nie bylo pomp 6 barowych wystempowaly tylko w 1.8 16V KR PL


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: zielu » czw paź 14, 2010 17:04

Obrazek


Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: jeryk10 » czw paź 14, 2010 19:40

Nie moge tej strony otworzyc co tam jest za pompa


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: zielu » czw paź 14, 2010 20:00

to jest screen z intercars'a do pompy pieterburga do RP i pokazane ze ta sama pompa jest stosowana we wszystkich jednostkach 1,8 w mk2...

no i poza tym kolega z forum przekładał RP => AGG zostawiając seryjną pompę i auto jeździ już spory czas, wiec albo pompa z RPka jest wystarczająca albo były wychodziły jednak rożne :)
(albo trzecia opcja że ktoś kiedyś dawno temu zanim auto zmieniło właściciela wymienił pompę paliwa)


Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: jeryk10 » czw paź 14, 2010 21:16

Rozne na pewno nie ale jak kolega jezdzi na pompie od RP to niech sprubuje wstawic orginal pod ten silnik 3 barowa to napewno odczuje roznice


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: zielu » sob paź 16, 2010 12:29

nom OK, a co dalej.. tzn elektryka :?:
mam nową wiazkę czyli interesują mnie 3 kostki :?: f, g1 g2 :?: przepinam je po prostu w skrzynce i wszystko działa :?: czy pinout w kostkach jest inny :?:
jakieś przekaźniki czy cos trzeba dokładać do skrzynki :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

swap z RPka na ADY w mk2...

Post autor: toffic » sob paź 16, 2010 15:39

Poszukaj sobie fotek wtyczek z Sharana i sam sobie odpowiesz na pytanie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości