[MK2] Pompa hamulcowa

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

[MK2] Pompa hamulcowa

Post autor: RasPL » sob paź 09, 2010 21:54

Sprawa stoi tak wymieniłem hamulce w moim mk2 i teraz z przodu mam zaciski z tłoczkami 54mm a z tyłu 38mm, mam pompę 22.2mm ale jak dla mnie to za duży skok pedała hamulca zanim zacznie to hamować. Są jeszcze 23.81 i 25.4 ale tu pytanie o to by nie przesadzić. Da się na tej pompie 25.4 jeździć w zimę ? nie chcę by przy lekkim wciśnięciu pedału blokowało mi koła na śniegu bo to nie fajne. Czyli czy ma sens do takiego zestawu zacisków montować 25.4 czy lepiej 23.8


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

[MK2] Pompa hamulcowa

Post autor: wojtass31 » sob paź 09, 2010 22:04

seryjne gti tez mialy taki zestaw i niby jest ok. Tez zmienial na podobny zestaw taki jak ty a te pompy 23.81 i 25.4 to od jakiego autka??



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[MK2] Pompa hamulcowa

Post autor: marcinas1983 » ndz paź 10, 2010 12:46

Od VW t4. Ja mam tą największą i jakoś nie widzę problemu z gwałtowną czułością. Dla mnie ona jest nawet za mało czuła. To nie tak jak w autach francuskich, że lekko się naciśnie i już się ląduje na przedniej szybie. Mam u siebie z przodu zaciski z mk3 GTI pod 280mm tarcze chyba 54mm oraz na tyle 34mm standardowe od mk2 GTI i nie ma najmniejszego problemu z gwałtownym hamowaniem. Niestety w zimę nie jeżdżę golfem więc nie wiem jak to jest z blokowaniem kół na śniegu. Różnica jest tylko taka w porównaniu do 20mm, że pedał nie wpada głęboko i ma bardzo krótki skok. Też myślałem, że po zamontowaniu wszystkiego największego gdy dotknę lekko hamulca to będzie mi blokować gwałtownie koła, ale tak niestety nie jest... :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

[MK2] Pompa hamulcowa

Post autor: RasPL » pn paź 11, 2010 15:11

Dzięki wielkie za odpowiedź, ja sam na hamulce 239mm założyłem pompę 22.2 z gti i właśnie się zdziwiłem że pedał i tak dość głęboko leci. Robiłem testy i zaślepienie pompy w miejscach gdzie są przewody tylnych hamulców daje taki efekt że skok pedała jest praktycznie zerowy i odrazu czuć że auto hamuje. Skok pedała trochę się też zmniejsza gdy korektor siły hamowania jest praktycznie całkowicie zamknięty no ale wtedy tył nie hamuje.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

[MK2] Pompa hamulcowa

Post autor: wojtass31 » pn paź 11, 2010 16:00

to do zaciskpw przod girling 54 a tyl z mk4 jaka najlepiej pompe kupic ta 22 od gti styka czy ta wieksza?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości