mk2 swap KR na zwykłego diesla

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

mk2 swap KR na zwykłego diesla

Post autor: majekMK2 » sob paź 02, 2010 22:03

Witam mam pytanie na co muszę zwrócić uwagę jak będę wymieniał silnik KR w mk2 z 89r.czyli starego typu wiązka na zwykłego najprostszego diesla ??
cały silnik z wiązka i skrzynia i półośkami z KR-ki idzie do wyciagniecia a montuje z diesla wszystko łącznie ze skrzynia
jak sprawa wygląda z bakiem muszę zamontować z diesla czy da sie przerobić ??
kolejna rzecz to ssanie jesli ma bo niestety nie znam sie na dieslach bo nie miałem nigdy z nimi do czynienia jak jest ręczne to jak zamontować je i czy jest jakaś pompa montowana w baku??
co z obrotkiem gdzie mam go podpiąć i jaka wiązkę tylko zostawiam pod maska jak dobrze rozumuje to tylko od świateł i co jeszcze?? kolejne to wydech można zostawić cały ten z 16v ??i jest tam tez wspomaganie i czy da rade uruchomić je w dieslu??
najlepiej jakby ktoś napisał po kolei na co muszę zwrócić największą uwagę byłbym bardzo wdzięczny bo będę się zabierał za ta przekładkę już za parę dni :pub: :pub: :pub:


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

mk2 swap KR na zwykłego diesla

Post autor: bugalon » ndz paź 03, 2010 11:48

1. Bak zostaje ale musisz wymontować wszystkie pompy paliwa (obydwie).
2. Jeśli KR siedział seryjnie to i przewody paliwowe masz do zmiany.
3. Z instalacji elektrycznej to wyjmujesz wszystko z tego co tam ma KR i wstawiasz tylko zasilanie na zaworek pompy wtryskowej i układ do podgrzewania świec żarowych
4. Wydech może zostać o ile połączysz go w sensowny sposob z kolektorem od 8V
5. Obrotomierz do diesla jest inny i bierze sygnał z zacisku W alternatora.
6. Wspomaganie możesz przerzucić z KRa (pompa, koła i paski). Będzie pasować i działać.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

mk2 swap KR na zwykłego diesla

Post autor: majekMK2 » śr paź 27, 2010 18:18

ok super silnik jest to PL a nie KR ale to chyba znaczenia nie ma
i mam kolejne pytanie czy poduszki z kołyski moga zostac z benzyniaka ??
po drugie czy ma ktos moze schemat gdzie sie wpiac w skrzynce ori starego typu grzanie swiec ,zasilanie na zaworek pompy ???
co do licznika to bede miał ori z diesla


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

mk2 swap KR na zwykłego diesla

Post autor: jeryk10 » śr paź 27, 2010 20:13

Zasilanie zaworka mozesz pociagnac od cewki zaplonowej kobel Czarny Cewke wiadomo bedziesz wyrzucac ale wlasnie wykorzystasz ten kabel A wiazke do swiec musisz zbudowac ogulnie podloczenie proste Gdzies na forum znajdziesz jak to ma byc Ewentulalnie moge pomuc na PW A tak apropo co sie stalo z tym silnikiem 16 V jest na chodzie


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

mk2 swap KR na zwykłego diesla

Post autor: majekMK2 » śr paź 27, 2010 21:45

ok dobra jak co będę jeszcze pytał ale na Pw podeślij jakbyś dał rade będę bardzo wdzięczny :pub: silnik nie chce odpalic ale kreci dobrze ale to chyba wina aparatu zapłonowego a co do diesla to kata muszę wyrzucić jeśli posiada jeszcze ??
i czy altek moze byc np. z 8V lub 16V czy musi byc z diesla?? i pompę jak będę poszukiwał z baku to mogę zakupić z TD czy tez musi być bezpośrednio z diesla???
sorki za takie pytania ale niestety pierwszy raz do czynienia z dieslem


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości