Witam mam pytanie na co muszę zwrócić uwagę jak będę wymieniał silnik KR w mk2 z 89r.czyli starego typu wiązka na zwykłego najprostszego diesla ??
cały silnik z wiązka i skrzynia i półośkami z KR-ki idzie do wyciagniecia a montuje z diesla wszystko łącznie ze skrzynia
jak sprawa wygląda z bakiem muszę zamontować z diesla czy da sie przerobić ??
kolejna rzecz to ssanie jesli ma bo niestety nie znam sie na dieslach bo nie miałem nigdy z nimi do czynienia jak jest ręczne to jak zamontować je i czy jest jakaś pompa montowana w baku??
co z obrotkiem gdzie mam go podpiąć i jaka wiązkę tylko zostawiam pod maska jak dobrze rozumuje to tylko od świateł i co jeszcze?? kolejne to wydech można zostawić cały ten z 16v ??i jest tam tez wspomaganie i czy da rade uruchomić je w dieslu??
najlepiej jakby ktoś napisał po kolei na co muszę zwrócić największą uwagę byłbym bardzo wdzięczny bo będę się zabierał za ta przekładkę już za parę dni
mk2 swap KR na zwykłego diesla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
mk2 swap KR na zwykłego diesla
1. Bak zostaje ale musisz wymontować wszystkie pompy paliwa (obydwie).
2. Jeśli KR siedział seryjnie to i przewody paliwowe masz do zmiany.
3. Z instalacji elektrycznej to wyjmujesz wszystko z tego co tam ma KR i wstawiasz tylko zasilanie na zaworek pompy wtryskowej i układ do podgrzewania świec żarowych
4. Wydech może zostać o ile połączysz go w sensowny sposob z kolektorem od 8V
5. Obrotomierz do diesla jest inny i bierze sygnał z zacisku W alternatora.
6. Wspomaganie możesz przerzucić z KRa (pompa, koła i paski). Będzie pasować i działać.
2. Jeśli KR siedział seryjnie to i przewody paliwowe masz do zmiany.
3. Z instalacji elektrycznej to wyjmujesz wszystko z tego co tam ma KR i wstawiasz tylko zasilanie na zaworek pompy wtryskowej i układ do podgrzewania świec żarowych
4. Wydech może zostać o ile połączysz go w sensowny sposob z kolektorem od 8V
5. Obrotomierz do diesla jest inny i bierze sygnał z zacisku W alternatora.
6. Wspomaganie możesz przerzucić z KRa (pompa, koła i paski). Będzie pasować i działać.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
mk2 swap KR na zwykłego diesla
ok super silnik jest to PL a nie KR ale to chyba znaczenia nie ma
i mam kolejne pytanie czy poduszki z kołyski moga zostac z benzyniaka ??
po drugie czy ma ktos moze schemat gdzie sie wpiac w skrzynce ori starego typu grzanie swiec ,zasilanie na zaworek pompy ???
co do licznika to bede miał ori z diesla
i mam kolejne pytanie czy poduszki z kołyski moga zostac z benzyniaka ??
po drugie czy ma ktos moze schemat gdzie sie wpiac w skrzynce ori starego typu grzanie swiec ,zasilanie na zaworek pompy ???
co do licznika to bede miał ori z diesla
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
mk2 swap KR na zwykłego diesla
Zasilanie zaworka mozesz pociagnac od cewki zaplonowej kobel Czarny Cewke wiadomo bedziesz wyrzucac ale wlasnie wykorzystasz ten kabel A wiazke do swiec musisz zbudowac ogulnie podloczenie proste Gdzies na forum znajdziesz jak to ma byc Ewentulalnie moge pomuc na PW A tak apropo co sie stalo z tym silnikiem 16 V jest na chodzie
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
mk2 swap KR na zwykłego diesla
ok dobra jak co będę jeszcze pytał ale na Pw podeślij jakbyś dał rade będę bardzo wdzięczny silnik nie chce odpalic ale kreci dobrze ale to chyba wina aparatu zapłonowego a co do diesla to kata muszę wyrzucić jeśli posiada jeszcze ??
i czy altek moze byc np. z 8V lub 16V czy musi byc z diesla?? i pompę jak będę poszukiwał z baku to mogę zakupić z TD czy tez musi być bezpośrednio z diesla???
sorki za takie pytania ale niestety pierwszy raz do czynienia z dieslem
i czy altek moze byc np. z 8V lub 16V czy musi byc z diesla?? i pompę jak będę poszukiwał z baku to mogę zakupić z TD czy tez musi być bezpośrednio z diesla???
sorki za takie pytania ale niestety pierwszy raz do czynienia z dieslem
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości