czy ztoczenie koła zamachowego coś da??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
coprawda nei VW był poddawany obróbkom, ale ze swojego doświadczenia, powiem, że dolot, qylot, zaworki + planowanie, wynik przed (wynik na hamowni 152KM) wynik po (na hamowni 169KM) moment przesunął się na niżswze partie obr. (na czym mi zależało, autko i9 tak jaki się wkręci powyżej 4500obr. i tak zasuwało a wiadomo, że Cari GTI (3SGE od celiki na serii) ma/miała wysokoobrotowy silniczek, więc raczej warto, skoro w japończyku dało to tak przyro0st, st6ąd w VW (większy zapas) powinno dać minimum to co powyżej
P.S. moment max wzrósł ze 186Nm na 202Nm
P.S. moment max wzrósł ze 186Nm na 202Nm
faktycznie przyrosty masz dobre w stosunku do wykonanych pracBadboy pisze:coprawda nei VW był poddawany obróbkom, ale ze swojego doświadczenia, powiem, że dolot, qylot, zaworki + planowanie, wynik przed (wynik na hamowni 152KM) wynik po (na hamowni 169KM) moment przesunął się na niżswze partie obr. (na czym mi zależało, autko i9 tak jaki się wkręci powyżej 4500obr. i tak zasuwało a wiadomo, że Cari GTI (3SGE od celiki na serii) ma/miała wysokoobrotowy silniczek, więc raczej warto, skoro w japończyku dało to tak przyro0st, st6ąd w VW (większy zapas) powinno dać minimum to co powyżej
P.S. moment max wzrósł ze 186Nm na 202Nm
ja w swoim golfie zrobilem to samo co u ty plus polerowanie kanałow dolotowych, wałki sportowe, unichip, moment wzrósł z 212 na 245Nm, moc z 171 na 210Km, z czego koszy modyfikacji były cenowo na poziomie montazu turbiny , jednakze robiłem je progresywnie, dopiero po zsumowaniu wszystkich kosztów tyle wyszło
dolot, wylot miałem też na myśli ich polerkę, bvez tego napewno bym nie doszedł do takiej mocy, dolot w japońcu niewiele można poproawić, a zrobić zi9mny to już lada sztyuka, z wyloytem już nie było takiego problemu, ale udalo się i na 1/4 odchudzone Cari miało 15.92 ET, i 16.1 Et+RT (mnasa wyjściowa Cari 1270kg, po odchudzeniu ca. 1150) ale to był mój drugi raz
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
czy ztoczenie koła zamachowego coś da??
Witam mam pytanie moze wie ktos czy roznia sie waga kola zamachowe z rp i abs ?
chodzi mi dokladnie o wage zeby zalozyc kolo lzejsze do rp z jakiego silnika bylo by najlepsze
chodzi mi dokladnie o wage zeby zalozyc kolo lzejsze do rp z jakiego silnika bylo by najlepsze
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
czy ztoczenie koła zamachowego coś da??
koła są podobnych mas, jak chcesz lekkie koło to wrzuć je na tokarkę i zdejmij trochę materiału, można aż do samego wieńca zębatego, można też wyfrezować otwory na czole koła itp ale i tak to nie ma sensu bo auto wcale nie dostaje jakiegoś wielkiego kopa a traci wolne i trochę średnie obroty
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
czy ztoczenie koła zamachowego coś da??
Dla potomnych dodam, że koło zamachowe z PF'a ( pewnie to samo co inne 1.8 ) jest lżejsze o prawie kilogram względem koła z ADY. Sam ważyłem przekładając kumplowi 2E do jetty gdzie wcześniej siedział PF.
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
czy ztoczenie koła zamachowego coś da??
pamiętasz mase tych kół?? bo ja mam z RV gdzie tarcza była 190mm i z PF gdzie tarcza ma chyba 210mm i zastanawiam się czy warto zmieniać.marcinas1983 pisze:Dla potomnych dodam, że koło zamachowe z PF'a ( pewnie to samo co inne 1.8 ) jest lżejsze o prawie kilogram względem koła z ADY. Sam ważyłem przekładając kumplowi 2E do jetty gdzie wcześniej siedział PF.
swoją drogą o ile odelrzacie koło w silnikach typu PF/PB itp??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
czy ztoczenie koła zamachowego coś da??
ja u siebie w abu stoczyłem koło nie pamiętam ile zrobiłem jeża delikatny szlif kanałów i powiem wam że do tego , jak ten samochód jeździ jak go kupiłem to jest kolosalna różnica na + przedtem osiągnięcie 160 to był wyczyn . Teraz powiem tak do 160 idzie wystarczająco jak dla mnie . Jeśli modyfikacje robisz sam koszty są nie duże to warto zawsze coś poprawić a jest co naprawdę wystarczy dolot rozebrać , żeby zobaczyć ile tam jest zwężeń . Nawet taka głupia modyfikacja jak zmiana ori rurki na przepustnice z plastikowej o malej średnicy na tą z ABF po paru podcięciach daje spory efekt , w dynamice.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości