'Krotka skrzynia' a skrzynia z GTi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
To że tak sie dzieje to ja wiem bo przed podmianą wstepnie to policzyłem.Trochim pisze:...
Apsik tak własnie się dzieje zakładająć skrzynię od benzynki do diesla autko zrywniejsze tylko vmax oscyluje w granicach 150 km/h
Niestety u lokalnych pseudo-mechaników istnieje przekonanie ze takie rzeczy się nie sprawdzają w praktyce, ale dobrze jest udowodnić niektórym, że są w wielkim błędzie. Dobrze jest miec takie zestawienie jakie pokazał kolega Piotr2
Na vmax i tak nam nie zalezy bo od 55KM Diesla nie można zbyt wiele wymagać.
PS. gulba sorry za OT
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Witam
Z gory przepraszam za swoja ignorancje,ale nie rozumiem pewnej rzeczy.
W moim rozumowaniu skrzynia biegow powinna jak najlepiej wykorzystywac zakres wysokiego momentu obrotowego. Tak,aby po zmianie biegu miec nadal sile ciagu.
Zbyt dlugie przelozenia w danym silniku powinny spowodowac spadek obrotow poza zakres interesujacego nas momentu.Z drugiej strone wkladajac krotka skrzynie do silnika z momentem tj.1.8T,czyli mega elastycznym stracimy na czasie wachlujac drazkiem zmiany biegow. -opisalem tj. jak ulozylem to sobie w glowie.
Czy nie lepiej shamowac auto i pod dana chrakterystyke dobrac skrzynie? ...wydaje mi sie ze Rp powinien miec ladny i plaski moment z racji pojemnosci i niewysokiej mocy.
Prosze poprawcie mnie jesli zle cos pojmuje.
Z gory przepraszam za swoja ignorancje,ale nie rozumiem pewnej rzeczy.
W moim rozumowaniu skrzynia biegow powinna jak najlepiej wykorzystywac zakres wysokiego momentu obrotowego. Tak,aby po zmianie biegu miec nadal sile ciagu.
Zbyt dlugie przelozenia w danym silniku powinny spowodowac spadek obrotow poza zakres interesujacego nas momentu.Z drugiej strone wkladajac krotka skrzynie do silnika z momentem tj.1.8T,czyli mega elastycznym stracimy na czasie wachlujac drazkiem zmiany biegow. -opisalem tj. jak ulozylem to sobie w glowie.
Czy nie lepiej shamowac auto i pod dana chrakterystyke dobrac skrzynie? ...wydaje mi sie ze Rp powinien miec ladny i plaski moment z racji pojemnosci i niewysokiej mocy.
Prosze poprawcie mnie jesli zle cos pojmuje.
TKD WTF
- Rafaello155
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: pt lut 03, 2006 23:24
- Lokalizacja: WLKP.
i JAK To jeździ ??gulba pisze:założyłem skrzynie od I gti do II 16v, mała przeróbka mocowania i wszytko siedzi jak należy, jutro jazda próbna i zaobczymy jak hula.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images4.fotosik.pl/22/4v3os0ga8vecxnjz.jpg[/img][/url]
Zapraszam --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1930313&highlight=#1930313
Zapraszam --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1930313&highlight=#1930313
dzisiaj troche pojezdziłem i efekty są takie jakie chciałem odnieść.
Szczególnie na dwójce jest lepsze przyspieszenie znacznie lepsze niż na skrzyni AUG, wszystko było testowane na krótkim odcinku ale jest lepiej.
Długo nie pojezdziłem- małe problemy z linka sprzęgła ale może jutro znajde więcej czasu.
[ Dodano: Sob Maj 27, 2006 19:30 ]
Dzisiaj był pełny test skrzyni i jest lepiej niż się spodziewałem.
Auto idzie jakby miało pare koni więcej, szczególnie na dwójce dostaje niezłego kopa (wyrywa kierownice z rąk), na pozostałych biegach ciągnie do przodu aż miło .
Ogólnie ma mocniejszy dół szybcie idzie w wyższe obroty.
Jest dobrze a nawet bardzo dobrze. W przyszłym tygodniu KJS więc zobaczymy co potrafi w akcji.
A jescze takie pytanie, czytałem że można założyć skrzynie od SYNCROi że to najkrótsza skrzynia, ale czy ktoś próbował montować do 16V?. Może ktoś ma dane takiej skrzyni chodzi mi o przełożenia i oznaczenia.
[ Dodano: Wto Cze 06, 2006 01:34 ]
KJS się skończył, skrzynia chodziła pięknie tylko kierowca niedał rady , dostałem lanie
Szczególnie na dwójce jest lepsze przyspieszenie znacznie lepsze niż na skrzyni AUG, wszystko było testowane na krótkim odcinku ale jest lepiej.
Długo nie pojezdziłem- małe problemy z linka sprzęgła ale może jutro znajde więcej czasu.
[ Dodano: Sob Maj 27, 2006 19:30 ]
Dzisiaj był pełny test skrzyni i jest lepiej niż się spodziewałem.
Auto idzie jakby miało pare koni więcej, szczególnie na dwójce dostaje niezłego kopa (wyrywa kierownice z rąk), na pozostałych biegach ciągnie do przodu aż miło .
Ogólnie ma mocniejszy dół szybcie idzie w wyższe obroty.
Jest dobrze a nawet bardzo dobrze. W przyszłym tygodniu KJS więc zobaczymy co potrafi w akcji.
A jescze takie pytanie, czytałem że można założyć skrzynie od SYNCROi że to najkrótsza skrzynia, ale czy ktoś próbował montować do 16V?. Może ktoś ma dane takiej skrzyni chodzi mi o przełożenia i oznaczenia.
[ Dodano: Wto Cze 06, 2006 01:34 ]
KJS się skończył, skrzynia chodziła pięknie tylko kierowca niedał rady , dostałem lanie
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
syncro 4z przelozenie glowne, ~4,4Thousend pisze:diesel ma dłuższe, nie krótsze przełożenia. Syncro bynajmniej też nie. Najkrótsza skrzynia - to MK1 GTI. Ew można dokupić przełożenie 4.4 za ok 2k.
country przełozenie główne ~4,8
powiedz ze masz takie przelozenie do sprzedania, a nie rob kolegi w H.....
[ Dodano: Czw Paź 19, 2006 19:37 ]
skrzynie z syncro mam u siebie przy silniku 16v do tego z turbo, lata oki, jedyny bol to dyfer w ktorym scina nity przy tej mocy:D
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
z checią sprzedam przełozenie główne 4,4 poprosze 1/4 2k. + przesyłka i jest krótkoevolution pisze:syncro 4z przelozenie glowne, ~4,4Thousend pisze:diesel ma dłuższe, nie krótsze przełożenia. Syncro bynajmniej też nie. Najkrótsza skrzynia - to MK1 GTI. Ew można dokupić przełożenie 4.4 za ok 2k.
country przełozenie główne ~4,8
powiedz ze masz takie przelozenie do sprzedania, a nie rob kolegi w H.....
[ Dodano: Czw Paź 19, 2006 19:37 ]
skrzynie z syncro mam u siebie przy silniku 16v do tego z turbo, lata oki, jedyny bol to dyfer w ktorym scina nity przy tej mocy:D
www.vrservice.pl
Cześć Borys, pisałem do Ciebie kiedys na mail w sprawie przełożenia głównego.. Potrzebuje jak najkrótsze do skrzyni 02A.. Czy Twoje przełożenie się nadaje, jeśli tak - jestem mocno zainteresowany.. Przy okazji mam do sprzedania przełożenie, wałek + kółko 4,46 vw motorsport nowe gdyby ktos poszukiwał.. Pozdrawiam.Borys pisze:z checią sprzedam przełozenie główne 4,4 poprosze 1/4 2k. + przesyłka i jest krótkoevolution pisze:syncro 4z przelozenie glowne, ~4,4Thousend pisze:diesel ma dłuższe, nie krótsze przełożenia. Syncro bynajmniej też nie. Najkrótsza skrzynia - to MK1 GTI. Ew można dokupić przełożenie 4.4 za ok 2k.
country przełozenie główne ~4,8
powiedz ze masz takie przelozenie do sprzedania, a nie rob kolegi w H.....
[ Dodano: Czw Paź 19, 2006 19:37 ]
skrzynie z syncro mam u siebie przy silniku 16v do tego z turbo, lata oki, jedyny bol to dyfer w ktorym scina nity przy tej mocy:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości