hydrauliczny reczny w mk3 jak to zrobic jaki koszt??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 10:25
- Lokalizacja: Myslenice
hydrauliczny reczny w mk3 jak to zrobic jaki koszt??
mam golfa III 1.8 GT chcialbym zalozyc hydrauliczny reczny. prosze o komentarz i porade co trzeba zrobic i czy sam sobie z tym poradze dzieki z góry pozdrawiam.
Miałem chydruliczny ręczny w fiacie, tylko tam było dość łatwo przerobic. W VW jest czterobwodowy układ hamulcowy X-diagonalny,w fiacie trzy hamuje przód-tył. Ale i na to jest sposób musiał byś zrobić hydrauliczny na dwie pompy ale to jest sporo roboty i spory koszt, same pompy kosztują chyba 50 zł/szt. i podpiąc się do dwóch przwodów idących na tył.
Drugi sposób to przerobienie układu z X diagonalnego na przód-tył, Poprostu przekładasz przewody w pompie ham. tak że pierwsza sekcja hamuje przód, druga tył. Przewody idące na tył łaczysz w jeden przewód trójnikiem, wpinasz ten przewód w pompe, za pompą następny trójnik i rozdział na koła tylne.
Najważniejsza sprawa to podstawa pompy i dżwigni ręcznego musi byc to porządna konstrukcja, żeby jej nierozerwać w trakcie szarpania ,a także gdy hamujesz ponieważ gdy hamujesz wytwarzane cisnienie rozpycha pompe ręcznego.
Co do wykonania to kwestia wyposażenia warsztatu spawarka, klucze itp.
Ale najważniejsza sprawa w przypadku takeigo przerabiania to że ingerujemy w układ hamulcowy, przerabiamy go, juz nie mówie o przeglądach rejestracyjnych bo na bank nieprzejdzie. Ale także kwestia wypadku kolizji jeśli policjant dopatrzy się przeróbki, sprawa niewygląda różowo. Ale działanie jest rewelacyjne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Drugi sposób to przerobienie układu z X diagonalnego na przód-tył, Poprostu przekładasz przewody w pompie ham. tak że pierwsza sekcja hamuje przód, druga tył. Przewody idące na tył łaczysz w jeden przewód trójnikiem, wpinasz ten przewód w pompe, za pompą następny trójnik i rozdział na koła tylne.
Najważniejsza sprawa to podstawa pompy i dżwigni ręcznego musi byc to porządna konstrukcja, żeby jej nierozerwać w trakcie szarpania ,a także gdy hamujesz ponieważ gdy hamujesz wytwarzane cisnienie rozpycha pompe ręcznego.
Co do wykonania to kwestia wyposażenia warsztatu spawarka, klucze itp.
Ale najważniejsza sprawa w przypadku takeigo przerabiania to że ingerujemy w układ hamulcowy, przerabiamy go, juz nie mówie o przeglądach rejestracyjnych bo na bank nieprzejdzie. Ale także kwestia wypadku kolizji jeśli policjant dopatrzy się przeróbki, sprawa niewygląda różowo. Ale działanie jest rewelacyjne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
a najprostszy sposob to zalozenie dwuobwodowej pompy na reczny i zostawienie systemu "X" koszt z nowymi przewodami hamulcowymi i cala dzwignia nie przekracza 300
p.s. w poldonie mialem hydro lape na ukladzie "X"
p.s. w poldonie mialem hydro lape na ukladzie "X"
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości