MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: -=ren=- » śr sty 11, 2012 22:36

za małą to rzecz względna... da radę jeździć przecież... jak się upierasz i chcesz żeby było tak jak bóg przykazał, to szukasz wydechu od 16V, portki i tak są wyprowadzone dwoma rurami w agg czy 2e, więc jakbyś znalazł od KRa lub PL wydech to masz sprawę rozwiązaną... nic nie trzeba spawać i cudować.


vwlifestyle.pl
Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: bugalon » czw sty 12, 2012 01:40

Nie wiem kiedy bede w łodzi. Wydech powinien być minimum 55 milimetrów bo będzie moc zabierać jak będzie węższy. Jesli chodzi o immo to Ci dokladnie napisalem wszystko wczesniej. Jak nie wiesz co to puszka z immo, pętelka czy transponder to zajrzyj pod deskę w mk3 i w okolice stacyjki mk3 i wszystko stanie sie jasne (acha transponder to ta pastylka z kluczyka)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Mohamed
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: sob lut 05, 2011 13:31
Lokalizacja: Łódź

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: Mohamed » wt sty 31, 2012 11:18

Bede swapowal z 1.3 NZ na AGG w moim mk2 wlasnie ktos moze wie jaka najlepsza skrzynia do tego silnika by pasowala ? Combat i jak to lata dobrze sie sprawuje ?



Awatar użytkownika
swees
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw gru 27, 2007 13:48
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: swees » czw lip 05, 2012 00:15

Witam. Obecnie kulam się Golfem 2 1.6 PN. Auto paskudnie słabe, ale żal się go pozbywać bo strasznie tanie, a blacha w super stanie, dodatkowo ABS, wspomaganie kierownicy i centralny zamek. Wpadłem na pomysł, czy by może jakiegoś swapa nie zrobić. Do głowy przychodzi mi jedynie silnik 1.6 101KM z mk3 (za wikipedią: AEK, AFT lub AKS). Wygląda na to, że mój PN jak i w/w jednostki to ten sam blok 1595ccm. Czy w takim wypadku musiałbym zmieniać skrzynię? Czy może przełożenia są inne, dłuższe? Jesteście w stanie określić pełną listę podzespołów, które koniecznie musiałbym zmienić/dołożyć?

Pozdr


'91 Galant E33 4G63 sohc m/t
'97 Galant EA5 6A13 sohc m/t
'89 VW Golf 1G1 1.6 PN m/t

Awatar użytkownika
Mroźny
Grupa Dolny-Śląsk
Grupa Dolny-Śląsk
Posty: 391
Rejestracja: wt maja 05, 2009 09:31
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: Mroźny » ndz lip 22, 2012 16:57

Witam. Podepne się pod temat ponieważ również robię swapa z 1.6 PN na 2.0 2E. wszystko ladnie pieknie ale silnik sie dławi delikatnie i ciężko odpala to raz a dwa ostatnio po wlączeniu zapłonu pali sie instalacja od cewki, od stacyjki. Tylko kable czarne plusowe. Co robic? Z góry dzieki za pomoc :pub:


Były golf viewtopic.php?f=87&t=455615
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
Obrazek
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt" :bajer:

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: imperfectCell » pn lip 23, 2012 15:18

Mroźny, wymienic cewke. Mialem to samo. Przyczna bylo pozostawienie auta na wlaczonym zaplonie przez jakis dluzszy czas. Po tym przy kazdym wlaczeniu zaplonu palily sie kable doslownie. Wymiana cewki pomogla



Awatar użytkownika
malutka721
Grupa Dolny Śląsk
Grupa Dolny Śląsk
Posty: 33
Rejestracja: wt lip 29, 2008 22:21
Lokalizacja: Dzierżonióvw
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: malutka721 » śr lip 25, 2012 09:48

Witam. Tu Mroźny. Cewka została wymieniona i już się nie kopci istalacja, ale auto ciężko odpala i nie chodzi na wolnych obrotach, chyba ze tylko z gazem. Co to może być? Pozdrawiam.


"(...) Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow"C.McRae

Adam7773
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lip 11, 2015 15:07

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: Adam7773 » ndz lip 12, 2015 21:47

Witam. Będę robić swap w PN na 2.0 ADY i chciałem zapytać czy jest jakaś różnica od AGG czy to jest wszystko to samo? Dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: tom cio » śr lip 15, 2015 19:29

viewtopic.php?t=103317" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
wojtek646
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: śr paź 13, 2010 21:29
Lokalizacja: Łódź

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: wojtek646 » sob lip 18, 2015 15:18

Mroźny, może być zapłon, lub coś z elektryką ale obstawiłbym zapłon
Mohamed, ja mam z RP, nie za długa i nie za krótka, vmax koło 190kmh myśle, mogę polecić


Golf -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578468" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości