[mk2]1.6 benzyna pn turbo lpg
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
[mk2]1.6 benzyna pn turbo lpg
ale ubaw na koniec nudnej niedzieli w pracy
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 152
- Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
- Lokalizacja: Łomża, podlaskie
[mk2]1.6 benzyna pn turbo lpg
no i git. każdy już się wymądrzył i czuje sie dowartościowany pro. dziadostwo kolejny raz zwyciężyło narazie
smaruj gofera dżemorem!!!
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[mk2]1.6 benzyna pn turbo lpg
ja Tobie napiszę... jak zaadoptujesz monowtrysk z mk3 to będziesz miał wyprzedzenie zapłonu sterowane elektronicznie, ale... nad tym trzeba pomyśleć... co nie zmienia faktu, że tu nawet napisali czego brakuje w Twoim silniku, co musiałbyś założyć i ile kosztuje a i tak nie przyjmujesz tego do wiadomości... czekam na filmik jak 1.6 na LPG z turbo jeździ .wolf747 pisze:To powie mi ktoś, jak zrobić wyprzedzenie zapłonu bez podciśnienia
[mk2]1.6 benzyna pn turbo lpg
byle byś zdąrzył nagrać film że chociaż na wolnych obrotach pracował, lub chociaż że odpalił
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
[mk2]1.6 benzyna pn turbo lpg
i porzadna fotorelacje zrób dla potomnych.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
[mk2]1.6 benzyna pn turbo lpg
na forum fso (niuton21) zaturbil poloneza 1,6 v8 jezdzi na gazie bez problemu i wytrzymuje wal podparty na 3 czopach
niech zaturbi jestem ciekaw efektu
niech zaturbi jestem ciekaw efektu
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
[mk2]1.6 benzyna pn turbo lpg
wolf747, Nie przejmuj sie bubkami bo oni tak zawsze jadą! Ale jeżeli Ci ktoś mówi ze to nie jest koszt 1000 zł tylko 20x wiecej to sie nie kłuć ja swoje 9a zaturbiam prawie 2lata fakt ze w moc 360ps celuje i potrzebuje kute graty turbo Gt28rs do tego digi I wtryski pompa paliwa i mase innych szpargałów...
Moim zdaniem ta operacja jest nie opłacalna!! Z prostych przyczyn!
1. koszta wsadzone w auto i osiągi będą nieadekwatne... (jak sie uparłeś na te 1.6 to proponuje na gaźnik webera go wrzucić z dużego fiata... jak pokombinujesz to i nawet ok 100km wyciągniesz albo na dwa pionowe gaźniki i moc ok 130km w zależności od reszty zmian np wałek)
2. Bez natrysku na denko tłoka silnik ci odpali i popracuje moze przez 100km potem zapomnij o karabinach sie posypie... (kto smaruje ten jedzie ) co nie znaczy ze nie da sie zrobić takiego natrysku...
3. Co do turbo... to jezeli w dieslu turbo bije np.1bar i diesel 1.6 np. ma 100km to w bęzynie przy 1barze nie bedzie to 100km tylko 200 jak nie wiecej ja nie jestem zwolennikiem mieszania turbo z diesla z bezyną ale wiem że jest to osiągalne... ( z 1.6td będzie pasować ci kolektor wydechowy pod turbo)
4. jak masz zawiar odprężyć silnik ( masaż odprężający nie wystarczy :D:D:D:D:D:D )
5. wtryski?
6. pompa paliwowa?
7. i co do wystrojenia to taką zabawkę tylko na digi I zrobi Ci ktoś np. Pan EVO ale znając jego nawet nie tyknie się tego bo ten projekt nie ma sensu naprawdę!
Dobra rada na pewno poparta i przez reszte userów:
1. wyciągnij silnik i go sprzedaj
2. ja kupiłem b3 z silnikiem 9a 2.0 16v za 700zł lekko walnieta z tyłu i cały zestaw na swapa miałem i juz masz 136ps za mniej niz 1000zł
3. zawsze możesz swapa zrobić na pg (1.8 G60 160km), abf (2.0 16v 150km), kr (1.8 16v 136km) albo na diesla 1.6 na mechanicznej pompie też idzie z niego zajefajną moc zrobić ale zaś koszta ...
4. co do poweru od dołu to przy 9a i skrzyni aug będziesz miał masakrycznego buta od dołu i to bez turbo!
5. swap albo weber... to tylko jest opłacalne w twoim przypadku ewentualnie wtrysk roztworu etanolu z wodą destylowaną ale tu nie chce mi sie rozpisywać o składzie procentowym i jak to sie robi
Moim zdaniem ta operacja jest nie opłacalna!! Z prostych przyczyn!
1. koszta wsadzone w auto i osiągi będą nieadekwatne... (jak sie uparłeś na te 1.6 to proponuje na gaźnik webera go wrzucić z dużego fiata... jak pokombinujesz to i nawet ok 100km wyciągniesz albo na dwa pionowe gaźniki i moc ok 130km w zależności od reszty zmian np wałek)
2. Bez natrysku na denko tłoka silnik ci odpali i popracuje moze przez 100km potem zapomnij o karabinach sie posypie... (kto smaruje ten jedzie ) co nie znaczy ze nie da sie zrobić takiego natrysku...
3. Co do turbo... to jezeli w dieslu turbo bije np.1bar i diesel 1.6 np. ma 100km to w bęzynie przy 1barze nie bedzie to 100km tylko 200 jak nie wiecej ja nie jestem zwolennikiem mieszania turbo z diesla z bezyną ale wiem że jest to osiągalne... ( z 1.6td będzie pasować ci kolektor wydechowy pod turbo)
4. jak masz zawiar odprężyć silnik ( masaż odprężający nie wystarczy :D:D:D:D:D:D )
5. wtryski?
6. pompa paliwowa?
7. i co do wystrojenia to taką zabawkę tylko na digi I zrobi Ci ktoś np. Pan EVO ale znając jego nawet nie tyknie się tego bo ten projekt nie ma sensu naprawdę!
Dobra rada na pewno poparta i przez reszte userów:
1. wyciągnij silnik i go sprzedaj
2. ja kupiłem b3 z silnikiem 9a 2.0 16v za 700zł lekko walnieta z tyłu i cały zestaw na swapa miałem i juz masz 136ps za mniej niz 1000zł
3. zawsze możesz swapa zrobić na pg (1.8 G60 160km), abf (2.0 16v 150km), kr (1.8 16v 136km) albo na diesla 1.6 na mechanicznej pompie też idzie z niego zajefajną moc zrobić ale zaś koszta ...
4. co do poweru od dołu to przy 9a i skrzyni aug będziesz miał masakrycznego buta od dołu i to bez turbo!
5. swap albo weber... to tylko jest opłacalne w twoim przypadku ewentualnie wtrysk roztworu etanolu z wodą destylowaną ale tu nie chce mi sie rozpisywać o składzie procentowym i jak to sie robi
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
[mk2]1.6 benzyna pn turbo lpg
no niestety niewiele z wypowiedzi kolegi ma sens ale poczekamy może niedługo zobaczymy mk2 z 1.6T PL na sekwencji, małopalącego i wgniatającego w fotel
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
[mk2]1.6 benzyna pn turbo lpg
SmokE88, nie Panuj mi prosze wszystko co powiedziales ma sens i sie podpisuje pod tym
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości