mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

fragles87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lut 05, 2010 00:34
Lokalizacja: ck

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: fragles87 » śr sie 18, 2010 23:26

witam panowie pewnie zaraz ktos mnie objedzie ze istnieje cos takiego jak wyszukiwarka ale juz szukalem i nie znalazlem jednoznacznych odp na moje pytania
a wiec robie swapa w swoim mkII mam tam teraz silnik 1.3 2G a wkladam 1.8 RP golfik jest z koncowki 89roku czyli ma nowsza instalacje a moje pytanie jest takie bo wyczytalem ze wystarczy wymienic tyl instalki zeby bylo zasilanie pompy paliwa i 3 kostki w skrzynce bezpiecznikow idace na przod a mianowicie F,G1,G2 czy to prawda ??? a jesli nie to co musze zrobic ???? i jeszcze jedna sprawa czy ma ktos dokladna rozpiske tych kostek w skrzynce bezpiecznikow tylko po polsku???
sprawa dosc pilna
prosze o pomoc i
z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony pn sie 30, 2010 09:59 przez fragles87, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Re: mkII swap z 1.3 na 1.8 RP elektryka

Post autor: dan_25 » pt sie 20, 2010 00:08

rób swap silnika i przełóż samą wiązkę sterowania wtrysku :chytry: tu masz rozpisane co i jak podłączyć http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=260285" onclick="window.open(this.href);return false;

prawdopodobnie [ jeśli 1,3 ma rozrusznik z tyłu bloku bo sie nie orientuje ] będziesz musiał przełożyć klemę + z kablami do rozrusznika przedłużyć kable włączające rozrusznik , zrobić przekaźnik pompy i jeśli czujniki sa inaczej rozmieszczone to też po przedłużać kabelki , ogulnie to nie ma w tym wielkiej filozofii i na pewno jest to szybsze niż przekładka całej instalacji :hmm:

pozdro :smoke:


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

fragles87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lut 05, 2010 00:34
Lokalizacja: ck

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: fragles87 » pn sie 30, 2010 10:00

pomocy



fragles87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lut 05, 2010 00:34
Lokalizacja: ck

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: fragles87 » ndz wrz 05, 2010 09:14

widze ze nikt laskawie nie pomoze ale trudno



Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Re: mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: dan_25 » ndz wrz 05, 2010 10:23

napisz co dokładnie chcesz wiedzieć :bajer: dałem ci już wyżej link do tematu w którym jest rozpisane jak podłączyć sterownik :chytry:


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

fragles87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lut 05, 2010 00:34
Lokalizacja: ck

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: fragles87 » pn wrz 06, 2010 10:17

dokladnie to chce wiedziec czyt wystarczy mymienic te trzy kostki zeby wszystko gralo bo niechce mi sie ciac polowy instalacji



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: TAZ » pn wrz 06, 2010 11:37

W wiązce tych trzech kostek masz wszystkie czujniki i rozrusznik. Masz tam też kabel od wycieraczek przednich. Wszystko to idzie w jednym peszlu. Są różne wersje instalek i w jednych masz kabel masowy skrzynki w wiązce świateł, a w innych w wiązce silnika razem z kablem plusowym skrzynki. Na tył ciągniesz dwa przewody do pompy lub zmieniasz tylną instalkę i masz problem z głowy. Rozpiski po polsku nie ma i nie będzie, jest ta angielska i jak wrzucisz link w translator gogla to nawet nieźle tłumaczy. :hmm:



fragles87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lut 05, 2010 00:34
Lokalizacja: ck

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: fragles87 » sob wrz 25, 2010 22:55

a wiec tak silnik juz zalozony a instalke wziolem z toledo tylko mam jeszcze jedno pytanie bo zostal mi jeden nie podlaczony kabel ktory wchodzi do kabiny kolo skrzynki bezpiecznikow jest koloru zolto czarnego i moze ktos wie od czego on jest i gdzie go trzeba podlaczyc bo jak narazie silnik odpala ale moze to jest cos waznego?



Awatar użytkownika
t1omek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
Lokalizacja: Doziny

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: t1omek » ndz wrz 26, 2010 09:22

Kabel żółto czarny to diagnostyka przez kody migowe.



fragles87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lut 05, 2010 00:34
Lokalizacja: ck

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: fragles87 » pt paź 15, 2010 23:38

a wiec jak wczesniej juz pisalem silnik wlozony pali i jezdzi ale po krotkim uzytkowaniu stwierdzilem ze na wolnych obrotach strasznie faluje i duzo pali nawet bardzo duzo i mam takie wrazenie jak by go troche przylewalo co moze byc przyczyna ?



Awatar użytkownika
t1omek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
Lokalizacja: Doziny

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: t1omek » sob paź 16, 2010 19:36

Co do falowania to przedewszystkim lewe powietrze. A spalanie to moze sonda, zle ustawiony TPS i wiele innych.
:grin:



fragles87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lut 05, 2010 00:34
Lokalizacja: ck

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

Post autor: fragles87 » wt lis 16, 2010 21:33

czy moze byc tak ze za duze spalanie i te wolne obroty moze odpowiadac brak "rezystora szeregowego"...?? ktory to w ori instalce od silnika byl a w zalozonej instalce od toledo nie, bo nie ma miejsca/kostki zeby go wpiac...??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości