Zmiana na Agn zamiast rp

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

guziklolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Gostynin

Zmiana na Agn zamiast rp

Post autor: guziklolek » pt sie 06, 2010 16:31

Chciałem się zapytać czy ktoś to kiedyś robił albo zamierza i mógł by ewentualnie mi powiedzec jak koszty takiej zabawy i jakie problemy z tym mogą być?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Zmiana na Agn zamiast rp

Post autor: TAZ » sob sie 07, 2010 13:37

A po co ładować wolnossaka, skoro on będzie palił tyle samo co 1.8T ?? Koszty porównywalne o ile zostaje wszystko seryjne. Różnica w kupnie silnika to tylko 1000zł. Różnica przy koszcie wrzucenia do mk2 lub MK3 to tylko 500zł. Elektryka podobna w obu motorach, mocowanie silnika też, zostaje tylko do zrobienia kawałek dolotu i wydechu.



guziklolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Gostynin

Zmiana na Agn zamiast rp

Post autor: guziklolek » sob sie 07, 2010 15:21

czyli wszysto robi się podobnie tyle że agn jest tanńszy troszeczke od 1.8t. A widze ze ty chyba masz 1.8t i czy potrafił byś wrzucić taki AGN?



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Zmiana na Agn zamiast rp

Post autor: Apsik » pn sie 30, 2010 12:00

AGNa znacznie łatwiej wsadzić, nie masz zabawy z IC i orurowaniem, a wydech jest plug'n'play


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości