Eaton w G60 ??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Travel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob cze 26, 2010 08:21
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Eaton w G60 ??

Post autor: Travel » sob lip 24, 2010 10:52

mam pare pytan dotyczacych takiej zamiany moze ma ktos juz eatona w g60 ?? prosil bym o odpowiedz w tym poscie



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lip 24, 2010 18:55

a co DOKŁADNIE chcesz wiedzieć??



Travel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob cze 26, 2010 08:21
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: Travel » sob lip 24, 2010 19:35

jak przelozyc eatona czy wystarczy zwykle przekrecenie czy wszystko pasuje ? czy jednak sa jakies uniedogodnienia ??


W życiu piękne są tylko chwile.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lip 24, 2010 22:22

Travel pisze:jak przelozyc eatona czy wystarczy zwykle przekrecenie czy wszystko pasuje ? czy jednak sa jakies uniedogodnienia ??
robisz sobie chyba jaja :grin: jak ma wszystko pasować jak kompresor jest z innego samochodu, innego koncernu :chytry: roboty jest dużo i jeszcze więcej żeby to jeździło lepiej niż z G



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz lip 25, 2010 07:58

i na początek dobrze przestudiuj jak to jest poskładane w mercedesie


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Travel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob cze 26, 2010 08:21
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: Travel » ndz lip 25, 2010 08:26

no dobra ale jest taka sprawa... kupilem golfa mk2 g60 za groszowe sprawy i jest tam wsadzony eaton ktory nie za bardzo dmucha , slyszalem ze trzeba cos kombinowac z kolem na kompresorze zeby bylo mniejszej srednicy albo zeby nie bylo napedzane wszystko jednym paskiem. bo przypominam ze tam jednym paskiem jest napedzany alternator wspomaganie pompa wody sprezarka klimy i kompresor. A moze wie ktos dlaczego tak slabo moze dmuchac ?? albo jak sprawdzic stan eatona ?? HELP !! ; (


W życiu piękne są tylko chwile.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz lip 25, 2010 11:12

Travel pisze:no dobra ale jest taka sprawa... kupilem golfa mk2 g60 za groszowe sprawy i jest tam wsadzony eaton ktory nie za bardzo dmucha , slyszalem ze trzeba cos kombinowac z kolem na kompresorze zeby bylo mniejszej srednicy albo zeby nie bylo napedzane wszystko jednym paskiem. bo przypominam ze tam jednym paskiem jest napedzany alternator wspomaganie pompa wody sprezarka klimy i kompresor. A moze wie ktos dlaczego tak slabo moze dmuchac ?? albo jak sprawdzic stan eatona ?? HELP !! ; (
Żeby ktoś Ci cokolwiek pomógł przez internet musisz kilka rzeczy zrobić.

1. Zrób zdjęcia komory silnika dokładne i tutaj zamieść
2. Zmierz AFR pod pełnym obciążeniem i podaj tutaj jego wartość dla zakresu obrotów powiedzmy od 1500 do 6,5k obrotów
3. Sprawdź jakie masz w tej chwili ciśnienie doładowania
4. Zmierz EGT dla pełnego obciążenia podobnie jak AFR.

Podasz te informacje, to będzie przynajmniej z grubsza wiadomo czemu auto słabo jedzie.

Poza tym zanim zaczniesz robic cokolwiek sprawdź zapłon i ewentualnie go skoryguj jeśli tego wymaga.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Travel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob cze 26, 2010 08:21
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: Travel » ndz lip 25, 2010 19:22

a jak mam sprawdzic AFR i EGT ??



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn lip 26, 2010 15:19

zmierzyć


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

wolf747
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 152
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
Lokalizacja: Łomża, podlaskie

Post autor: wolf747 » pn lip 26, 2010 22:09

afr- podłączasz oscyloskop pod sonde lambda i sprawdzasz w necie jak powinien wygladac prawidlowy przebieg(domyślam sie, że to zdiagnozuje układ wtryskowy) egt to temperatura spalin. myślę, że zamiast tego wystarczy analizator spalin. Ale i tak jeśli kompresor dmucha za słabo(za niskie ciśnienie) to zawsze będzie nieprawidłowy skład mieszanki (za mało powietrza) i :ass:
moja rada- sprawdź przede wszystkim, czy układ dolotowy jest szczelny, czyli między kompresorem a kolektorem dolotowym. możliwe też, że takowy kompresor ma jakąś regulację, jest też na pewno zawór waste gate czyli mówiąc po chłopsku "przelew powietrza" i może być za bardzo otwarty.
następna sprawa jest taka, że silnik może być już zjechany (szczególnie jeśli był tani)
wniosek:
-koniecznie kup sobie miernik ciśnienia sprężania wkręcany w miejsce świecy zapłonowej, miernik oleju, oraz miernik ciśnienia doładowania (można go zamontować we wnętrzu auta)
co do ciśnienia sprężania to sprawdź w necie jakie powinno być dopuszczalne dla g60 bez kompresora, oraz przy sprawdzaniu odłącz kompresor od przewodu dolotowego, aby był wolny przelot. wykręć wszystkie świece i wkręć w miejsce świecy czujnik, odłącz cienki przewód od elektrowłącznika rozrusznika i podłącz tam + z akumulatora(uwaga nie przekręcaj kluczyka, nie włączaj zapłonu i upewnij się że samochód jest na luzie, bo inaczej po zadziałaniu rozrusznika samochód cię rozjedzie :owca: jeśli wszystko okaże się sprawne i dobre, to wtedy kombinuj z kółkami kompresora. i tak: pasek MUSI być oddzielny dla kompresora, można zastosować szeroki pasek, lub dwa paski wieloklinowe, lub pasek taki jak do rozrządu. i pamiętaj: mniejsze kółko na kompresorze to większe ciśnienie doładowania

ALBO ZAMIAST TEGO TANIO SPRZEDAJ MI TEN SAMOCHÓD, ja będę wiedział co z nim zrobić :bigok: jak stracisz już do niego cierpliwość to pisz na PW. życzę powodzenia :bigok: o i pamiętaj, że g60 lubi :drinkers:


smaruj gofera dżemorem!!!

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt lip 27, 2010 11:57

AFR - air fuel radio -miesznaka paliwowo powierzna , na waskopasmowce srednio bedzie sie dawac odczytwyac przez maly zakres pracy w "V" . A EGT to nic innego jak temp spalin , to tez duzo powie. Exhaust gas temperature. :helm:
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 11:57 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości