Eaton w G60 ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Eaton w G60 ??
mam pare pytan dotyczacych takiej zamiany moze ma ktos juz eatona w g60 ?? prosil bym o odpowiedz w tym poscie
i na początek dobrze przestudiuj jak to jest poskładane w mercedesie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
no dobra ale jest taka sprawa... kupilem golfa mk2 g60 za groszowe sprawy i jest tam wsadzony eaton ktory nie za bardzo dmucha , slyszalem ze trzeba cos kombinowac z kolem na kompresorze zeby bylo mniejszej srednicy albo zeby nie bylo napedzane wszystko jednym paskiem. bo przypominam ze tam jednym paskiem jest napedzany alternator wspomaganie pompa wody sprezarka klimy i kompresor. A moze wie ktos dlaczego tak slabo moze dmuchac ?? albo jak sprawdzic stan eatona ?? HELP !! ; (
W życiu piękne są tylko chwile.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Żeby ktoś Ci cokolwiek pomógł przez internet musisz kilka rzeczy zrobić.Travel pisze:no dobra ale jest taka sprawa... kupilem golfa mk2 g60 za groszowe sprawy i jest tam wsadzony eaton ktory nie za bardzo dmucha , slyszalem ze trzeba cos kombinowac z kolem na kompresorze zeby bylo mniejszej srednicy albo zeby nie bylo napedzane wszystko jednym paskiem. bo przypominam ze tam jednym paskiem jest napedzany alternator wspomaganie pompa wody sprezarka klimy i kompresor. A moze wie ktos dlaczego tak slabo moze dmuchac ?? albo jak sprawdzic stan eatona ?? HELP !! ; (
1. Zrób zdjęcia komory silnika dokładne i tutaj zamieść
2. Zmierz AFR pod pełnym obciążeniem i podaj tutaj jego wartość dla zakresu obrotów powiedzmy od 1500 do 6,5k obrotów
3. Sprawdź jakie masz w tej chwili ciśnienie doładowania
4. Zmierz EGT dla pełnego obciążenia podobnie jak AFR.
Podasz te informacje, to będzie przynajmniej z grubsza wiadomo czemu auto słabo jedzie.
Poza tym zanim zaczniesz robic cokolwiek sprawdź zapłon i ewentualnie go skoryguj jeśli tego wymaga.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
zmierzyć
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 152
- Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
- Lokalizacja: Łomża, podlaskie
afr- podłączasz oscyloskop pod sonde lambda i sprawdzasz w necie jak powinien wygladac prawidlowy przebieg(domyślam sie, że to zdiagnozuje układ wtryskowy) egt to temperatura spalin. myślę, że zamiast tego wystarczy analizator spalin. Ale i tak jeśli kompresor dmucha za słabo(za niskie ciśnienie) to zawsze będzie nieprawidłowy skład mieszanki (za mało powietrza) i
moja rada- sprawdź przede wszystkim, czy układ dolotowy jest szczelny, czyli między kompresorem a kolektorem dolotowym. możliwe też, że takowy kompresor ma jakąś regulację, jest też na pewno zawór waste gate czyli mówiąc po chłopsku "przelew powietrza" i może być za bardzo otwarty.
następna sprawa jest taka, że silnik może być już zjechany (szczególnie jeśli był tani)
wniosek:
-koniecznie kup sobie miernik ciśnienia sprężania wkręcany w miejsce świecy zapłonowej, miernik oleju, oraz miernik ciśnienia doładowania (można go zamontować we wnętrzu auta)
co do ciśnienia sprężania to sprawdź w necie jakie powinno być dopuszczalne dla g60 bez kompresora, oraz przy sprawdzaniu odłącz kompresor od przewodu dolotowego, aby był wolny przelot. wykręć wszystkie świece i wkręć w miejsce świecy czujnik, odłącz cienki przewód od elektrowłącznika rozrusznika i podłącz tam + z akumulatora(uwaga nie przekręcaj kluczyka, nie włączaj zapłonu i upewnij się że samochód jest na luzie, bo inaczej po zadziałaniu rozrusznika samochód cię rozjedzie jeśli wszystko okaże się sprawne i dobre, to wtedy kombinuj z kółkami kompresora. i tak: pasek MUSI być oddzielny dla kompresora, można zastosować szeroki pasek, lub dwa paski wieloklinowe, lub pasek taki jak do rozrządu. i pamiętaj: mniejsze kółko na kompresorze to większe ciśnienie doładowania
ALBO ZAMIAST TEGO TANIO SPRZEDAJ MI TEN SAMOCHÓD, ja będę wiedział co z nim zrobić jak stracisz już do niego cierpliwość to pisz na PW. życzę powodzenia o i pamiętaj, że g60 lubi
moja rada- sprawdź przede wszystkim, czy układ dolotowy jest szczelny, czyli między kompresorem a kolektorem dolotowym. możliwe też, że takowy kompresor ma jakąś regulację, jest też na pewno zawór waste gate czyli mówiąc po chłopsku "przelew powietrza" i może być za bardzo otwarty.
następna sprawa jest taka, że silnik może być już zjechany (szczególnie jeśli był tani)
wniosek:
-koniecznie kup sobie miernik ciśnienia sprężania wkręcany w miejsce świecy zapłonowej, miernik oleju, oraz miernik ciśnienia doładowania (można go zamontować we wnętrzu auta)
co do ciśnienia sprężania to sprawdź w necie jakie powinno być dopuszczalne dla g60 bez kompresora, oraz przy sprawdzaniu odłącz kompresor od przewodu dolotowego, aby był wolny przelot. wykręć wszystkie świece i wkręć w miejsce świecy czujnik, odłącz cienki przewód od elektrowłącznika rozrusznika i podłącz tam + z akumulatora(uwaga nie przekręcaj kluczyka, nie włączaj zapłonu i upewnij się że samochód jest na luzie, bo inaczej po zadziałaniu rozrusznika samochód cię rozjedzie jeśli wszystko okaże się sprawne i dobre, to wtedy kombinuj z kółkami kompresora. i tak: pasek MUSI być oddzielny dla kompresora, można zastosować szeroki pasek, lub dwa paski wieloklinowe, lub pasek taki jak do rozrządu. i pamiętaj: mniejsze kółko na kompresorze to większe ciśnienie doładowania
ALBO ZAMIAST TEGO TANIO SPRZEDAJ MI TEN SAMOCHÓD, ja będę wiedział co z nim zrobić jak stracisz już do niego cierpliwość to pisz na PW. życzę powodzenia o i pamiętaj, że g60 lubi
smaruj gofera dżemorem!!!
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
AFR - air fuel radio -miesznaka paliwowo powierzna , na waskopasmowce srednio bedzie sie dawac odczytwyac przez maly zakres pracy w "V" . A EGT to nic innego jak temp spalin , to tez duzo powie. Exhaust gas temperature.
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 11:57 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości