Golf IV 2.0 115km 8V co można z tego zdziałać?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
DjCobretti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Golf IV 2.0 115km 8V co można z tego zdziałać?

Post autor: DjCobretti » sob lip 03, 2010 01:16

Witam, posiadam w swoim golfie silnik 2.0 8 zaworowy 115 konny. Czy można wrzucić mu wirus?? Jeżeli nie to jakie są tanie sposoby (w granicach rozsądku) aby troche poprawić osiągi?



Awatar użytkownika
l_witek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 23:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Golf IV 2.0 115km 8V co można z tego zdziałać?

Post autor: l_witek » ndz lip 04, 2010 14:44

Witam
Jako ze nikt sie nie wypowiada sobie pozwole.

Chip w wolnossącym silniku?? Po co?? dla 4-5 KM??

wałek, dedykowany dolot i kompletny dedykowany wydech i możne 130-140 km by było...

ew turbo ale to nieopłacalna inwestycja potem to wystroić masakra
albo nitro nie wiem czy ktoś jeszcze tego używa...

Jezeli źle mówię proszę mnie poprawić.
Pozdro



Awatar użytkownika
kołodziej
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 570
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 21:55
Lokalizacja: tak smierdzi(pomorze)
Kontakt:

Post autor: kołodziej » pn lip 05, 2010 01:35

Nie ma tanich sposobow..Jedynie moze jakis dolot i wydech ale to da ci moze 5-15 km a wydatek to nawet 1500zl wiec nie wiem czy jest sens..( mam tu na mysli np dolot k&n i przerobka wydechu wraz zmiana kolektra wydechowego)Widomo najlepszy roziwazaniem jest swap na na 1.8t ake to juz koszt silnika ze swapem od 5 tys w gore(no moze troszke taniej) kupujac jakiegos bitego anglika


MOJA ŚLIWKA;)Fire&Ice http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=302792

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

Post autor: mitusm » pt lip 09, 2010 11:22

Mam taki sam silnik i przyglądałem się tematowi, nie ma większego sensu ładowanie grubych tysięcy w ten motor. Lepiej od razu trzeba było kupić 1.8T lub V5 co teraz sam trochę żałuje.
Swap też się nie opłaca, taniej i pewniej będzie sprzedać i kupić coś mocniejszego.
Ja do swojego wsadziłem gaz i cieszę się z tego co mam :)



Awatar użytkownika
DjCobretti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DjCobretti » pt lip 09, 2010 13:44

Ja też się ciesze z tego silnika i jakiejś kolosalnej mocy mi nie trzeba. Sam rozważałem kupno 1.8T lub 2.3 ale w jednym turbina i gaz to nie do końca jestem pewnien czy to dobre rozwiazanie a znowu 2.3 ma dosyc drogie graty (chodzi mi o rozrząd i np. sprzęgło)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości