Swap...ale na co?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

1.8T czy 1.9TDI?

1.8T
53
45%
1.9TDI
66
55%
 
Liczba głosów: 119

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » śr sty 25, 2006 14:38

1.9 TDI :>


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
Rafaello155
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt lut 03, 2006 23:24
Lokalizacja: WLKP.

Post autor: Rafaello155 » pn lut 13, 2006 22:48

Z jednej strony możesz mieć oszczędne i szybkie TDi :bigok:

ale mógłbyś mieć sapiące 1,8 T :bajer:

Jabym wybrał 1,9 TDI dokupujesz chip'a i masz 150 PS czyli to samo co w 1,8 T :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images4.fotosik.pl/22/4v3os0ga8vecxnjz.jpg[/img][/url]
Zapraszam --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1930313&highlight=#1930313

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lut 14, 2006 01:04

TDi. pogrzebiesz przy nim i masz 150KM, moment 350Nm, a takim skur... mozna juz podymic na miescie. do tego mozna kupic tanie paliwo i spalanie w okolicach 6l. ideal.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lut 14, 2006 10:08

Bierz TDi jak masz okazje. Jak zmienisz turbine i pobawisz się softem to i 170KM wyciśniesz bez przeróbek dołu.



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt lut 14, 2006 15:14

Bierz TDI.

Dobry wydech i też będzie ładnie chodził. Elastyczność lepsza osiągi też nie będą mizerne a jaka oszczędność w kieszeni na paliwo.
Jak Ci się zachce to szybko pojedziesz ale spalanie ludzkie. A 1.8T to już nie tak bardzo.


Obrazek

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr lut 15, 2006 04:18

ale dziwek 1.8T jest kozacki i osiagi jeszcze bardziej oszalamiajace niz w TDi
bo w klekocie praktycznie moc sie konczy na 200PS
a w takim silniku 1.8T...........:hmm:

zreszta to zalezy od chiefa jakie przeznaczenie ma miec to auto
czy ma byc szybkie czy poprostu sobie smigac i w razie "W" miec kopa
oba daja ta satysfakcje z tym ze bardziej rozwojowa jest benzyna a zwlaszcza 1.8T
az sie prosi zeby wykrzesac z niej moc



Awatar użytkownika
rapi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob paź 29, 2005 12:57
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: rapi » śr lut 15, 2006 17:41

ja polecam 1.9TDI mozna fajnie podrasowac ja u mnie po wszystkich zmianach mam 175 koni i cieka az milo a jak sie chce to mozzna jeszcze bardziej podniesc niema z tym problemu : :okej: )))))



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » śr lut 15, 2006 21:54

Krzylu pisze:ale dziwek 1.8T jest kozacki i osiagi jeszcze bardziej oszalamiajace niz w TDi
bo w klekocie praktycznie moc sie konczy na 200PS
a w takim silniku 1.8T...........:hmm:

zreszta to zalezy od chiefa jakie przeznaczenie ma miec to auto
czy ma byc szybkie czy poprostu sobie smigac i w razie "W" miec kopa
oba daja ta satysfakcje z tym ze bardziej rozwojowa jest benzyna a zwlaszcza 1.8T
az sie prosi zeby wykrzesac z niej moc
No właśnie sam nie wiem co o tym wszystkim myśleć... w sumie sprawa wygląda tak.. jak się trafi w dobrym pieniądzu TDI, kupuję, jak 1.8T..też :D


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » śr lut 15, 2006 22:32

ja bym wybrał 1.8T lepsze mozliwosci na duża moc,
tdi tez jest spox
wszystko zalezy od upodoban kupujacego :grin:



Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » śr lut 15, 2006 22:38

heheh 50 na 50 ciężko bedzie z tej ankiety się dowiedzieć który lepszy.... sam musisz sie zdecydować



Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » pt lut 24, 2006 04:37

Ja bym byl bardziej na TDI
podejrzewam ze moze to byc (AFN-110KM) na samej elktronice autko mialoby juz ok14xKM.
Co do żywotności TDI z VW sa to raczej silniki które można w miare podciągać z reguły na swoje zasoby rezerwy jakie mają. oczywiscie nie podpisze sie że takie auto zrobi 500tys KM.. ale robi spokojnie 200tys..
Mozna i zaszalec arzucic virusa, wieksze wtryski,pompa suszara, icek i smialo bedzie 180-200KM, 380-400Nm :bigok: Wystarczy zmieniac czesciej olej, nie palowac non stoper, a po palowaniu dac mu odpoczac :bajer:

a dodam ze i spalanie o wiele mniejsze niz w benzyniaku :D



Awatar użytkownika
Dwight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sty 16, 2006 10:14
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Dwight » śr kwie 05, 2006 13:33

Spalanie 1,8T jest na bardzo przyzwoitym poziomie 14l owszem ale dopiero jak gnam ok.200 km/h.Nie wiem skąd biorą sie informacje na temat fikcyjnych danych dot.spalania.Polecam 1,8T osobiście ale mocne TDI też są super :bigok:



duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » śr kwie 05, 2006 20:22

Dwight pisze:Spalanie 1,8T jest na bardzo przyzwoitym poziomie 14l owszem ale dopiero jak gnam ok.200 km/h.Nie wiem skąd biorą sie informacje na temat fikcyjnych danych dot.spalania.Polecam 1,8T osobiście ale mocne TDI też są super :bigok:
Słuchaj , mieszkasz w dziurze zabitej dechami Konin to nie miasto ,gdzie nie ma korków i dużego natężenia ruchu / BEZ URAZY ale jeźdząc po Warszawie na pewno nie zejdzie się poniżej 12 litrów -a mając 1.8T nie będzie się go po dupci głaskało a butowało więc niemożliwe jest osiągnąc dobrego wyniku spalania



kamil.rsk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 21:24
Lokalizacja: Szklarska Poręba

Post autor: kamil.rsk » śr kwie 05, 2006 23:49

Mam golfa III 1.8 GT i pytanie czy mozna wstawić do niego turbine?? A jak tak to jakie trzeba jeszcze zrobic modyfikacje. Może ktoś z Was juz uturbiał GT??? Duzo wiecej mocy przybywa??


GT Tuning

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości