Swap...ale na co?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

1.8T czy 1.9TDI?

1.8T
53
45%
1.9TDI
66
55%
 
Liczba głosów: 119

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 22, 2006 15:27

Nowy pisze:1.8 T nie wkladaj :P za duzo juz tego jest... szukaj 4.2L albo czegos wiekszego :] no albo poprostu TDI, bedzie oszczednie ale dzwiek beznadziejny :P
o i tu sie nie zgoodze osczedne to moze i jest ale po dobrym modzie zapi**** a na wolnym wydechu dzwiek przezaj*****y


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: arek » ndz sty 22, 2006 16:41

Oczywista sprawa stawiam na TDIka :hmm: To jest to :grin:


Golf Mk2 TDI 110KM Max Voll :)

Awatar użytkownika
vwmarian
czarny szatannnnnnnn
czarny szatannnnnnnn
Posty: 33
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:13
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: vwmarian » pn sty 23, 2006 10:19

aarek spadaj z tdikiem 1,8T trza swapowac :okej:

[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 9:21 am ]
poszedl glos na 1,8T rzecz jasna jak twoj rally front :helm:


Mk II 2,0 GTI 16V (Czarnuch)
Audi 80 B2 quattro GTE

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn sty 23, 2006 20:46

ygd pisze:A czego oczekuje od auta? 7s albo i trochę lepiej do setki, niezawodności...za rok, dwa mocy powyżej 200ps...

jesli tak to wybór jest prosty 1.8t :P

chyba że wytargasz jakiegos ARLa bo 110ps tdi z takimi wymaganiami to Cie raczej drozej wyjdzie niz 1.8t :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pn sty 23, 2006 22:08

Moja propozycja: moc i oszczędność w jednym to 2.5 V6 TDI z Passata B6.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » pn sty 23, 2006 23:21

mr_simon pisze:Moja propozycja: moc i oszczędność w jednym to 2.5 V6 TDI z Passata B6.
eee glupota. Ile to ma mocy 150 PS 180 PS ? Czyli tyle co chipowany 1,9. Pomijam fakt ze silnik jest wiekszy i ciezszy...no i trzeba go wsadzic ;) Pozatym maja kiepska opinie jesli chodzi o trwalosc.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt sty 24, 2006 00:03

150KM, ale ten moment obrotowy... :roll:


Volskwagen - Das Auto.

arek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: arek » wt sty 24, 2006 00:25

paolo pisze:
mr_simon pisze:Moja propozycja: moc i oszczędność w jednym to 2.5 V6 TDI z Passata B6.
eee glupota. Ile to ma mocy 150 PS 180 PS ? Czyli tyle co chipowany 1,9. Pomijam fakt ze silnik jest wiekszy i ciezszy...no i trzeba go wsadzic ;) Pozatym maja kiepska opinie jesli chodzi o trwalosc.
Zgadza sie , te silniki nie są takie trwale jak 1.9 , to moze potwierdzic mnostwo ludzi czy mechanikow.


Golf Mk2 TDI 110KM Max Voll :)

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt sty 24, 2006 00:31

YGD jeżeli tak z ciekawości mogę spytać to wiele takie kompletne 1.8T razem z elektryka i wszystkim stoi??

A dlaczego zmieniasz silniczek?? Twój juz dokonał żywota??


Obrazek

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » wt sty 24, 2006 18:32

Biez 1.8 T :okej:



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » wt sty 24, 2006 23:34

tauka pisze: A dlaczego zmieniasz silniczek?? Twój juz dokonał żywota??
jego chyba nie ma 200 PS :jezor:



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » śr sty 25, 2006 01:28

Mocy mało ;)

A 1.8T można za około 4000pln kupić w miare kompletny...lecz trzeba się liczyć z kolejnymi wydatkami, IC z montażem itp...nie wspominając o immo.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
piotrek1712
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piotrek1712 » śr sty 25, 2006 03:41

Jak masz siano na wache to tylko 1,8 T :)
Pozdro.


VW Golf II '90 1,6 TDic 2005 - 2007
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sty 25, 2006 13:52

ygd pisze:A 1.8T można za około 4000pln kupić w miare kompletny...lecz trzeba się liczyć z kolejnymi wydatkami, IC z montażem itp...nie wspominając o immo.

ten TDI chyba juz też ma immo w szafie, IC tez musisz zamontować itd - w dalszym ciągu twierdze 1.8T


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości