SWAP na 2.0 ABF z 1,6ABU
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
SWAP na 2.0 ABF z 1,6ABU
Witam, przymierzam sie do zmiany silnika na cos mocniejeszego w moim goferze. I teraz pytanie do was. Czy moge spodziewac sie jakichs wiekszych problemow przy SWAPie ? Czy oprocz samego silnika trzeba jeszcze zmieniac skrzynie, alternator itp ?
Komputer to raczej napewno, ale jeszcze kwestia mocowania silnika. Jakies łapy itp.. Prosze o pomoc.
Komputer to raczej napewno, ale jeszcze kwestia mocowania silnika. Jakies łapy itp.. Prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony ndz cze 27, 2010 21:55 przez w00dnik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
zmienic trzeba:
- pas przedni z chlodnica
- caly uklad wydechowy
- pompe paliwa w baku
- silnik +osprzet ze skrzynia
- wiazka silnikowa z ECU
- wypadaloby zmienic hamylce na te z GTI a to w zaleznosci do tego czy chcesz zrobic 4x100 czy 5x100 jest scisle powiazane z nabyciem odpowiednich czesci. w przypadku rozstawu 5x100 trzeba zmienic takie elementy jak wachacze, stabilizator, sworznie, laczniki stabilizatora itp
roboty troche jest i kosza nie tak male pozdro
- pas przedni z chlodnica
- caly uklad wydechowy
- pompe paliwa w baku
- silnik +osprzet ze skrzynia
- wiazka silnikowa z ECU
- wypadaloby zmienic hamylce na te z GTI a to w zaleznosci do tego czy chcesz zrobic 4x100 czy 5x100 jest scisle powiazane z nabyciem odpowiednich czesci. w przypadku rozstawu 5x100 trzeba zmienic takie elementy jak wachacze, stabilizator, sworznie, laczniki stabilizatora itp
roboty troche jest i kosza nie tak male pozdro
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
generalnie tematów o tym było dużo na tym forum i najlepiej jest kupić dawcę np: Anglika lub jakiegoś co dostał w tył i przełożyć wszystko niż kupować wszysko oddzielnie bo będzie taniej i przyspoży mniej nerwów... i licz sie z tym że ok 5k zł będzie na to potrzebne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
taniej bedzie uwierz
moje czerwone GTI :) - viewtopic.php?f=88&t=367271" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
jeżeli masz już dawcę albo po taniości graty to będzie taniej, ja Ci podaję cenę mniej więcej SWAPu, jeśli masz kupować wszystko od podstaw. Wiadomo, że taniej się da. Policz jeszcze koszta związane z tym, że skoro masz wyjęty silnik to wypadłoby powymieniać nie które rzeczy w stylu rozrząd, olej, filtry itd., uszczelnić ewentualne wycieki a i tak zawsze przy SWAPie wychodzą nieprzewidziane koszta bo coś tam jednak jest zużyte i trzeba dokupić nie rzadko w ASO. To kształtuje taką a nie inną cenę. Pozdro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
dokladnie jest tak jak kolega pisze. Co za sens wkladac silnik i od razu nie przygotowac go do eksploatacji. jezeli chodzi o kupno dobrych nowych czesci eksploatacyjnych to uwierz mi ale 5 tys to jeszcze malo. Tym bardziej jezeli ktos nie ma znizek to taki swap z dobrze przygotowanym silnikiem oraz ukladem hamylcowym oraz robota mechnika ktory Ci to posklada to koszt 6500 lekka reka. Nik mi nie powie ze taniej da sie dobrze to zrobic bo wiem po sobie. Mam znizki na czesci 30% do tego sam swap wyszedl mnie z 2,2 kafla wszytsko robie sam ale ilosc komplikacji jakie po drodze sie napotyka po prostu robi tutaj te cale koszta. U mnie bylo troche ciezej bo dawca byl seat toledo i jak sie okazalo jest troche roznic w budowie pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości