MK2 1.3 i kompresor?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

MK2 1.3 i kompresor?

Post autor: mazi » pt cze 25, 2010 23:06

witam

czy jest możliwe zainstalowanie kompresora z G40 bądź G60 do silnika 1.3 60KM z golfa I, którego mam w swoim MK2?? czy swap by był bardziej opłacalny?



Awatar użytkownika
tochu
_
_
Posty: 2515
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:43
Lokalizacja: Warlubie / Grudziądz
Kontakt:

Post autor: tochu » pt cze 25, 2010 23:34

Pewnie, że swap

Chyba, że jak chcesz się bawić w 1.3 to wsadź całe g40. Ale to taka sztuka dla sztuki już.


viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/

viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio :(

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

Post autor: mazi » pt cze 25, 2010 23:40

całe G40 tzn co się znajduje dokładnie w tym "całe"



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pt cze 25, 2010 23:42

Wszystko się da tylko jest pytanie czy jest sens?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

Post autor: mazi » pt cze 25, 2010 23:50

sens jest, trzeba dążyć do indywidualności



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 26, 2010 00:02

M_ziPL pisze:sens jest, trzeba dążyć do indywidualności

M_ziPL pisze:czy swap by był bardziej opłacalny?
to sie zdecyduj :)



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob cze 26, 2010 13:05

Swap jest bardziej opłacalny bezdyskusyjnie. Dołożyć kompresor da się ale roboty jest tyle, że szkoda na to funduszy i czasu. Przejrzyj forum, jest masa informacji dotyczących dokładania kompresora do silnika wolnossącego. Zmienić trzeba w zasadzie wszystko poczytając od układu korbowo-tłokowego.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości