Kto z Was OBRABIAŁ GŁOWICĘ 1.8 VW/Audi 10:1 ???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Kto z Was OBRABIAŁ GŁOWICĘ 1.8 VW/Audi 10:1 ???
lada dzień rozbieram motor i chciałbym dowiedzieć się co mogę zrobić, żeby fura dostała "kopnięcia" lepszego
napewno nie będę zmieniał wałka ...
chcę:
zjechać głowicę ok. 1mm
zamach ok. 1,5 kg
poprawić fabrykę (bez portingu ?) + usunięcie przejść (kragli)
wylot - na lustro , dolot - lekko dopieścić
usunąć prowadnice zaworowe z kanałów
jeżdżę na gazowniku ...
co wy o tym myślicie ??? ile czego "zebrać" ???
CO JESZCZE MOGĘ ZROBIĆ :green_fuck: , żeby fruka jechała ???
jaką uszczelkę pod głowicę założyć ??? itd ???
mam motor 1.8 MG 102PS, na amerykę , KE-Jetronik 10:1
napewno nie będę zmieniał wałka ...
chcę:
zjechać głowicę ok. 1mm
zamach ok. 1,5 kg
poprawić fabrykę (bez portingu ?) + usunięcie przejść (kragli)
wylot - na lustro , dolot - lekko dopieścić
usunąć prowadnice zaworowe z kanałów
jeżdżę na gazowniku ...
co wy o tym myślicie ??? ile czego "zebrać" ???
CO JESZCZE MOGĘ ZROBIĆ :green_fuck: , żeby fruka jechała ???
jaką uszczelkę pod głowicę założyć ??? itd ???
mam motor 1.8 MG 102PS, na amerykę , KE-Jetronik 10:1
I love: Golf MK1 GTI i ... old's Audi B2
planowanie głowicy samo - bez sensu
poprawienie fabryki bez portingu da tyle co nic - szkoda zabawy w takim razie.
tu masz foty jednej głowicy po portingu
http://digisoft.neostrada.pl/glowa8v/
jaki wałek chcesz zalozyc ?
poprawienie fabryki bez portingu da tyle co nic - szkoda zabawy w takim razie.
tu masz foty jednej głowicy po portingu
http://digisoft.neostrada.pl/glowa8v/
jaki wałek chcesz zalozyc ?
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
nie bardzo rozumiem !!! , jak to BEZ SENSUGTO pisze:planowanie głowicy samo - bez sensu
poprawienie fabryki bez portingu da tyle co nic - szkoda zabawy w takim razie.
coś Cię chyba poniosło ...
przecież jak zwiększę stopień sprężania, zjadę zamach i poobrabiam coś niecoś ... to różnica musi być
monster żadny to z tego nie będzie ale bez przesady ...
KUMPEL mój miał wałek w Audi Coupe 2.2 i jak go zastąpił seryjnym - to nie miał specjalnie kosmicznej różnicy in minus ...
poza tym wałek przenosi moment w górę - a mój i tak jest już wysoko - bo ciągnie od 4300 do 5300 (najbardziej !!!)
MONSTERA to ROBIE ZA 2 MIESIĄCE - ALE Z MK1 GTI "DX" -
i tam wałek - to absolutny MUS
no i oczywiście na najpiękniejszym w świecie paliwie czyli benzynie 98
nie mogę wogóle czytać postów - gdzie ziomale piszą o pakowaniu gazu do Mk1 GTI
no, cóż ...
w życiu (przy zabawie) działam : on/off - na maxa albo wogóle ... :green_fuck:
a skoro już piszecie o wałku - to jakie macie sprawdzone propozycje ????
z czym się jeszcze wiąże pakowanie wałka ?
zakładam ,że głowica w moim MG i DX- ie jest identyczna lub prawie ...
I love: Golf MK1 GTI i ... old's Audi B2
planowanie głowicy:
1 stopien sprezania w gore to wzrost mocy o 1% , robilem juz kilka glowic i wiem jakia sa zyski - prawie wcale , sami planowalismy w dwoch 8v głowy: - w jednym na 1.5mm a drugi mial 2.4mm.
co do wałka to polecam 276 shricka
1 stopien sprezania w gore to wzrost mocy o 1% , robilem juz kilka glowic i wiem jakia sa zyski - prawie wcale , sami planowalismy w dwoch 8v głowy: - w jednym na 1.5mm a drugi mial 2.4mm.
co do wałka to polecam 276 shricka
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
1. gdzie można go zdobyć ?GTO pisze:
co do wałka to polecam 276 shricka
2. ile średnio krzyczą typy za taki wałek ?
3. co jeszcze muszę zrobić w motorze pakując takiego shrick-a ?
4. zalo czasami. Włącza się na chwilę i przestaje. Olej jest w porządku, filtr też (chociaż Filtron), oleju też nie bierze. I teraz nie wiem który czujnik wymienić, bo przy wyższych obrotach (do 5500) i przy wolnych to zj
I love: Golf MK1 GTI i ... old's Audi B2
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
.... człowieku .. albo sie bierzesz za zrobienie tego silnika albo daj se spokój, bo kase władujesz a wzrost mocy niewspółmierny...
wałek Schricka to koszt 250Euro + przesyłka do polski (15Euro), a zdobyc go mozesz www.motors.ebay.de
jak go zapakujesz to jest taki"patent" w gwarancji Schricka, że sprężynki i talerzyki muszą być zastą pione odpowiednikami SCHRICKA
ja w zyciu nie robiłbym tego tak "niekompletnie" skoro chcesz mieć "lepsze kopnięcie", najlepiej zrob porting + planowanie + wałek, no i poprawa będzie
wałek Schricka to koszt 250Euro + przesyłka do polski (15Euro), a zdobyc go mozesz www.motors.ebay.de
jak go zapakujesz to jest taki"patent" w gwarancji Schricka, że sprężynki i talerzyki muszą być zastą pione odpowiednikami SCHRICKA
ja w zyciu nie robiłbym tego tak "niekompletnie" skoro chcesz mieć "lepsze kopnięcie", najlepiej zrob porting + planowanie + wałek, no i poprawa będzie
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
porting to cis takiego - leniuBMBL pisze:wybaczcie moją niewiedzę , ale niech mi ktoś wytłumaczy co to jest porting
http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm
www.vrservice.pl
dobrze mówisz;Apsik pisze:.... człowieku .. albo sie bierzesz za zrobienie tego silnika albo daj se spokój, bo kase władujesz a wzrost mocy niewspółmierny...
dam sobie z moją "familijną" drezyną spokój
(jednakże ze względu na fakt, że jestem uparty - to i tak głowice machnę 1mm i koło zjadę 1 - 1,5 kg ; dla zasady)
... a konkretny atak to zrobię na Mk1 GTI
I love: Golf MK1 GTI i ... old's Audi B2
Ten gość ma czym i wie o co chodzi, ale dokładności w nim nie ma za grosz. On kaleczy rzemiosło. Ja zacząłem głowice z 9A i długa droga i na raty przedemną. A papier ścierny leży i czeka. Jak narazie zawory są jak lusterka.Borys pisze:porting to cis takiego - leniu
http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm
masz w planie Mk1 2.0 16 Vtaz pisze: Ja zacząłem głowice z 9A
napisz coś więcej - bo nie ukrywam, że marzy mi się tak akcja
jak bym zorganizował motor KR z elektryką - to dużo mnie oprócz tego roboty czeka ???
(na pewno trzeba zmienić jeszcze pompe paliwa i parę innych klamotów ...) - napisz co ?
jeden typ u nas robił takiego swap-a i męczył się strasznie długo zanim zaczął on "gadać" tak jak trzeba
I love: Golf MK1 GTI i ... old's Audi B2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości