Jestem w trakcie przekładki silnika z mk2 1.8 do MK1 w którym fabrycznie był silnik 1.1 Silniczek już wisi tak jak trzeba , półośki dopasowane tylko mam problem z dopasowaniem mechanizmu zmiany biegów. Ktoś orientuje się jak to najprościej zrobić.
Mocowania,cięgna i skrzynia jest od mk2 a lewar i ta rura pod tunelem od mk1. Czy ten mechanizm montowany na maglownicy jest inny w mk2 niż w mk1? Co będzie mi potrzebne?
Druga sprawa dotyczy puszki filtra powietrza z mechanicznym wtryskiem jest po prostu za duża (za wysoka) aby ją zamontować w orginalnym miejscu jak w mk2. Nic sensownego nie przychodzi mi do głowy oprócz hardcora w stylu obciąć od dołu ile trzeba czyli właściwie tyle że wszedł by filtr powietrza i zamocować bądź przylutować lutownicą do plastiku spód.
Jak ktoś ma doświadczenie lub lepsze pomysły w tych sprawach i chciał by się nimi podzielić to proszę o odpowiedź
mechanizm zmiany biegów MK1
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Żeby zamontować lewarek po swapie z 1.1 na np. 1.8 potrzebna będzie Ci maglownica z mk1 1.5->1.8 pasuje też ze Scirocco.
Co do puchy filtra to kup kompletny układ dolotowy ze Scirocco i będzie bez rzeźbienia, no chyba ze ma być budżetowo ale wtedy ja nie pomogę.
Biednych ludzi nie stać na robienie czegoś tanio
Co do puchy filtra to kup kompletny układ dolotowy ze Scirocco i będzie bez rzeźbienia, no chyba ze ma być budżetowo ale wtedy ja nie pomogę.
Biednych ludzi nie stać na robienie czegoś tanio
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 19:29 przez slonek69, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięks !! Rozejrzę się szczególnie za maglownicą. Kompletny dolot to pucha rury i kolektor? Nie miałem za bardzo do czynienia z sciro ale z tego co pamiętam to puszkę z filtrem ma po lewej stronie czyli odwrotnie jak w golfie? Ewentualnie niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu.
Jest jeszcze passacik 3BG 131KM 2003rok.
Też VW.
Też VW.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości