zmiana głowicy

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

adrin le
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 24, 2010 19:50
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

zmiana głowicy

Post autor: adrin le » sob kwie 24, 2010 19:55

witam zmieniam głowice 1.8 aam na 2.0 i mam pytanko czy kolektor sęcy i wydechowy będą pasować jak nie to podsuncie jakis pomys



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: zmiana głowicy

Post autor: Borys » sob kwie 24, 2010 22:39

adrin le pisze:witam zmieniam głowice 1.8 aam na 2.0 i mam pytanko czy kolektor sęcy i wydechowy będą pasować jak nie to podsuncie jakis pomys
wydechowy bedzie ssacy nie (jesli głowica z 2E i podobnych mu)



adrin le
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 24, 2010 19:50
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Re: zmiana głowicy

Post autor: adrin le » ndz kwie 25, 2010 07:42

Borys pisze:
adrin le pisze:witam zmieniam głowice 1.8 aam na 2.0 i mam pytanko czy kolektor sęcy i wydechowy będą pasować jak nie to podsuncie jakis pomys
wydechowy bedzie ssacy nie (jesli głowica z 2E i podobnych mu)
to jaki kolektor najlepiej zastosowac



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: zmiana głowicy

Post autor: Borys » pn kwie 26, 2010 07:26

adrin le pisze:
Borys pisze:
adrin le pisze:witam zmieniam głowice 1.8 aam na 2.0 i mam pytanko czy kolektor sęcy i wydechowy będą pasować jak nie to podsuncie jakis pomys
wydechowy bedzie ssacy nie (jesli głowica z 2E i podobnych mu)
to jaki kolektor najlepiej zastosowac
nie ma pasujacego kolektora pod wtrysk jednopunktowy i głowice 2E/AGG.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn kwie 26, 2010 11:46

Pozatym kolektory wydechowe w silnikach montowanych poprzecznie i wydłużnie różnią się

[ Dodano: 26 Kwi 2010 11:50 ]
Mówiąc inaczej głowica z wielopunktem nie będzie działać z osprzętem z jednopunkta bo ma 4 otwory na wtryskiwacze i nie ma otworu którędy płynie woda do kolektora ssącego


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn kwie 26, 2010 18:20

Ale sie Ras popisales ... w 2E wtryski sa w kolektorze i to kolektor ma w tym miejsciu wieksze kanaly, a glowica jest jekko podebrama na koncowki wrsyku rzy samym wejsciu do kanalu dolotowego.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości