załozony gaznik do 1.8 gx po co ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 18:58

to gdzie mam sprawdzic oznaczenie silnika

w dowodzie mam 1.3 bo taki byl

gdzies na silniku jest czy gdzie



Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » czw kwie 22, 2010 19:15

Na sto procent to GX. Na Twoim miejscu zmienił bym gaźnik na jakiś z poldka albo coś w tym stylu. Tu masz link-> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522 . Bo wydaje mi się że wracanie do oryginału jest nieopłacalne. A ten 2e3 bardzo dławi Twój silnik.

[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:22 ]
A pompka paliwa pewnie jest elektryczna i jak jedziesz na gzie to jest odłączana bo w innym przypadku już dawno wyzionęła by ducha. A dużo jeździsz na benzynie bo dziwne mi się wydaje że bez tego rozdzielacza paliwa pompka nie spaliła się gdy jedziesz na benzynie.
Co do numeru silnika-> http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... 985b35419e

http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... fad2588726
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 19:28 przez Gother21, łącznie zmieniany 4 razy.



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 19:27

na gazie jeżdżę taniej :D
benzyna mi służy żeby poszaleć ogólnie.
Ostatnio zmieniony pt gru 10, 2010 21:07 przez Pawel_Mk2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » czw kwie 22, 2010 19:29

Więc musi być ten rozdzielacz bo inaczej pompka by się już dawno spaliła.

[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:32 ]
A sprawdzałeś kolego to serwo czy jest dobrze podłączone?



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 19:36

tak jak przełączam na gaz pompka się wylacza.
a z układem hamulcowym nie mam żadnych problemów, serwo jest podloczone pokazywałem wcześniej na zdjęciu



Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » czw kwie 22, 2010 19:39

Ale czy na pewno jest podłączone do dobrego króćca?



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 19:43

nie wiem do którego powinno być
zaznaczyłem na fotce do numeru 1 jest podłączone
a nr 2 jest zaślepione.

[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:47 ]
Obrazek



Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » czw kwie 22, 2010 19:47

Odpal Silnik i zdejmij ten kapturek z tego plastiku na tym wężu. Jeżeli jest ok to powinno być tam podciśnienie. Lepiej to sprawdź bo to jest bardzo ważna rzecz.

[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:48 ]
Zdejmij ten zielony kapturek z węża nr 1.

[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:50 ]
A tu lekturę do poduszki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 . Zastanów się bo to naprawdę doda mocy temu silnikowi niewielkim kosztem bo wracanie do mechanicznego wtrysku będzie kosztowne.
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 19:50 przez Gother21, łącznie zmieniany 1 raz.



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 19:53

zdjąłem przyłożyłem palca i zasysa go tak ma byc ??



Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » czw kwie 22, 2010 19:56

Tak ma być. Jest ok. Daj filmik jak to przyspiesz bo jestem ciekaw co ten biedny 2e3 może w 1.8. A sprawdzałeś numery silnika? Z czego jest blok z RP czy GX? Ja obstawiam Gx :grin:



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 19:56

o rany 112 stron ma ten temat

skoro ten silnik ma 90 koni, to po takim weberze można coś więcej uzyskać ile z 5, 10 koni ?



Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » czw kwie 22, 2010 20:06

Twój silnik na pewno nie ma tych 90KM. 90 KM będzie miał na mechanicznym wtrysku jak w oryginale lub na jedno punkcie z Rp ale to rzeźba będzie jak teraz. Na tym weber ku na pewno poprawią się osiągi w porywaniu z obecnym stanem.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pt kwie 23, 2010 09:49

nie wiem do którego powinno być
zaznaczyłem na fotce do numeru 1 jest podłączone
a nr 2 jest zaślepione.

[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:47 ]
króciec który zaznaczyłeś na fotce już opisałem na poprzednich stronach. To podgrzewanie kolektora. Tam nie ma podciśnienia.

Takie małe OT wczoraj na spocie gadamy z kolesiem i mówi że ma RP na gaźniku 2EE, no to mówie że nie możliwe, że jakaś rzeźba. Otwiera i patrzymy, blok, głowica jak w 1,8 a na tym faktycznie 2e i dolot jak w 1,6, patrze na numer silnika i zdębiałem..... Jak byk stoi PG.... I to jest dla mnie dopiero ciekawostka. :chytry: Bo poza onzaczeniem niestety nie zachowało sie nic z rarytasów....
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 09:54 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

wolf747
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 152
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
Lokalizacja: Łomża, podlaskie

Post autor: wolf747 » pt kwie 23, 2010 12:58

a ja mam (miałem bo zmieniłem silnik na klekota) golfa z silnikiem o oznaczeniu PL w dowodzie. miał pierburg 2e, sondę lambda, kata, w papierach było napisane 1.6 a na bloku 1.8. w dodatku samochów był w automacie (obecnie manual) i nigdy nie był grzebany aż wpadł w moje ręce, kupiony od 1 właściciela. co wy na to? dodam, że zakupiłem do niego monowtrysk mono- motronic wraz z kolektorem 1.8, komputer (wszystko pasuje) i chciałbym sprzedać teraz te wszystkie części, spytam przy okazji, ile można wziąć za taki silnik i inne bzdety np. ten monowtrysk. silnik ma przebieg 130 000 sprężanie i ciśnienie oleju jak fabryka kazała. a jak założyciel tematu chce to mam ten zbiorniczek wyrównawczy co się przykręca do pokrywy zaworów oraz taki zielony rezerwuar ciśnienia (ciekawostka- podłączyłem go do yamahy dt80 między gaźnik a zawór membranowy i dzięki temu dostała niezłego kopa i równiej pracuje). ten golf założyciela tematu ciągnie dlatego tak dobrze, bo nie ma właśnie tego zbiorniczka wyrównawczego przy pokrywie zaworów, ale chla ogromne ilości paliwa. znam to z własnego doświadczenia bo kolega ma takiego właśnie egzemplarza. skrzynię ma 4 biegową, ale w 5 osób bez problemu osiąga 170 (co przeczy wszelkim zasadom i danym fabrycznym) a zegar na pewno nie przekłamuje bo sprawdzałem z nawigacją w ręku. po założeniu tego zbiorniczka wszystko wraca do normy (marne 140)


smaruj gofera dżemorem!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości