załozony gaznik do 1.8 gx po co ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Na sto procent to GX. Na Twoim miejscu zmienił bym gaźnik na jakiś z poldka albo coś w tym stylu. Tu masz link-> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522 . Bo wydaje mi się że wracanie do oryginału jest nieopłacalne. A ten 2e3 bardzo dławi Twój silnik.
[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:22 ]
A pompka paliwa pewnie jest elektryczna i jak jedziesz na gzie to jest odłączana bo w innym przypadku już dawno wyzionęła by ducha. A dużo jeździsz na benzynie bo dziwne mi się wydaje że bez tego rozdzielacza paliwa pompka nie spaliła się gdy jedziesz na benzynie.
Co do numeru silnika-> http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... 985b35419e
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... fad2588726
[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:22 ]
A pompka paliwa pewnie jest elektryczna i jak jedziesz na gzie to jest odłączana bo w innym przypadku już dawno wyzionęła by ducha. A dużo jeździsz na benzynie bo dziwne mi się wydaje że bez tego rozdzielacza paliwa pompka nie spaliła się gdy jedziesz na benzynie.
Co do numeru silnika-> http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... 985b35419e
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... fad2588726
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 19:28 przez Gother21, łącznie zmieniany 4 razy.
Odpal Silnik i zdejmij ten kapturek z tego plastiku na tym wężu. Jeżeli jest ok to powinno być tam podciśnienie. Lepiej to sprawdź bo to jest bardzo ważna rzecz.
[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:48 ]
Zdejmij ten zielony kapturek z węża nr 1.
[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:50 ]
A tu lekturę do poduszki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 . Zastanów się bo to naprawdę doda mocy temu silnikowi niewielkim kosztem bo wracanie do mechanicznego wtrysku będzie kosztowne.
[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:48 ]
Zdejmij ten zielony kapturek z węża nr 1.
[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:50 ]
A tu lekturę do poduszki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 . Zastanów się bo to naprawdę doda mocy temu silnikowi niewielkim kosztem bo wracanie do mechanicznego wtrysku będzie kosztowne.
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 19:50 przez Gother21, łącznie zmieniany 1 raz.
króciec który zaznaczyłeś na fotce już opisałem na poprzednich stronach. To podgrzewanie kolektora. Tam nie ma podciśnienia.nie wiem do którego powinno być
zaznaczyłem na fotce do numeru 1 jest podłączone
a nr 2 jest zaślepione.
[ Dodano: 22 Kwi 2010 19:47 ]
Takie małe OT wczoraj na spocie gadamy z kolesiem i mówi że ma RP na gaźniku 2EE, no to mówie że nie możliwe, że jakaś rzeźba. Otwiera i patrzymy, blok, głowica jak w 1,8 a na tym faktycznie 2e i dolot jak w 1,6, patrze na numer silnika i zdębiałem..... Jak byk stoi PG.... I to jest dla mnie dopiero ciekawostka. Bo poza onzaczeniem niestety nie zachowało sie nic z rarytasów....
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 09:54 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 152
- Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
- Lokalizacja: Łomża, podlaskie
a ja mam (miałem bo zmieniłem silnik na klekota) golfa z silnikiem o oznaczeniu PL w dowodzie. miał pierburg 2e, sondę lambda, kata, w papierach było napisane 1.6 a na bloku 1.8. w dodatku samochów był w automacie (obecnie manual) i nigdy nie był grzebany aż wpadł w moje ręce, kupiony od 1 właściciela. co wy na to? dodam, że zakupiłem do niego monowtrysk mono- motronic wraz z kolektorem 1.8, komputer (wszystko pasuje) i chciałbym sprzedać teraz te wszystkie części, spytam przy okazji, ile można wziąć za taki silnik i inne bzdety np. ten monowtrysk. silnik ma przebieg 130 000 sprężanie i ciśnienie oleju jak fabryka kazała. a jak założyciel tematu chce to mam ten zbiorniczek wyrównawczy co się przykręca do pokrywy zaworów oraz taki zielony rezerwuar ciśnienia (ciekawostka- podłączyłem go do yamahy dt80 między gaźnik a zawór membranowy i dzięki temu dostała niezłego kopa i równiej pracuje). ten golf założyciela tematu ciągnie dlatego tak dobrze, bo nie ma właśnie tego zbiorniczka wyrównawczego przy pokrywie zaworów, ale chla ogromne ilości paliwa. znam to z własnego doświadczenia bo kolega ma takiego właśnie egzemplarza. skrzynię ma 4 biegową, ale w 5 osób bez problemu osiąga 170 (co przeczy wszelkim zasadom i danym fabrycznym) a zegar na pewno nie przekłamuje bo sprawdzałem z nawigacją w ręku. po założeniu tego zbiorniczka wszystko wraca do normy (marne 140)
smaruj gofera dżemorem!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości