Short Shifter Apsik Edition - do skrzyń na linki!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt mar 21, 2006 12:20

nie no APSIK< rozwalasz mnie :) stanowczo musisz sie przestać zadawać z GTO :bigok: chociaż wtedy świat byłby smutniejszy :-k


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt mar 21, 2006 18:32

Shifter skonczony i zamontowany ... w 99% - konieczny jest jeden mały upgrade :) trzeba usztywnić końcówke kołnierza tej zawiniętej linki :) w połowie mam juz to rozwiązane, ale jak skończe to wtedy zapodam fotke :helm:
Na chwile obecną Shifter Apsik Edition ... działa, mozna regulować skok i położenie lewarka w dość duzym zakresie. Po pierwszych próbach mechanizm jest juz wstepnie ustawiony.
Na fotkach jak widac brakuje zabezpieczeń na ciegienkach ... musiałem pozdejmować tymczasowe, bo juz są kupione nowe i solidne zabezpieczenia :bajer:
Chyba nic wiecej nie bede opisywał ... po prostu popatrzcie i oceńcie :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
powierzchnie boczne sa wypolerowane ... spawy w miare czyste :) wygląda surowo i dziko :chytry:, ale najważniejsze że działa. :okej: jak go wyczyszcze i włoże podłoge to mam nadzieje że będzie lepszy efekt wizualny :)
ml2210 pisze:
Apsik pisze:musiałem przygotować auto pod robienie klatki bezpieczeństwa
Prosze napisz też coś o tym temacie.
Co, gdzie, jak, kiedy, dlaczego itd.. itd...
Bardzo interesuje mnie ten temat.
Hmmm sam se zrobie OT, ale niech bedzie:
"Co?" -> Klatka bezpieczeństwa,
"Gdzie?" -> C. K. Motorsport w Opolu
"Jak?" -> Rozkręcalna klatka, przykręcana do podłogi i tylnych kielichów (6 punktów), wykonana z rur gatunku B75 (zgodnie z zał. J), we własnym zakresie ja wypoleruje i zawioze elwmenty (rozkręcone) do miedziowania i chromowania)
"Kiedy?" -> 24 kwietnia oczekuja auta :) 06 maja odbiór [wykonanie trwa do 2 tyg.]
"Dlaczego?" -> 1. auto w końcu będzie wygladało wewnatrz jak rajdówka, 2. bezpieczeństwo - klatka będzie posiazała homologacje na spawy oraz zgodność z wymogami PZM
itd... - > "Za ile?" -> Koszty klatek bezpieczeństwa do MK1, MK2, MK3 wachaja sie w granicach 1500-2000zł (zależnie od stopnia rozbudowania klatki)
-Pewnie zastanawia kwestia rejestracji i legalności ... jeżeli klatka zbudowana jest zgodnie z zasadami/przepisami PZM (włanczając zał. J) to na stacji daignostycznej nie powinno byc najmniejszych problemów (zaleca się zabranie niezbednych dokumentów na badanie), w polskim prawie kwestia klatki bezpieczeństwa nie jest uregulowana dlatego diagności często odwołuja sie do przepisów z PZM (bo tam klatka bezpieczeństwa jest bezpieczna) :bigok:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » wt mar 21, 2006 21:51

Dziękuje serdecznie za info.
Sam mam ciągle na uwadze taką klatkę.

A co do mieszka, to jak wsadzisz spowrotem wszystkie plastiki i graty, ładnie to spasujes,
to będzie poprostu bosko. :bajer:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
maciek_ck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 18, 2006 16:23
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: maciek_ck » śr mar 22, 2006 12:20

:hmm: tylko pogratulować , zajebiste . :helm:
mam pytanie jak pozbyleś sie tarcia metalowych czesci ? ta skrzynia chodzi przód tył czy tez na boki ? bo wydaje mi sie że tak , a czy te linki sa hydrałliczne , czy stalowe , a te linki nie zsuna sie z tych prowadnic bo nie widze zadnego zabespieczenia opisz ten projekt jak dzila itp .
jestem bardzo ciekawy podoba mi sie to :grin:


Mój golf III 1.8 abs :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=363846#363846

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr mar 22, 2006 13:14

maciek_ck pisze::hmm: tylko pogratulować , zajebiste . :helm:
mam pytanie jak pozbyleś sie tarcia metalowych czesci ? ta skrzynia chodzi przód tył czy tez na boki ? bo wydaje mi sie że tak , a czy te linki sa hydrałliczne , czy stalowe , a te linki nie zsuna sie z tych prowadnic bo nie widze zadnego zabespieczenia opisz ten projekt jak dzila itp .
jestem bardzo ciekawy podoba mi sie to :grin:
Stal nierdzewna ma to do siebie że albo chodzi płynnie stal-o-stal, albo sie zaciera - my zrobilismy otwory tej samej średnicy co wałek główny a później papier ścierny+aku no i otwory są pasowne ale nie zacieraja się. (chodzi mi tutaj o wałek - ten poziomy)
Żadna skrzynia nigdzie nie chodzi ;) mechanizm odpowiadający za ruszanie linkami to ta częśc od przodu, przed podstawą, do której zamocowany jest drążek z gałką. Drążkiem mozna poruszać w przód i na boki tak jak w normalnym "mieszalniku", ale mój jest bardziej precyzyjny i ma 4 regulacje (regulacja wychylenia przód-tył, regulacja wychylenia prawo-lewo, regulacja połozenia na biegu jałowym wzdłuznie i poprzecznie, czyli moge tak ustawić drążek że "na luzie" będzie tyglądał tak jak by była "na biegu")
Linki są stalowe i nie zsuwaja sie z prowadnic. Jak widac na fotce "od spodu Shiftera" linka przód-tył jest solidnie przytwierdzona, linka prawo-lewo ta taka zawinięta na fotce jest przytwierdzona tylko w jednym miejscu - to właśnie poprawiałem na samym końcu ponieważ koniec prowadnicy musiałem usztywnić by mechanizm wychyły lewarka był precyzyjny i poruszał tylko linka a nie linka i prowadnicą.

Jak działa? ... Tak jak powinno; komfort regulacji skoku i "Motorsportowego" wyglądu :bigok:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr mar 22, 2006 15:06

Jak cie MO złapie to cie spałują ja ten sport , zobaczysz :rotfl: :rotfl:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » śr mar 22, 2006 15:07




Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr mar 22, 2006 15:33

Borys pisze:Jak cie MO złapie to cie spałują ja ten sport , zobaczysz :rotfl: :rotfl:
Babcia mi uszyje taką maskownice z wykładziny :D bedzie do codziennej jazdy i nikt sie nie połapie :D

Wszystko zabezpieczone i w pełni działające:
Obrazek
Obrazek


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr mar 22, 2006 15:40

a taki cichociemny styl będzie :hmm:
:bigok:
no to szlifuj tam szlifuj technike, bo sciro i bez shiftera skok ma minimalny

[ Dodano: Pon Sty 04, 2010 7:50 am ]
odgrzewam kotleta :)

http://www.clubgti.com/FORUM/showthread.php?t=152066


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
MADOX_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sie 11, 2006 09:40
Lokalizacja: GRUDZIĄDZ

Short Shifter Apsik Edition - do skrzyń na linki!!

Post autor: MADOX_ » pn cze 15, 2015 09:10

czy jest szansa odzyskania tych zdjęć z pracy bo już nie działają :-(


GOLF MK2 VR6 PORSCHE EDITION

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości