Witam. Chcę założyć do swojego Mk3 wkład filtr powietrza SIMOTA w oryginalną puszkę.
Myślę też o wywaleniu tej plastikowej rury zwężającej się co zasysane przez nią jest powietrze do obudowy filtra ( link do aukcji allegro gdzie widać to dokładnie http://moto.allegro.pl/item959937464_vw ... etrza.html ) i zastąpieniu jej rurą jednakowej średnicy w całej długości i naprowadzeniu wlotu żeby bardziej łapał zimne powietrze, a nie z błotnika.
Co o tym sądzicie ?
Nie liczę na przyrost mocy, a także i stożek z ogólnie wiadomych przyczyn odpada
Zbliża mi się wymiana filtra ( co 10-12tys wymieniam ) i widzi mi się zakup takiej "sportowej" składki filtra, tylko czy firma Simota jest w miarę godna polecenia, bo po powiedzmy ~10tys. km nie chciał bym znaleźć piasku w dolocie albo zarżnąć przepływomierza klapkowego.
Obiło mi się o uszy że niektórzy wycinają większą dziurę w puszcze filtra, ale nie chciał bym tego robić bez konkretnych podstaw ku temu.
Przejrzałem sporo tematów na forum. Prawie wszystko opiera się o filtry stożkowe i przeróbkę dolotu na dedykowany, czy tam z kwasówki, a na temat samego wkładu i to firmy Simota, to ciężko coś znaleźć.
Wkładka filtra SIMOTA do Mk3 GTi 2.0 8v 2E
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Oczywiście "+" za dobre chęci o odpowiedz na moje pytanie.
Stożek to w przed biegach odpada. Mam w innym aucie i tylko ze względu na to że mam BLOS-a i on ma średnicę 77mm ,a dolot w tym aucie jest 50mm. Musiałem wywalić cały dolot, puchę filtra i wstawić dolot ze stożkiem, ale jak by tylko trafiła się okazja, to by wyfrunął z stamtąd na kopach
Czy jak kupowałeś to robiłeś jakiś "wywiad" odnośnie tego filtra ( czy nie przepuszcza syfu itp. ) ?
Ile masz ten filtr i co ile go czyścisz, bo producent podaje że co 5000km przydało by się go przeczyścić.
Stożek to w przed biegach odpada. Mam w innym aucie i tylko ze względu na to że mam BLOS-a i on ma średnicę 77mm ,a dolot w tym aucie jest 50mm. Musiałem wywalić cały dolot, puchę filtra i wstawić dolot ze stożkiem, ale jak by tylko trafiła się okazja, to by wyfrunął z stamtąd na kopach
- jeszcze jedną niż ta co wychodzi z filtra pod kątem 90 stopni w błotnik ? Bo u mnie to jest GTi z silnikiem 2E, z przepływomierzem wmontowanym w obudowę filtra, więc się na pewno różni."...w puszcze filtra masz jeszcze jedną zwężkę taką plastikową rurkę którą trzeba wywalić"
Czy jak kupowałeś to robiłeś jakiś "wywiad" odnośnie tego filtra ( czy nie przepuszcza syfu itp. ) ?
Ile masz ten filtr i co ile go czyścisz, bo producent podaje że co 5000km przydało by się go przeczyścić.
Wkładkę już mam i rzeczywiście wygląda solidnie ( spodziewałem się jakichś nie doróbek/niedolania gumy itp. ). Auto chodzi ok. Nie wyciągałem jeszcze tej rurki plastikowej z obudowy filtra i nie testowałem tego jeszcze na wyższych obrotach, bo mam do wymiany uszczelkę pod głowicą ( na dniach wymiana wszystkich uszczelek i uszczelniaczy - wszystko Victor Raintz i pasek rozrządu też wymieniany na Contitech-a żeby nie naciągać znowu tamtego paska mimo że ma 7000km ).
Z miłą chęcią bym zrobił jak bym sam to robił, ale oddałem do mechanika, a oni raczej nie chcą się bawić w takie coś. Poza tym to mam ograniczony budżet i na tą głowicę mam 600-700zł i do wymiany wszystkie uszczelki i uszczelniacze ( Victor Raintz wszystko ) i rozrząd na nowy przy jednej robocie ( robiony 7000km temu ). Po prostu chcę to zrobić na cacy, a nie po kosztach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 11 gości