
Jestem w trakcie przygotowań do swapa 2.0 2E do golfa mk2 87r., fabrycznie 1.6 RF (gaźnik). moje pytanie tyczy się doboru pompy paliwa. szukając gratów na swapa dowiedziałem się, że mk3/passat b4 itp z motorem 2E, mają pompę paliwa w zbiorniku. no i tu powstaje problem, jak wiadomo w gaźnikowcu mam tylko pompkę pomocniczą w zbiorniku. w dwójkach na mono i wielopunktowym wtrysku jest pompa pod podłogą, więc pytanie brzmi: czy pchać pompę z mk3 (jeśli nie pasuje plug'n'play to czy da radę ją jakoś wpasować) w zbiornik mk2, czy dobrać pompę 3 barową od mk2 pod podłogę? jeśli pompa z mk2 to z jakiego motoru? 16v? i takie może śmieszne pytanie, ale miesza mi się już to w głowie

a jeszcze w kwestii swapa kilka upewnień. jako komplet na swap kupuję słupek + aparat, alternator, łapy, dolot z przepustnicą, wydech obcięty zaraz za lambdą, lambdę, komputer, wiązka na silnik (drugą część wiązki zaklepałem u kolegi z forum), ecu, przepływka, skrzynia (ori od 2e niezdejmowana więc zamach, sprzęgło itp wszystko jest z 2e)
i teraz pytania:
1. jak jest z przegubami do skrzyni 2e? pasują od 1.8 rp?
2. prawdopodobnie skrzynia którą kupuję z silnikiem ( z paska b4) jest na hydraulicznym wysprzęgliku. jak to wygląda z przeróbką na linkę? są potem jakieś jaja z ciężkim chodzeniem sprzęgła? coś czytałem o jakimś wysprzęgliku z t4, ale to było chyba w temacie o vr6 a tam wiadomo całkiem inne siły itp :p
3. jak wygląda sprawa przeróbki wiązki pod stara skrzynke z mk2? mam już parę schematów i je analizowałem, ale wolę dopytać

sorry za taki natłok pytań ale wolę się dowiedzieć raz a porządnie wszystkiego co potrzebuję niż potem robić zamęt na forum

czekam na odp.
