Otóż pytanie moje jest takie czy przy gaźniku PIERBURG 2E2 istnieje coś takiego jak odciecie zapłonu.Pytam bo zauważyłem że na dwójce przy 80 zwalnia i gaśnie.
Czasem mam wrażenie że wydusiłbym troszkę ale lipa? Nie jestem mordercą leję pożądny olej i dbam o płyny.
Czy warto i czy to normalne?
Mk2 RF czy istnieje dciecie zapłonu?Jak to odłączyć?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pewnie tak kwestia regualcji.
Mam sprężanie 12 bar na każdym garze a bynajmniej miałem przed planowaniem głowicy i wymianą uszczelek i "gumek".I mam wrażenie że gaźnior go hamuje i to mocno.czasem jak pocisnę na trójce tak do 100 to mi się później dławi.Silnik jeszcze nie wyje a on się dławi i daje spokój sobie.
Pozatym dla mnie to dziwne że na zwykłym RF mam 12 bar. No ale cóż.To chyba dobrze.
Mam sprężanie 12 bar na każdym garze a bynajmniej miałem przed planowaniem głowicy i wymianą uszczelek i "gumek".I mam wrażenie że gaźnior go hamuje i to mocno.czasem jak pocisnę na trójce tak do 100 to mi się później dławi.Silnik jeszcze nie wyje a on się dławi i daje spokój sobie.
Pozatym dla mnie to dziwne że na zwykłym RF mam 12 bar. No ale cóż.To chyba dobrze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości