1,8 16v czy 2,0 16v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1,8 16v czy 2,0 16v
witam mam dylemat czy kupic kr i zrobic go na gazniku w dualu czy abf. czy na obu uzyska podobne moce bo bende modzil ja juz mam glowe kwadratowa od tego myslenia ? dodam ze wkladam to do mk1
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 16:19 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.
wiadomo ale mam do wyboru kr alb abf mam straszny dylemat ktorego lepiej wsadzic ...a bende w nich dlubal i tak do 200 chcialbym podciagnac ten silniczek...a na gazniku dlatego ze jest to golf z 83 kr taniej wyjdzie + gaznik niz abf ale to niema ruznicy jestem tradycjonalista i wole proste rozwiazania dlaego tez wole gaznik
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 19:42 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.
tak samo jak w kr ale bardziej do mni przemawia abf.. a gazniki to cos piknego w takim aucie...mmm no ic o bende potrzebowal do takiego swapu ?
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 23:14 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
sieski, Na temat swapa to poczytaj sobie na forum. W szukajce znajdziesz wszystko co Ci będzie potrzebne. Lepszym i bardziej rozwojowym silnikiem jest ABF, ma lepsze wałki, większą pojemność i dużo lepszą elektronikę niż KR.
ps. Uzywaj mozilli albo innego programu ktory sprawdza pisownie ok? Błędy ortograficzne jakie robisz powodują, że ludzie odbierają Cie jako niedouczonego głąba.
ps. Uzywaj mozilli albo innego programu ktory sprawdza pisownie ok? Błędy ortograficzne jakie robisz powodują, że ludzie odbierają Cie jako niedouczonego głąba.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości