1,8 16v czy 2,0 16v

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

1,8 16v czy 2,0 16v

Post autor: sieski » ndz mar 28, 2010 16:14

witam mam dylemat czy kupic kr i zrobic go na gazniku w dualu czy abf. czy na obu uzyska podobne moce bo bende modzil ja juz mam glowe kwadratowa od tego myslenia ? :food: dodam ze wkladam to do mk1
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 16:19 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » ndz mar 28, 2010 18:15

a po co na gazniku chcesz roic ? np kr? przerzucasz z mk2 do mk1 kr i smigasz jak gosc :)



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » ndz mar 28, 2010 19:40

wiadomo ale mam do wyboru kr alb abf mam straszny dylemat ktorego lepiej wsadzic ...a bende w nich dlubal i tak do 200 chcialbym podciagnac ten silniczek...a na gazniku dlatego ze jest to golf z 83 kr taniej wyjdzie + gaznik niz abf ale to niema ruznicy jestem tradycjonalista i wole proste rozwiazania dlaego tez wole gaznik
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 19:42 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » ndz mar 28, 2010 21:13

zawsze w abf mozesz dac dobre wałki program wydech itp i masz 200km :) ale znawcy niech sie wypowiedza :) pozdro



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » ndz mar 28, 2010 21:58

tak samo jak w kr ale bardziej do mni przemawia abf.. :hmm: a gazniki to cos piknego w takim aucie...mmm no ic o bende potrzebowal do takiego swapu ?
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 23:14 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn mar 29, 2010 11:44

sieski, Na temat swapa to poczytaj sobie na forum. W szukajce znajdziesz wszystko co Ci będzie potrzebne. Lepszym i bardziej rozwojowym silnikiem jest ABF, ma lepsze wałki, większą pojemność i dużo lepszą elektronikę niż KR.

ps. Uzywaj mozilli albo innego programu ktory sprawdza pisownie ok? Błędy ortograficzne jakie robisz powodują, że ludzie odbierają Cie jako niedouczonego głąba.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości