swap 2.0 16v na 2,0 8v lub 1,8 8v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
swap 2.0 16v na 2,0 8v lub 1,8 8v
czy przy takim swapie cos moze zostac z 16v ? czy wszystko do wymiany
16v jest na mechanicznym wtrysku
16v jest na mechanicznym wtrysku
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 15:26 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Pompa paliwa zostaje, ale cały układ sterowania paliwem trzeba będzie zmienić. Można od biedy zostawić tego mechanika ktorego teraz masz i wrzucić sam słupek od 8-zaworówki. Jeździć to będzie ale mogą być problemy z wolnymi obrotami i stabilną pracą podczas nagrzewania się silnika.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
auto nie moje tylko kolegi, a digi moze i bylo by lepiej gdyby nie fakt ze panewki sie obróciły i silnik tak tłucze ze dramat, kompresje mial dobrą 2 dni przed awarią 13,5-14 dmuchal ale obrocilo panewki i nie wiem czy ne taniej kupic inny motor i go wrzucic
[ Dodano: Wto Mar 30, 2010 23:14 ]
a wie ktoś jaka jest skrzynia w passacie b3 16v 9A
[ Dodano: Wto Mar 30, 2010 23:14 ]
a wie ktoś jaka jest skrzynia w passacie b3 16v 9A
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
a nie lepiej silnik rozebrac. Wal dac do szlifu. Ja w swoim KR mialem taki sam problem. Zrobilem szlif wal wymienilem panewki, pierszcienie wszystkie uszczelki i uszczelniacze i wyszlo mnie to okolo 700zl. Koszty dobrego 2e czy pf pewnie beda wieksze. Jesli kompresja ok to mysle ze warto zrobic
BB (borówka, bandit ...)
też dobre wyjście z sytuacji, powinno wyjść taniej. Robocizna mniej więcej tyle samo co wrzucenie swapa, a do innego silnika będziesz musiał więcej gratów zmieniać.GTI KR pisze:a nie lepiej silnik rozebrac. Wal dac do szlifu. Ja w swoim KR mialem taki sam problem. Zrobilem szlif wal wymienilem panewki, pierszcienie wszystkie uszczelki i uszczelniacze i wyszlo mnie to okolo 700zl. Koszty dobrego 2e czy pf pewnie beda wieksze. Jesli kompresja ok to mysle ze warto zrobic
no przecież każdy wał ma swoją określoną maksymalną grubość i wymiar. jest pierwszy szlif drugi i tam daje się dobrać do tego panewki. Ale szczerze mówiąc żeby silnik nie wytrzymał to trzeba mocno się postarać, albo niestety wał już nie wyda na kolejny szlif i składa się go na styk i wtedy coś morze się wydarzyć, ale ja osobiście nie spotkałem się z cywilnym silnikiem który przeżył ukręcenie wału, oprócz dużego fiata (czytraj 125p) który z ukręconym wałem jechał jeszcze 12 kilometrów... to był fenomen... ale rzadki przypadek...
jak podlecisz do miejsca gdzie zajmują się wałami głowicami i tym podobnymi, to oni Ci powiedzą jak można jeszcze uratować to co masz i czy wyda na jakikolwiek szlif.
jak podlecisz do miejsca gdzie zajmują się wałami głowicami i tym podobnymi, to oni Ci powiedzą jak można jeszcze uratować to co masz i czy wyda na jakikolwiek szlif.
mi powiedzieli odrazu na ktory wyda. Jezdzilem potem jeszcze rok i banglalo. Na koniec silnik siadl u zorro89 i ten dalej jezdzil. Silnik sprzedal no i dalszej historii nie znam. Ja po szlifie zrobilem okolo 25tys. Trzeba dac tylko do dobrej firmy i kupis dobre panewki. Pozatym wtedy zawsze wiesz co masz. Z kad wiesz jaki silnik kupisz i jak bedzie chodzil. Co np po gwarancji rozruchowej jak cie sie sypnie po pol roku. Te auta tez maja nalatane duzo km
BB (borówka, bandit ...)
lepiej remontować a conajmniej rozebrać silnik i ocenić jego stan
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości