Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
signum
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: pn sie 03, 2009 22:17
Lokalizacja: koszalin

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: signum » pn mar 21, 2011 22:50

zakupiłem komputer od ABS-a nr 0 261 200 714 - 1H0 907 311 C i nie mogę go podpiąć do swojego auta bo wtyczka nie pasuje. W dolnych rogach nowego kompa są takie kwadraciki które uniemożliwiają wsuniecie wtyczki. Miał ktoś podobny problem??


moj golf => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=262301 <= zapraszam do oględzin mojej "serii" ;p

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: spawacz » wt mar 22, 2011 10:13

Przełóż mape, bo masz stary typ gniazda pewnie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: pawelekk24 » pt mar 25, 2011 02:36

Witam przy wymianie rozrzadu pokusilem sie o zmiane walka w moim rp i wstawilem walek z 2e narazie tylko odpalalem na bezynie wolne obroty sa nierowne tak ma byc ?? dodam ze tylko narazie wlozylem sam walek za kilka dni mialem wstawiac kolektor wydechowy z 2e tylko te wolne obroty mnie troche zmartwily mam komputer od gazu bingo m wiekszosci jezdze na gazie mozna to wszystko zegrac zeby ladnie chodzilo


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: spawacz » pt mar 25, 2011 10:13

Zaplon inaczej ustaw i podregulowac potencjometr prze bedzie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: pawelekk24 » pt mar 25, 2011 11:18

zaplon przestawialem silnik kuleje ten potecjometr to ta sruba co opiera sie silniczek krokowy ??


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

mariuszsle
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lis 03, 2007 13:51
Lokalizacja: Raciąż
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: mariuszsle » śr mar 30, 2011 09:43

Witam, a co mi doradzicie do silnika 1.8 ADZ, bo chyba jako jedynego tutaj nie opisaliście? Czy z nim nic się nie da zrobić?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: sas_gti » pt kwie 01, 2011 15:21

spawacz pisze:- przepustnica z audi 2.2 T 10V , pasuje p&p wersja owal, lub okragla tylko zkolektorem 2.2T
- rozwiercenie kolektora lub kolektor z AUDI 2.2 T 10V z zamputowanym 5-tym dolotem
kupiłem sobie taki kolektor i pupa a nie pasuje. Oczywiście obciąłem 5ty kanał itd, ale problem leży gdzie indziej.
Śruby mocujące ssacy z PFa są przesunięte lekko w górę względem osi kanałów, podczas gdy śruby mocujące ssacy z 2.2t są dokładnie na środku. Efekcie daje prowadzi to do tego, że po przykręceniu kolektora z 2.2t do głowiczki z PF'a kanały ssące nie wypadają na siebie. Przesunięcie jest rzędu jakieś 8-10mm na oko, czyli portingiem tego nie załatwimy bo scianka kolektora ma mniej więcej taką właśnie grubość. Świetna porada nie ma co. Kolektor do wyyebania bo pocięty, nie wspominając już o tym, że szukałem go z pół roku...



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: spawacz » pt kwie 01, 2011 20:44

Co za gosc... , a ja ci mowie ze da sie zalozyc , tylko twoja niewiedza cie gubi. Jak nie dasz rade do podeslij glowice z tym kolektrem a zobaczysz jak to fajnie wyglada.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: sas_gti » sob kwie 02, 2011 16:07

to ja też ci mowię, że da się założyć ale kanały w kolektorze i w głowicy są rozjechane, nie trafiają na siebie. Może dla ciebie to ok, dla mnie nie.

niewiedza hmm...A czy Simr coś ci mówi kolego? To ja ci odpowiem tak - Jeden spawa w kombinezonie a drugi projektuje siedząc przy komputerze. A wracając do dyskusji merytorycznej...
No wiec jak masz metodę na montaż tego kolektora to napisz tutaj a nie się próbujesz wykreować na czarnoksiężnika z wiedzą tajemną.
Jak wyrażasz chęć rozwiązania tego problemu w który mnie poniekąd wpakowałeś to napisz rozwiązanie tutaj. To proste. Nie bardzo widzę sens w wysyłaniu gratów do ciebie skoro możesz napisać to na forum a rozwiązanie jest takie banalnie proste. Nieprawdaż? To ponoć moja niewiedza mnie gubi zatem mnie z niej wyprowadź i będzie problem rozwiązany.
Wystarczy napisać jak Ty byś rozwiązał ten problem zamiast mnie obrażać. Wiec jak masz na to rozwiązanie to napisz, jak nie to zamilcz, ale nie obrażaj, bo za przeproszeniem goowno o mnie wiesz...

Kolektor nie pasuje na flanszach i to jest fakt. Wrzucę zdjęcia,żeby nie być gołosłownym ale najpierw zaczekam co napiszesz.
Mam wrażenie, że na oczy nie widziałeś tego kolektora skoro nic wcześniej nie pisałeś o flanszach ani nie raczyłeś nawet wspomnieć, że jest konieczna przeróbka flansz. Dlaczego ani słowa o tym nie wspomniałeś? Nie mam pojęcia. A może widziałeś ale nie pasowałeś go do głowicy i też teraz jesteś zaskoczony. Nie wiem z czego to wynika ale jedno jest pewne - montaż tego kolektora wymaga obligatoryjnie przerobienia flansz . Oczywiście wiadomo, że jak go całego potnę i pospawam to będzie pasował ale gra jest w tym momencie nie warta świeczki bo potrzeba na to chyba ze dwa metry spawu położyć. Mogłeś o tym napisać wcześniej...Rozumiesz w czym problem?
Niestety po tym czego doświadczyłem z tym kolektorem z 2.2t moja wiara w Twoją wiedzę drastycznie spadła. Wygląda na to, że powtarzasz sam to co gdzieś zasłyszałeś ale nie bierzesz za to potem odpowiedzialności. Metoda kopiuj wklej a potem umywam ręce.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: spawacz » sob kwie 02, 2011 17:13

Pamietasz jak ci napisalem kto dal te "pomogl" ??? Napewno pamietasz bo wtedy sie wywaliles za prostej sprawie. Ja lubie szybko napisac 2 slowa , anie robic 100 zdan o dupie marynie i ze wiara drastycznie spada , jak spada to idz sie pomódl to ci dobrze zrobi . No i co ze kanaly sie nie pokrywaja dokonca? To jest az taki problem dla ciebie ??? Bo dla mnie nie jest powiedzialem jak jest za trudne dla ciebie to to wyslil glowice i kolektor a pozniej daj zdjecia na forum a bedzie wiadomo ze da sie spasowac. Bedziesz mi tu jakies smety wypisywal zamiast pomyslec , jakies porownania do tych co klepia na kompie a tych co robili projekty nie wiem co miales za cel takie bzdury pisac . Po raz kolejny udowodniles ze masz wirtualne 639x pomogl , jak ty takie prostej rzeczy nie umiesz rozwiazac. Napisze ostatni raz posylaj graty.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: sas_gti » sob kwie 02, 2011 17:20

nie mam wpływu na to kto daje pomógł i za co. Widocznie pomogłem to dali, w czym problem?? Widzę, że jakiś kompleks ilośći pomógł chyba wchodzi w grę. Jakbym miał ich mniej to ty byś mi pomógł a tak to nie pomożesz bo mam ich za dużo ? Po co w ogóle łapiesz się takich argumentów? Do tego mieszasz w to religię czego też nie rozumiem, wypowiadasz sie w tonie krytycznym na temat czyjejś wiedzy a potem się dziwisz, że stosuję takie a nie inne argumenty. Poziom odpowiedzi starałem się dostosować do poziomu ataku który przeprowadziłeś. Uwierz mi, że gdybyś nie zaczął to w ogole by ta rozmowa nie zeszła na te tory. Rozmawiajmy dalej już tylko o kolektorze.
spawacz pisze: No i co ze kanaly sie nie pokrywaja dokonca? To jest az taki problem dla ciebie ???

kanały się rozjeżdzają o tyle ile mniej więcej wynosi grubość ścianki kolektora więc na ma możliwości aby to spasować i owszem stanowi to dla mnie problem . Trzeba byłoby wyciąć flansze z kolektora z PF i je przespawać do kolektora z 2.2t. To jest to proste rozwiązanie. Jak znasz inne to napisz bo nadal jesteś gołosłowny.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: spawacz » sob kwie 02, 2011 17:34

Gdzie ja napisalem ze bede cos przespawywal? Wyslij jak rade nie dajesz, to chyba mozesz zrobic... .A ja mysle ze nie chcesz wyslac bo jak by sie niedaj Boze udalo to bys TY sie nie umial wytlumaczyc. Nie jest tak?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: sas_gti » sob kwie 02, 2011 17:43

aha czyli przykleisz go do głowicy na klej. To ja podziękuję.
Wiesz śmieszny jesteś. Ja mam tę głowcię na bloku w jeżdzącym aucie, wiec logiczne ze jej odkręcenie i wysłanie do ciebie wiąże się z pójściem w koszta a Ty zamiast mi napisać po prostu co zrobić to proponujesz takie durne rozwiązanie...I wlasnie dlatego wydaje mi sie ze sam nie do końca wiesz co piszesz, a już na pewno nie jesteś osobą skorą do pomocy tak jakby się to mogło na początkutego tematu wydawać, wiec jak tu tobie mozna zaufać. No nie można. A szkoda. Drugi evo. Wiem ale nie powiem.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: rysiektr » ndz kwie 03, 2011 18:29

Kolego spawacz, to skoro wiesz jak to zrobić to dlaczego nie chcesz napisać ?? Byłoby dla potomnych i po to jest chyba forum, żeby sobie pomagać. Sam też bym skorzystał z tej porady.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości