Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Trzeba zaadoptowac sterownik do swojej puszki immo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
albo wlutować emulator immo
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Jak masz sprawne immo to nie ma sensu nic lutowac. Dokodujesz to vagiem w 5 min.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
W vag com da rade to zrobić ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Da radę.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Czy w PFce takie mody jak regulator ciśnienia z VRa, wieksza przeplywka z beemki i przyspieszenie zapłonu ma sens bez ruszania głowicy i czy da jakies odczuwalne skutki?
Jest sens pakowac walek z 2e czy GX, czy zostawić ten z PFa?
Dadza cos wieksze wtryski z VRa razem z regulatorem?
Jest sens pakowac walek z 2e czy GX, czy zostawić ten z PFa?
Dadza cos wieksze wtryski z VRa razem z regulatorem?
vagmalopolska.pl
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Przepływka może coś polepszy, bo będzie mniejsze zwężenie w dolocie, ale super przyrostów bym się nie spodziewał.
Wtryski i regulator bez korekty softu tylko pogorszą sprawę moim zdaniem bo będzie go zalewało.
Największe pole do popisu masz modyfikując głowicę i poprawiając przepływy, spasowanie kolektorów itd.
Wtryski i regulator bez korekty softu tylko pogorszą sprawę moim zdaniem bo będzie go zalewało.
Największe pole do popisu masz modyfikując głowicę i poprawiając przepływy, spasowanie kolektorów itd.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Dzieki za blyskawiczna odpowiedz
Silnik lata na gazie 2 gen wiec dolot w sumie tak czy siak zweza mikser..
A sam regulator na seryjnych wtryskach bez strojenia cokolwiek da? Tak jak jest napisane w pierwszym poscie?
Mowa oczywiście o jeździe na benzynie
Jak z tym walkiem?
Rozumiem ze przyspieszanie zapłonu ma sens dopiero przy doprezeniu? Czy bez tez cos poprawi?
Glowice chciałbym ruszyc dopiero przy ewentualnym remoncie, a narazie motor spisuje się bez zarzutu
Silnik lata na gazie 2 gen wiec dolot w sumie tak czy siak zweza mikser..
A sam regulator na seryjnych wtryskach bez strojenia cokolwiek da? Tak jak jest napisane w pierwszym poscie?
Mowa oczywiście o jeździe na benzynie
Jak z tym walkiem?
Rozumiem ze przyspieszanie zapłonu ma sens dopiero przy doprezeniu? Czy bez tez cos poprawi?
Glowice chciałbym ruszyc dopiero przy ewentualnym remoncie, a narazie motor spisuje się bez zarzutu
vagmalopolska.pl
- mlodociany
- Użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
- Lokalizacja: TOP
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Co byś nie zrobił to i tak mikser od lpg to zepsuje...
Albo robisz kompleksowo i to odczujesz albo sobie daruj.
A co Twoim zdaniem miałaby dać sama zmiana regulatora bo nie czaje toku myślenia...
Możesz zmienić filtry, kable, świece, źle tym silnikowi nie zrobisz.
Albo robisz kompleksowo i to odczujesz albo sobie daruj.
A co Twoim zdaniem miałaby dać sama zmiana regulatora bo nie czaje toku myślenia...
Możesz zmienić filtry, kable, świece, źle tym silnikowi nie zrobisz.
"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
W moim przypadku przepływka termiczna z G IV ma większą średnicę od BLOS-a, układ przerabiający sygnał z termicznej na klapową ma kilka regulacji w stylu czułość czy też zmiana dawki paliwa ale się zbytnio tym nie bawiłem.
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Dogadałem się z twórcą tego układu tłumaczącego sygnały co do kosztów i terminów.
Muszę jeszcze dogadać się co do strojenia tego ustrojstwa ( jak i do czego, do jakich wskazań stroić ).
Ja zamierzam zastosować to na benzynie.
Przepływkę oryginalną już wymieniałem, ale powtarza się problem, a konkretniej wycierają się ścieżki w okolicy wolnych obrotów ( widać biel PCB na której naniesione są ścieżki na której pracują ślizgi ).
Nie jest łatwo znaleźć dobrą ori przepływkę i to w jako takiej cenie. Nieraz wołają krocie za przepływkę nie do końca elektrycznie sprawną ( przetarte ścieżki ), ale przepływka nie pracowała na gazie i klapka nie jest pogięta, a reszta sprzedawcę nie obchodzi.
Tak więc muszę kombinować od innej strony jak się tylko da.
Muszę jeszcze dogadać się co do strojenia tego ustrojstwa ( jak i do czego, do jakich wskazań stroić ).
Ja zamierzam zastosować to na benzynie.
Przepływkę oryginalną już wymieniałem, ale powtarza się problem, a konkretniej wycierają się ścieżki w okolicy wolnych obrotów ( widać biel PCB na której naniesione są ścieżki na której pracują ślizgi ).
Nie jest łatwo znaleźć dobrą ori przepływkę i to w jako takiej cenie. Nieraz wołają krocie za przepływkę nie do końca elektrycznie sprawną ( przetarte ścieżki ), ale przepływka nie pracowała na gazie i klapka nie jest pogięta, a reszta sprzedawcę nie obchodzi.
Tak więc muszę kombinować od innej strony jak się tylko da.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
kołko wałka rozrządu pasuje od 1.8 ABS do wałka do wałka 2e?
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
pasuje znaki mogą się nie zgadzać ale jak ktoś umie mierzyć suwmiarką to ustawić rozrząd w tak prostym silniku nie powinno sprawić mu problemu .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości