Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- JakPodglosnisz
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Odp: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB
Przepustnice też trzeba zmienić czy może zostać moja? Tylko jak ma się wytrysk z ABS do lpg?
Wysłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Wysłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Kolega pytał o WTRYSK, nie przepustnice i dostał prawdziwą odpowiedź:homer21 pisze:dlaczego nie ma w końcu abs to 1.8 a abu to 1.6 tak że myśle że klapka powinna być większa w tym z abs
RasPL pisze:nie ma sensu
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
myślałem że o cały mono
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- JakPodglosnisz
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Panowie, chce wymienić cały KOMPLETNY wtrysk od silnika 1.8 ABS do mojego ABU. Na pierwszej stronie tego postu jest napisane, że można założyć wtrysk od ABS. Pytanie powstaje czy pasuje bez problemu i czy będzie pasował pod LPG, które mam założone na obecny wtrysk ABU?
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
czyli dobrze zrozumiałem, tak podejdzie bez problemu wszystko pasuje w tym 1.8 masz większą klapkę przepustnicy więc powinieneś czuć różnice w jeździe
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- JakPodglosnisz
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/
No i o to mi chodziło. A wiesz może jak to sie ma do LPG?homer21 pisze:czyli dobrze zrozumiałem, tak podejdzie bez problemu wszystko pasuje w tym 1.8 masz większą klapkę przepustnicy więc powinieneś czuć różnice w jeździe
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
wiem ze średnice miksera gazu dopiera się do ilości przejechanych kilometrów czyli powinien pasować jednak ale musisz wziąć ze swojego śruby mocujące bo potrzebne są dłuższe jak założysz mikser
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Nie znam sie na gazie ale dobierac do przejechanych km cokolwiek do auta ? Przy zamianie calego monowtrysku wypadalo by odrazu kolektor porobic, glowice, walek, wydech wtedy cos tam mocy przybedzie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
_pawelek, ja rozwiercałem ori przepustnicę od 2E. Miałem podpasowywać przepustnicę od VR-a, bo mam niepotrzebną sztukę, ale dałem sobie spokój. Od VR-a jest dużo większa i trzeba dorabiać przejściówkę ( zwężkę ), bo mocowania śrub nie pasują.
Różnicy za dużej nie ma ( to tak jak by ktoś liczył na Bóg we co ), ale polepszyła się reakcja na pedał gazu, a to już coś biorąc nakład pracy na wykonanie tego. Ja liczyłem na coś w poprawieniu reakcji i efekt w jakimś stopniu uzyskałem.
Trzeba tylko uważać, żeby nie zeszlifować do końca tego progu przy klapce przepustnicy i nie zajechać przylgni, bo będziemy mieli problem z wolnymi obrotami.
Nie radzę też do tego odkręcać klapki przepustnicy w celu jakiegoś ułatwienia sobie pracy. Śruby tam są nie bez podstaw zaklepane. Zrobione jest to po to, żeby nie wykręciły się od wibracji i nie wpadły do silnika.
Znajomy odkręcił ( w innym aucie ) klapkę przepustnicy i przykręcił na normalne śrubki. Po jakimś czasie odkręciła się jedna i wpadła do silnika.
Na chwilę obecną u mnie w 2E doszło poszerzenie kanałów ssących i wydechowych w głowicy, Tak samo zostały spasowane kanały w kolektorach. Do tego wymiana prowadnic zaworowych - na zaworach ssących minimalnie krótsze prowadnice, oraz przefrezowany kąt przylgni gniazd zaworowych oraz zaworów.
Nie był mierzony, ale w odczuciach efekt na plus.
Różnicy za dużej nie ma ( to tak jak by ktoś liczył na Bóg we co ), ale polepszyła się reakcja na pedał gazu, a to już coś biorąc nakład pracy na wykonanie tego. Ja liczyłem na coś w poprawieniu reakcji i efekt w jakimś stopniu uzyskałem.
Trzeba tylko uważać, żeby nie zeszlifować do końca tego progu przy klapce przepustnicy i nie zajechać przylgni, bo będziemy mieli problem z wolnymi obrotami.
Nie radzę też do tego odkręcać klapki przepustnicy w celu jakiegoś ułatwienia sobie pracy. Śruby tam są nie bez podstaw zaklepane. Zrobione jest to po to, żeby nie wykręciły się od wibracji i nie wpadły do silnika.
Znajomy odkręcił ( w innym aucie ) klapkę przepustnicy i przykręcił na normalne śrubki. Po jakimś czasie odkręciła się jedna i wpadła do silnika.
Na chwilę obecną u mnie w 2E doszło poszerzenie kanałów ssących i wydechowych w głowicy, Tak samo zostały spasowane kanały w kolektorach. Do tego wymiana prowadnic zaworowych - na zaworach ssących minimalnie krótsze prowadnice, oraz przefrezowany kąt przylgni gniazd zaworowych oraz zaworów.
Nie był mierzony, ale w odczuciach efekt na plus.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Poza tym średnicę miksera gazu dobiera się do średnicy dolotu i do mocy auta.
Np. do 2E średnica według producenta to jak dobrze pamiętam to 32mm
Na takim mikserze auto jest mulaste. Żeby było OK, to taki mikser powinno się roztoczyć na 34, czy 36mm. Wtedy silnik chodzi OK, a spalanie bardzo niewiele się zmienia.
Korzyści wtedy znacznie przewyższają minusy ( niewielki wzrost spalania ).
Np. do 2E średnica według producenta to jak dobrze pamiętam to 32mm
Na takim mikserze auto jest mulaste. Żeby było OK, to taki mikser powinno się roztoczyć na 34, czy 36mm. Wtedy silnik chodzi OK, a spalanie bardzo niewiele się zmienia.
Korzyści wtedy znacznie przewyższają minusy ( niewielki wzrost spalania ).
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- JakPodglosnisz
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Panowie czy do ABU wejdzie zamach z AEV ? Polo 1.0l z 1997r.- mam okazyjnie do kupienia zamach z tego silnika, tylko nie znam oznaczenia i na moje oko to jest właśnie AEV.
edit.
Mam numer koła zamachowego- 032105270 1. Z jakiego to silnika i czy podejdzie pod ABU?
edit.
Mam numer koła zamachowego- 032105270 1. Z jakiego to silnika i czy podejdzie pod ABU?
Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/
Mam kilka pytań odnośnie 2E by przejśc na przepływkę termiczną czyli z gorącym drucikiem trzeba zmienić tylko sterownik czy rónież instalację ? sterownik posiadam digi1 34pinowy z passata
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
homer21,
O ile się nie mylę to algorytm w sterowniku trzeba zmieniać, ale tego nie jestem pewien. Jeśli jest inaczej niech mnie ktoś poprawi.
O ile się nie mylę to algorytm w sterowniku trzeba zmieniać, ale tego nie jestem pewien. Jeśli jest inaczej niech mnie ktoś poprawi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Z tego co się orientuję, to trzeba zmienić instalkę, bo są inne podzespoły, oraz dodać czujnik położenia wału w silniku 2E, żeby przejść na instalkę z silnika 2.0 8V po 1995r
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości