Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: gracek1906 » pn maja 09, 2011 21:11

było już pisane w tym temacie



Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: Chaos » wt maja 10, 2011 09:53

djchester pisze:Kiedyś przeleciał mi przez ręce artykuł o stożku, sportowej wkładce i zwykłym filtrze najlepszy efekt to był na wkładce ale szału nie było koń czy dwa
O widzisz, a ja czytałem artukuły (np. Goduli) na ten temat i było całkiem odwrotnie. Znaczy stożek wplywał korzystniej na pracę/przyrost niż wkładka, ale są to malutkie wartości no i pasuje zrobić dobry dolot i najlepiej wyposażyć go w dopływ zimniejszego powietrza. A nawiasem mówiąc to wydaje mi się, że jak już się zmodyfikuje dolot to pasuje zrobić wydech aby to miało ręce i nogi :)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: spawacz » wt maja 10, 2011 22:04

ciekawe czy w tych mardzych artykulach napisali jak wygladaja po pewnym czasie cylindry i czy dali ich zdjecia po stożkach


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
remekmk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1796
Rejestracja: śr mar 21, 2007 18:34
Lokalizacja: VWyszkóVW

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: remekmk2 » wt maja 10, 2011 22:13

stożek = zabójstwo dla silnika zarówno cylindry jak i zaworki:) wkładka do filtra dobrej firmy robi robotę trzeba pamiętać że odetkanie dolotu i wydechu bez dolewania paliwa nic praktycznie nie daje a może nawet odbiera.


zdecydowanie kupię:
-panele drzwiowe do mk2 3d pod głośniki 16cm
-kanapę dzieloną do 3d skóra(ew do 5d z podłokietnikiem)

VWbART19882
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt maja 14, 2010 12:36
Lokalizacja: Lubelskie/Biała Podlaska
Kontakt:

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: VWbART19882 » pn cze 06, 2011 23:50

Silnik 2E : St. spr.(CR) . 10:1 ,zaplon sterowany z ECU, MPI

- dopręzenie do 11:1,dla 11:1 to od 1-1.3mm splanowania
- porting glowicy+polerowanie komory spalania
- przyspieszenie zaplonu o 4-6 st.
- kolektor dolotowy ADY (+ przejscie na przeplykwe na goracym druciku+ sterownik Simos) - niwelujemy zwezke VAM
- regulartor cisnienia paliwa na 3.5 - 4 bar
- MAF(przeplywka) z BMW 3.0 lub 3.5L - Opel senator 3.0 tez dobra( Jezeli nie dajemy kolektora ADY) tylko ORG 2E
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna
- opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach
- nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm
- doregulowanie naciagu sprezyny w MAF
- przepustnica 2E automat nieco zmodyfikowana gdy chcemy sie zrezeygnowac z przeplywki na org. olektorze z 2E oczywiscie.[/quote]

Jak to się ma do zachowanie auta bez strojenia. Mam Motorek 2E z gazem niestety instalka stag 2prosta i parownik do 100KM tylko ale w dobrej kondycji 200na gaziku lekko i jest jeszcze czym jechać. Chciałbym coś w nim zmodyfikować, mam warsztat itd;D :bigok: :bigok: zauważyłem że autko lepiej idzie zdecydowanie jak jest motorek zimny(zimniejsze powietrze w śrdoku)chciałbym coś w tej sprawie zrobić. Proszę o radę;)


Moc ma tylko jedno oblicze..GTI

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: D1_PITER » wt cze 07, 2011 10:57

konradzik81 pisze:wg etki walek w 2E jest taki sam jak w GX jak i PG
To prawda. Sam mam wałek od PG i jego czasy otwarcia zaworów to 220/220.

Wałek oznaczony literką A.


Obrazek

Awatar użytkownika
djchester
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 12:36
Lokalizacja: Pietrzejowice

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: djchester » wt cze 07, 2011 12:12

myslę że w ciągu miesiąca dwóch, zobaczymy ile uda mi się wykrzesać z 1.8 RP zmiany mam konkretne cel szczytny :P


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=357983" onclick="window.open(this.href);return false; <---- moje czerwone MK3 <--- Projekt CHESTERFILD

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: D1_PITER » śr cze 08, 2011 19:11

Jaki kąt wyprzedzenia zapłonu najlepszy przy wartości seryjnej 6st? Silnik jeżdżony tylko na gazie, monowtrysk.


Czy może mi ktoś zapodać czasy otwarcia zaworów silnika Audi 1,9E oznaczenie silnika SD? Bardzo bym prosił, bo szukałem szukałem i nic..

Kod: Zaznacz cały

rzędowy 4 cylindrowy 1900 cm (83 kW – 113 KM) oznaczenie literowe silnika: SD


Obrazek

Awatar użytkownika
konradzik81
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: wt lip 31, 2007 14:14
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: konradzik81 » czw cze 23, 2011 18:19

ten silnik roznil sie jedynie pojemnoscia czyli blokiem, czapke ma taka jak w 2.0 w audi o oznaczeniu 3A i walek rozrzadu jak w 2E.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: D1_PITER » czw cze 23, 2011 23:30

Wałek rozrządu 3A a wałek rozrządu 2E to nie są te same wałki i proszę nie wprowadzać mnie w błąd.

Moje pytanie o wałki nieaktualne, już znam odpowiedź.


Obrazek

fck44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 22:40
Lokalizacja: Krasnystaw

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: fck44 » wt cze 28, 2011 20:50

jaki wałek będzie najlepszy do 2e? najostrzejszy montowany seryjnie w innych silnikach?



Awatar użytkownika
miki1133
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: pt lip 23, 2010 12:41
Lokalizacja: W-M,Elbląg-Zawada

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: miki1133 » śr cze 29, 2011 09:29

Koledzy a czy może mi ktoś odpowiedzieć do jakiego silnika z golfa jest najbardziej podobny mój silnik od audi czyli 2.0 benz. o oznaczeniu AAD za odp .dziękuje z góry



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: D1_PITER » śr cze 29, 2011 12:31

fck44 pisze:jaki wałek będzie najlepszy do 2e? najostrzejszy montowany seryjnie w innych silnikach?
Prawdopodobnie wałek o oznaczniu "G" z czasami 226/214. Aczkolowiek niekoniecznie, bo wałek "A" z 2E ma dość zbliżone czasy - 220/220. Nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć.
miki1133 pisze:Koledzy a czy może mi ktoś odpowiedzieć do jakiego silnika z golfa jest najbardziej podobny mój silnik od audi czyli 2.0 benz. o oznaczeniu AAD za odp .dziękuje z góry
Obstawiam PF/PB, wałki te same, system zasilania paliwem chyba również.


Obrazek

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: D1_PITER » śr cze 29, 2011 17:21

Opowiedz więcej co to za silnik AAD to może uda się sprecyzować ;)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości