Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

maniu_f
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:12
Lokalizacja: Konin

Post autor: maniu_f » ndz kwie 04, 2010 11:56

chcialbym podlaczyc sie do tematu i zapytac co trzeba by bylo zrobi z silnikiem aam poza wymiana walka??czy trzeba przeprowadzic wszystkie wymienione w pierwszym poscie modyfikacje czy wystarczyla y sama wymiana walka.chcialbym zeby mi to ktos wytlumaczyl.mam jeszcze kilka pytan ale moze to troche pozniej :grin: zeby tak odrazu wszystkich nie denerwowac :grin:



Awatar użytkownika
stary
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: pn lut 14, 2005 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: stary » ndz kwie 04, 2010 15:07

maniu_f, wałek razem z kompem wymień zeby dostosowac dawki do nowego wałka , a na starym kompie moze chodzic nie efektywnie.



maniu_f
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:12
Lokalizacja: Konin

Post autor: maniu_f » pn kwie 05, 2010 12:49

stary tylko jaki walek wsadzic od ABS cz od 2E bo sporo opini juz czytalem na ten temat i nadal jestem w kropce.Bo jesli czodzi o kompa to chyba od ABS???A wlasnie jeszcze jedno co mnie trapi to czy trzeba by bylo planowac glowice zeby zwiekszyc sprezanie a jak to zrobie to zaplon tez trzeba przestawic.Czy poprzestac tylko na wymianie samego walka i kompa??

[ Dodano: 05 Kwi 2010 12:52 ]
i jak ustawic po wymianie walka rozrząd bo pasesk tez musze wymienic na czasie wiec pomyslalem ze moglbym sie pobawic.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz cze 20, 2010 21:50

Poniesiesz beda dodatkowe KM , walek z 2E zdecydowanie , chodz w PF tez nie glupi jest . A rozzad to znajdziesz na forum jak sie ustawia.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
PinguVanEx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn kwie 27, 2009 13:33
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: PinguVanEx » wt cze 22, 2010 14:14

a znacie jakies mody do AEE ?


Golf III Tuned by Pingu -> viewtopic.php?f=88&t=324862" onclick="window.open(this.href);return false;

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt cze 22, 2010 21:21

z AEE bedzie ciezko , to tylko porting glowcy + jaki kolektor dolotowy z przepustnca custom + soft , walek tez mile widziany.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Post autor: stonebridge69 » wt cze 22, 2010 21:34

A ja mam takie pytanie.Są moze jakies kolektory firmowki do PF?Bo wyczytalem tylko o przerobce kolektora od Audi. :chytry:
Ostatnio zmieniony wt cze 22, 2010 21:36 przez stonebridge69, łącznie zmieniany 1 raz.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt cze 22, 2010 21:38

napewno cos by sie znalazlo ale to bedzie kosztowac...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt cze 22, 2010 22:36

A ja mam takie pytanie.Są moze jakies kolektory firmowki do PF?Bo wyczytalem tylko o przerobce kolektora od Audi. :chytry:
Kiedyś na E-buy były do 2E z polepszonym przepływem ale kasa była jak za dobry wałek



Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Post autor: stonebridge69 » wt cze 22, 2010 23:05

spawacz, toffic, no wlasnie to mnie troche dziwi.Bo np.do Opla idzie dostac LEXMAUALa,albo IRMSCHERa)fakt,ze kasa spora).A do osmiozaworowki VW jeszcze nie widzialem.Ale tak jak piszecie jak juz sa to ceny chore.No nic trzeba kombinowac domowymi sposobami.Dzieki za opdowiedz. :bigok:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt cze 22, 2010 23:32

stonebridge69 pisze:A do osmiozaworowki VW jeszcze nie widzialem.Ale tak jak piszecie jak juz sa to ceny chore.
Może to wynika z faktu, że seryjne z GTi nie są takie całkiem złe



Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Post autor: stonebridge69 » wt lip 06, 2010 23:50

Czy PF z tlokami od 16V(pewnie 1.8) i walkiem od PG ma prawo wogole prawidlowo chodzic?Pytam bo mam do kupienia taki silnik i gosc sie zarzeka,ze te graty sa w srodku.Aha i jeszcze cos bredzi,ze to ma ok 130KM(w co watpie).
Ostatnio zmieniony wt lip 06, 2010 23:51 przez stonebridge69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » śr lip 07, 2010 00:00

stonebridge69, ma prawo chodzić :D
Generalnie tylko zastanowiłbym się nad tym przyrostem mocy bo w sumie jeżeli złożone jest to na reszcie seryjnego osprzętu to chyba nie bardzo 130 KM z tego będzie , a jeśli tak to ja bardzo chętnie taki zestawik do siebie kupię :D


Let's Tune it UP !!

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr lip 07, 2010 07:32

bedzie to dzialac , tylko pewnie beznzyna q16 bedzie potrzebna i inny walek niz PG, bo st. spr bedzie z 13:1 a moze nawet 14 , 16V ma plaskie tloki wiec wiadomo o co chodzi.
Ostatnio zmieniony śr lip 07, 2010 20:33 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości