do zamknicia!!!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
do zamknicia!!!!!!
do zamknicia!!!!!!
Ostatnio zmieniony śr lut 02, 2011 11:48 przez nike89, łącznie zmieniany 1 raz.
nike89, a znasz przynajmniej oznaczenie swojego silnika ?? POSMIGAĆ to mozesz samolotem a VW sie ZAP......A!!!! odnosnie chcesz zwiekszyc moc małym kosztem (kto by tego nie chciał) podstawowe pytanie jakiej mocy szukasz ?? 110km Ci starczy czy mało ?? kumple mówia że tuningowe naklejki dają 5km KAŻDA a płomienie po boku auta nawet i 10km!!! :D
Nie a tak serio to bym Ci radził kupić jakiegoś passacika po delikatnym dzwonie i zrobic sobie samemu swapa ja np. kupilem pasata b3 z silnikiem 9a (20.16v 136km) za 700zł swapa sam zrobiłem!! radze się nie bawić w silniki z plety! szukaj delikatnie uszkodzonych vw z silnikami
1.8 G60
2.8/2.9 VR6
2.0 16v 9a(136km) ABF(150km)
do 2ooozł to raczej passacik 2.0 16v albo 1.8 G60 tylko ze zapewne z martwym G
Nie a tak serio to bym Ci radził kupić jakiegoś passacika po delikatnym dzwonie i zrobic sobie samemu swapa ja np. kupilem pasata b3 z silnikiem 9a (20.16v 136km) za 700zł swapa sam zrobiłem!! radze się nie bawić w silniki z plety! szukaj delikatnie uszkodzonych vw z silnikami
1.8 G60
2.8/2.9 VR6
2.0 16v 9a(136km) ABF(150km)
do 2ooozł to raczej passacik 2.0 16v albo 1.8 G60 tylko ze zapewne z martwym G
Co miales na mysli pisząc ten text ?? bardzo mnie to Ciekawi jak bys mogl rozwinąć ten temat byl bym wdzięcznynike89 pisze:posiadam swietnie stuningowanego golfa
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
W Mk3 1.4 miały 60 kM więc nie wiem skąd Ci się +15 wzięło. Tylko, błagam, nie mów, że masz stożek i strumiennicę.nike89 pisze:bo mam silnik 1.4 okolo 75konny..
A co do swapa to weź pod uwagę, że oprócz silnika z osprzętem będziesz w Twoim przypadku potrzebował jeszcze skrzynię, półosie, zegary, że już nie wspomnę o totalnie innych hamulcach i mocowaniach silnika.
Yuri, dlatego polecilem auto po wypadku
bank ma naklejki płomienie i pewnie ręce targające blache chyba tez se takie zamontuje :D joke jokeYuri pisze:W Mk3 1.4 miały 60 kM więc nie wiem skąd Ci się +15 wzięło. Tylko, błagam, nie mów, że masz stożek i strumiennicę.
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
chlopaki piszac ze chodzi mi o taknie rozwiazanie chodzi mi o to by nie wydawac 10tys zlotych ... !! tyle.. a w strumienice tez sie nie bawie skad sie wzielo? niewiem bo autko przyjechalo z dojczlan a na hamowni tyle pokazalo m.in. tyle..;] ale mniejsza z tym .. rozwiazanie proste .. napewno wezme pod uwage to co napisal SMOKE 88 .. a tak to ogolnie powiem tyle ze nie posiadam zadnych naklejek itp ;/ :green_fuck: :green_fuck: a oznaczenie silnika . AAA .. a tak pozatym to nie dalem tego tematu dlatego zeby ktos stwierdzil ze pier...od rzeczy a zeby ktos poprostu mi powiedzial co by na moim miejscu zrobil tyle . dzieki wielkie za odpowidzi
mój mkIII : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=414525
AAA to jest oznaczenie VR6 mi chodzilo o oznaczenie twojego silnika!!
Lista dawców B3 2.0 16v 9a 136km POLECAM!!
Lista dawców VW z silnikiem 1.8 G60 PG 160km troche drogie
Lista dawców VR6 2.8 AAA 174km
Odwaliłem najtrudniejsza robotę za Ciebie wybierz to co Cie interesuje ja polecam vr6 i 2.0 16v bo g60 trzeba często regenerować i to troche kosztuje... i jak kupisz całe auto to same + masz bo podczas podpisywania umowy mozesz wpisać fikcyjne dane wtedy za wyrejestrowanie nie placisz bude na kawalki i na złom i juz jakąś kase odzyskasz do swapa masz wszystkie czesci silnik, elektryka, skrzynie itp. itd. potem zawsze resztę cześci (drzwi, blacharka, środek, itp. itd.) sprzedac mozesz i Ci sie kasa zwraca... jak dobrze pokombinujesz to swap Ci moze za free wyjść a nawet zarobisz na tym...
Lista dawców B3 2.0 16v 9a 136km POLECAM!!
Lista dawców VW z silnikiem 1.8 G60 PG 160km troche drogie
Lista dawców VR6 2.8 AAA 174km
Odwaliłem najtrudniejsza robotę za Ciebie wybierz to co Cie interesuje ja polecam vr6 i 2.0 16v bo g60 trzeba często regenerować i to troche kosztuje... i jak kupisz całe auto to same + masz bo podczas podpisywania umowy mozesz wpisać fikcyjne dane wtedy za wyrejestrowanie nie placisz bude na kawalki i na złom i juz jakąś kase odzyskasz do swapa masz wszystkie czesci silnik, elektryka, skrzynie itp. itd. potem zawsze resztę cześci (drzwi, blacharka, środek, itp. itd.) sprzedac mozesz i Ci sie kasa zwraca... jak dobrze pokombinujesz to swap Ci moze za free wyjść a nawet zarobisz na tym...
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości