2E + turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2E + turbo
jestem w posiadaniu golfa mk3 i zastanawialem sie nad tzw soft turbo, mam gareta t2 i jaki bylby do niego odpowiedni kolektor wydechowy zeby ja zamontowac w 2E?
dla pewnosci silnik dostanie druga uszczelke pod glowica.
z gory dzieki za odpowiedz
dla pewnosci silnik dostanie druga uszczelke pod glowica.
z gory dzieki za odpowiedz
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1019 radzę przeczytać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
kolektor to male piwo pospawac sobie mozesz jak potrafisz... pozatym t2 troche za male do 2l silnika... pozatym zdajesz sobie z tego sprawe ile to kosztuje??
-pompa
-tłoki
-korbowody
-wtryski
-sprzegło
-regulatory
-sportowe wałki
mase tego jest i mase to kosztuje ja juz na turbo do silnik 9a 2.0 16v wydalem 16000zł i to jeszcze nie koniec bo turbo mi brakuje... o wiele bardziej sie oplaca kupic silnik z mk4 1,8 20v turbo i swapa zrobic... taniej i pewniej!!
-pompa
-tłoki
-korbowody
-wtryski
-sprzegło
-regulatory
-sportowe wałki
mase tego jest i mase to kosztuje ja juz na turbo do silnik 9a 2.0 16v wydalem 16000zł i to jeszcze nie koniec bo turbo mi brakuje... o wiele bardziej sie oplaca kupic silnik z mk4 1,8 20v turbo i swapa zrobic... taniej i pewniej!!
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
tyle ze nie chodzi mi o niewiadoma jaka moc, chce zamontowac tz soft turbo dla samej satysfakcji, ktore bedzie dmuchalo do 0,5 wiec raczej do tego nie bedzie trzeba kutych tlokow, korb...
spodziewan sie na koszt ok 3tys na uzywanych czesciach + jakis dodatkowy na pozostale nieprzewidziane wydatki
a jakie turbo bys proponowal do tego silnika pod to co ja chce zrobic?
spodziewan sie na koszt ok 3tys na uzywanych czesciach + jakis dodatkowy na pozostale nieprzewidziane wydatki
a jakie turbo bys proponowal do tego silnika pod to co ja chce zrobic?
Ostatnio zmieniony śr mar 03, 2010 08:49 przez pablo1991, łącznie zmieniany 1 raz.
Silnika samą drugą uszczelką nie odprężysz. Trzeba robić kanapkę ze stalą w środku. Kolektor się spawa samemu jak się umie, a jak nie to spawacza trzeba znaleźć co TIGiem spawa. Potem kolektor trzeba wygrzać. Wtryski na pewno trzeba zmienić na większe. A jak już wszystko poskładasz to trzeba remap kompa robić bo seryjny program tego nie obsłuży jak należy. Po prostu pewnego dnia jadąc ładną prostą tłoki spłyną do miski bo mieszanka będzie za uboga.
pablo1991, trzeba ci wyspawać kolektor, zrobić spływ do miski olejowej, zasilanie spod czujnika ciśnienia oleju (trójnik), chłodnica olejowa obowiązkowo, większe wtryski, dorobić odpowiedni dolot, ewentualna regulacja kompa, chociaż przy większych wtryskach i małym doładowaniu może być zbędna, zalać lepszy olej, może mobila 5W50 albo jakiś wyczynowy,
największym kosztem w tym wypadku będzie kolektor wydechowy,
z czasem dojdziesz na jakie doładowanie możesz sobie pozwolić...
oczywiście przeskakujesz na bełt 98
PS możesz założyć metalową uszczelkę pod głowice i zebrać nieco na frezarce tłoki, żeby odprężyć silnik
największym kosztem w tym wypadku będzie kolektor wydechowy,
z czasem dojdziesz na jakie doładowanie możesz sobie pozwolić...
oczywiście przeskakujesz na bełt 98
PS możesz założyć metalową uszczelkę pod głowice i zebrać nieco na frezarce tłoki, żeby odprężyć silnik
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 10:00 przez marcintju, łącznie zmieniany 1 raz.
zebrać nieco ?? to trzeba dokładnych wyliczeń zeby tłok nie stracił swoich właściwości co do wyważenia i wytrzymałości!! w ingerencję w tłoki bym sie nie bawił!! Wcale kolektor nie bedzie taki drogi!! jak sam zrobi i zawiezie go do wygrzania najlepiej do jakiegos kowala... (zakładu gdzie robią kute płoty) to zmiesci sie w 300zł a koszt chłodnicy oleju to wyjdzie go ok 1300zł... wtryski z g60 mysle ze mu wystarczą + DIGI 1 KOMPLETNY!! z czujnikami i elektryka ok 1200zł dwie uszczelki metalowe + podkładka to ok 500zł Strojenie ok 1000zł turbo mówi ze ma to nie liczę spływ do miski tez nie licze bo chłopak sam moze zrobic i na bank bedzie potrzebował jeszcze tak z 1000zł na inne szpargały ktore wychodzą w praniu!! wiec minimum to 4300zł + 1000zł na nieprzewidziane wydatki!! NIE MA SZANS ZA 3000ZŁ ZROBIC TURBO!!!!!! AHH nawet ic nie było liczone ani wydech i o rurowanie
za 3kpl to moze jedynie swapa zrobic na cos mocniejszego... silnik sprzeda 3kpl doda i kupi juz cos fajnego... A jak sie uprze na turbo to niech kupi golfa 4 1,8 20v Turbo ANGOLA najlepiej potrzaskanego i zrobi sobie swapa i tem bedzie miał bardzo dobra baze na przyszłe mody i krecic go bedzie mogl na doladowaniu ponad 0.5 bara... a reszte z golfa na czesci!! tak bedzie najlepiej i najtaniej
za 3kpl to moze jedynie swapa zrobic na cos mocniejszego... silnik sprzeda 3kpl doda i kupi juz cos fajnego... A jak sie uprze na turbo to niech kupi golfa 4 1,8 20v Turbo ANGOLA najlepiej potrzaskanego i zrobi sobie swapa i tem bedzie miał bardzo dobra baze na przyszłe mody i krecic go bedzie mogl na doladowaniu ponad 0.5 bara... a reszte z golfa na czesci!! tak bedzie najlepiej i najtaniej
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 12:33 przez SmokE88, łącznie zmieniany 1 raz.
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
SmokE88, jestes w bledzie mozna miec turbo w aucie majac na to 3000 pln, bierzesz ta kase jedziesz do turbiniarza kupujesz cokolwiek ( no chyba ze chcesz nowe to akurat 3kpln na styk wystarcza na suszarke) pozniej wrzucasz to co masz w rekach ( turbo i kase) do bagaznika z mocnym postanowieniem ze juz tego z tamtad nie wyjmiesz i masz juz turbo w aucie za 3000. tak na powaznie... kazde turbo to kilkanascie tysiecy dochodzace do kilkadziesiat.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
SmokE88, jak swap kosztuje 3 tsyie to niech kaktus mi wyrosnie na glowie... chyba zez zmnieniamy z 1.8 na 1.4 za sam caly kpl do swapa wychodzi 3 kafle a gdzie tutaj czesci ala rozrzad, oleje, plyny, czesci zawieszenia itp? pomijajac juz fakt ze wszytsko robi sie samemu. Ja sam wszytsko robie u siebie i swap na ABFa w tym momencie juz wyszedl mnie 4 tys a auto nadal nie jezdzi pozdro
zależy co masz na mysli pisząc SWAP ?? Dla mnie to sama przekładka silnika + zrobienie elektryki tak zeby odpalił i pojechał a nowe płyny oleje rozrząd to juz inna bajka ktorą też należy wykonać ale nie zaliczam tego już do swapu... ja zrobilem swapa za dokładnie 300zł z 1.8 na 2.0 16v tylko ze kupiłem całego dawce za 700zł i potem troche szpargałów sprzedałem czyli kasy troche odzyskałem i reszta na złom... POKAZ FOTO Z KAKTUSEM!!!
POZDRO :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck:
POZDRO :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck:
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
SmokE88, a jak myslisz co maja na mysli ludzie ktorzy pytaja o koszt swapa? :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck:
[ Dodano: 07 Mar 2010 20:17 ]
bo na moje nikt nie pyta o silnik zalany starym olejem i z woda w ukladzie chlodzenia. No i jedna wazna sprawa nie policzyles wlasnego czasu i wkladu pracy chyba ze u was silniki same sie montuja
[ Dodano: 07 Mar 2010 20:17 ]
bo na moje nikt nie pyta o silnik zalany starym olejem i z woda w ukladzie chlodzenia. No i jedna wazna sprawa nie policzyles wlasnego czasu i wkladu pracy chyba ze u was silniki same sie montuja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości