Tarcze hamulcowe

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Tarcze hamulcowe

Post autor: 007yankes » wt lut 09, 2010 01:34

Co byście wybrali jak jest teraz z tymi firmami ktora bardziej na ilosc robi a ktora na jakosc... jesli nie ten dzial to prosze o przeniesienie.
z góry dzieki


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » wt lut 09, 2010 01:37

tarcze brembo + klocki ferodo :D moim zdaniem sa najlepsze... :D


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » wt lut 09, 2010 01:52

Jedno i drugie dobre, ja jednak mam zestaw jak kolega wyżej i śmiało mogę polecić.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » wt lut 09, 2010 01:55

ja mam ATE Powerdisc i Ferodo klocki i jest bomba :-) w porównaniu do gładkich tarcz jakoś subiektywnie lepiej hamuje :helm:


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » wt lut 09, 2010 10:48

hmm ja mam zle doswiadczenie co do ATE raz kupilem bo nie chcialo mi sie czekac 1dnego dnia na brembo... i jedna tarcza była felerna bo sie rozleciała po 3tyg :( moim zdaniem podczas odlewania zła temperatura stali była i dlatego taki efekt... ale wiecej nie kupie ATE :P ale co nie znaczy ze ATE sa badziewne kazdy ma swoje jakis poglad na sprawe :D:D wiec obojetnie co wsadzisz czy ATE czy BREMBO to i tak sie zatrzymasz i tak sie zatrzymasz :bigok: ale jednak potrzymuje moje zdanie
BREMBO MAX'Y + KLOCKI FERODO


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » wt lut 09, 2010 13:11

no tak ale jak to sie ma w hamowaniu w miescie a jak na trasie z duzych predkosci i ile wytrzymuja??

swoja sportowa jazde w skali od 0 do 10 oceniam na 7 czyli dosc mocno....


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » wt lut 09, 2010 15:59

to wsadz se tarcze z vr6 wraz z zaciskami wtedy nie bedziesz mial zadnych zmartwien... pozatym przy silniku SB nie przegrzejesz tarczy!! <chyba za az tak zdolny jestes> ja jestem w trakcje skladania silnika o mocy ok 300km hamulce to podstawa ale przy tej mocy co daje SB mozesz spokojnie założyć BREMBO Maxy, nawiercane wentylowane wtedy bedziesz bardzo szybko sie zatrzymywać...


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » wt lut 09, 2010 16:31

SmokE88 pisze:to wsadz se tarcze z vr6 wraz z zaciskami wtedy nie bedziesz mial zadnych zmartwien... pozatym przy silniku SB nie przegrzejesz tarczy!! <chyba za az tak zdolny jestes> ja jestem w trakcje skladania silnika o mocy ok 300km hamulce to podstawa ale przy tej mocy co daje SB mozesz spokojnie założyć BREMBO Maxy, nawiercane wentylowane wtedy bedziesz bardzo szybko sie zatrzymywać...
ale pod serie??? czy bede musial jeszcze zmieniac??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » śr lut 10, 2010 01:02

:crazy: z tym vr6 to joke byl... wsadz tarcze brembo maxy (nawiercane lub nacinane, wentylowane) + klocki ferodo = 100% zadowolenia!!! i skonczmy ten temat bo ja w kazdym poscie Ci to samo pisze a ty tak czy siak swoje... czego ty oczekujech od tych hamulców?? przy twoim silniku te beda bardzo dobrze sie spisywać! a jak chcesz to moge ci zrobic spis na kita z porsche z ceramicznymi tarczami za... sam nie wiem ile ale chyba 20.000zl starczy na tarcze... a jak malo Ci bedzie to zawsze spadochron mozesz zamontowac...


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » śr lut 10, 2010 01:04

oke dzieki punkcik masz


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » śr lut 10, 2010 01:06

polecam sie na przyszlosc :p


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » śr lut 10, 2010 12:52

a jakbym chcial wstawic heble od od G60 to co musze jeszcze dokupic procz wiekszych tarcz i klockow ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » śr lut 10, 2010 13:32

prawdopodobnie jarzmo i zaciski ale dla mnie to bezsensowny zabieg... jak bys swapa planowal albo cus to spox


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości