RP a PF

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob mar 06, 2010 16:31

SmokE88 pisze:najlepiej jak blok z RV wsadzisz
ciężko znaleźć taki w dobrym stanie

SmokE88 pisze:2E to 2l przecież
a co stoi ma przeszkodzie żeby nie złożyć RV czy PF z dołem od 2E??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 06, 2010 18:01

edit
Ostatnio zmieniony sob mar 06, 2010 18:39 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » sob mar 06, 2010 18:32

[ Dodano: 06 Mar 2010 17:38 ]
sas_gti pisze:wygląda na to że nie wiesz co mówisz. Owszem 2e to 2l ale z tego? średnica cylindra jest taka sama. Pojemność skokowa zależy od układu korowo -tłokowego, a nie od bloku.
Co ty nie powiesz :D jak taka sama to powinno podejść ale do tego dochodzi potem sprawa ze zmianami w papierach bo podczas wypadku jak zobacza ze ma 2E to juz jest 2L mimo tego jaki układ korbowo-tłokowy będzie miał!! bedzie krótko 2e silnik 2L i tyle!!
Ostatnio zmieniony sob mar 06, 2010 18:41 przez SmokE88, łącznie zmieniany 2 razy.


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 06, 2010 18:40

mój błąd, 2e ma 82,5 , rv 81. Z pamięci pisałem.

[ Dodano: Sob Mar 06, 2010 17:42 ]
już wiem gdzie pojawił się błąd w moim rozumowaniu.
Wszystkie bloki 1,6 i 1,8 mają taką samą śr. cylindra czyli 81.



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » sob mar 06, 2010 18:46

aha to widzisz ja tez nie wiedziałem... to 2E odpada bo jak dół z 2E + głowa z RV to juz kompresja bedzie zmieniona (tak mi sie zdaje)... a blok z PF PB lub 2H ?? to by musiał sprawdzic

[ Dodano: 06 Mar 2010 17:47 ]
jak dane masz z
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk2/
to sie tym nie sugeruj bo sie ostatnio dowiedziałem ze tak są małe błędy :D

[ Dodano: 06 Mar 2010 17:52 ]
pozatym nie lepiej by było kupić cały silnik jakis 1.8 ?? mocniejszy np... bo mało kto chce sprzedac sam blok...


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 06, 2010 18:52

ze wszystkich 1.6 - 1.8 powinien podejść. Trzeba się tylko przed zakupem przyjrzeć otworom na czujniki itp, oraz dla pewności sprawdzić średnicę czopów wału.
Jestem jednak pewien że zaraz ktoś się tu odezwie i powie to dokładnie.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob mar 06, 2010 20:54

czyli co blok z 2E+czapka i osprzęt RV nie zagada??a jeśli zagada to czego się można na takim połączeniu spodziewać jeśli chodzi o osiągi??zostaną przynajmniej na poziomie RV??

w poniedziałek zmierzę dokładnie obie średnice cylindrów


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 06, 2010 21:08

nie musisz nic mierzyc, masz podane wyzej. 2e 82,5 , rv 81mm



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob mar 06, 2010 23:34

sas_gti pisze:nie musisz nic mierzyc,
z ciekawości zmierzyłem i faktycznie jest tak jak piszesz.

ale nadal nie mam odpowiedzi na pytanie:
dawid018 pisze:blok z 2E+czapka i osprzęt RV nie zagada??a jeśli zagada to czego się można na takim połączeniu spodziewać jeśli chodzi o osiągi??zostaną przynajmniej na poziomie RV??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » ndz mar 07, 2010 09:17

przeczytaj swoj ostatni post i post nad tobą i odp gotowa... w bloku 2e nie pomniejszysz cylindrów więc jak ci tam mają wejść tłoki z RV za duży luz będą miały!!!!


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz mar 07, 2010 10:43

SmokE88 pisze:bloku 2e nie pomniejszysz cylindrów więc jak ci tam mają wejść tłoki z RV za duży luz będą miały!!!!
a kto napisał ze będę tam wkładał tłoki od RV?? mam cały dól z 2E czyli blok z bebechami i to chce połączyć z głowica z RV. być może nie sprecyzowałem dokładnie o co mi chodzi i dlatego to nieporozumienie


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » ndz mar 07, 2010 12:24

a co z kompresją ?? pozatym jak wygląda góra tłoka?? wyrzeźbienia są takie same na zawory ??


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz mar 07, 2010 13:06

SmokE88 pisze:pozatym jak wygląda góra tłoka??
tak samo jak w RV-przynajmniej na oko.jutro będzie więcej czasu to porównam obie głowice i oba bloki i wnętrzności na spokojnie.

z tego co już się dowiedziałem to nie ma żadnych przeszkód żeby złożyć dół z 2E z górą z 1,8.mniej więcej taki motor miał kolega t-tas z tym ze on miał dól z ADY

jedynie będę musiał zmienić aparat zapłonowy na taki z 2e, tylną łapę i rozrząd musi być z 2e
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 13:11 przez dawid018, łącznie zmieniany 1 raz.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » ndz mar 07, 2010 17:02

no ze aparat to logo :D wszysto wskazuje na to ze bedzie hulać to wszystko :D tylko ze to juz nie bedzie 1.8 tylko 2.0 :D papiery bedziesz zmieniać ? :D


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości