witam
padł mi ostatnio silnik 1.6D w golfie mk1 i chciałem teraz wsadzić benzyne i myslałem o czymś prostym bez elektryki 1.6 lub 1.8 na gażniku, jaki typ silnika szukać i jaki gażnik? lub co proponujecie? troche szperałem po forum i zauważyłem ze można założyć gażnik od fiata 125p, czy takie rozwiazanie jest dobre?
silnik do mk1
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
nawet bardzo. szukaj silnika o oznaczeniu GU tylko uwazaj bo silnik RF sie niczym nie różni a pojemność ma 1,6. mozna też zagaźnikować RPkawozak pisze:czy takie rozwiazanie jest dobre?
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
wozak, ja na twoim miejscu kupiłbym następnego diesla, albo wyremontował tego i cieszył się niskim zużyciem paliwa, a jak jak chcesz grzebać to:
- musisz zmienić zbiornik paliwa
- prawdopodobnie zegary
- jechać do diagnosty że masz zmieniony silnik
- i papierki w urzędzie
kupujesz pięknego RP`ka (byle by miał dobrą kompresję) wkładasz nowe popychacze zaworowe, wałek rozrządu z 2E, PB lub PF. Plus porting kol wydechowy z GTI MK1 i takie inne, o tym przeczytasz w innych tematach Do tego wkładasz gaźnik lepszy będzie z Fiata 132, ale z 125p też będzie OK
- musisz zmienić zbiornik paliwa
- prawdopodobnie zegary
- jechać do diagnosty że masz zmieniony silnik
- i papierki w urzędzie
kupujesz pięknego RP`ka (byle by miał dobrą kompresję) wkładasz nowe popychacze zaworowe, wałek rozrządu z 2E, PB lub PF. Plus porting kol wydechowy z GTI MK1 i takie inne, o tym przeczytasz w innych tematach Do tego wkładasz gaźnik lepszy będzie z Fiata 132, ale z 125p też będzie OK
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
Od jakiegoś czasu w Polsce silnik to część wymienna i nie trzeba tej wymiany nigdzie zgłaszać a silniki 1,5/1,6 i 1,8 po wyglądzie zewnętrznym praktycznie się nie różnią [ ta sama budowa ] więc nikt nie zauważy różnicyslonek69 pisze:
- jechać do diagnosty że masz zmieniony silnik
- i papierki w urzędzie
Co do zmiany motoru to musisz kolego przeanalizować wszystkie koszty , głównie chodzi oto czy możesz całą wymianę zrobić sam czy oddasz auto do warsztatu [ bo to podnosi sporo koszty ] moim zdaniem najlepiej nie pchać się w gaźniki tylko kupić całego RP-ka z osprzętem bo monowtrysk na pewno będzie sprawiał mniej problemu niż stary wysłużony gaźnik a przy RP-ku z kabelkami nie ma większego problemu , bak może zostać bo jest identyczny jak w MK I GTI tylko pompę trzeba będzie dopasować
więc teraz kalkulacja
silnik + osprzęt , pompa + wymiana
remont dieselka + robocizna
co będzie bardziej opłacalne ,tego nie wiem ale 90 KM [ RP ] w lekkiej budzie MK I może dać sporo frajdy z jazdy więc kolego wybór należy do ciebie
pozdro
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki Wielkie! Pomysle jeszcze i będe cos wrózył.
pozdro
[ Dodano: 07 Lut 2010 16:26 ]
mozna powiedziec ze dostalem silnik o oznaczeniu YN z gaznikiem solex 31 pic 7, narazie wsadze taki i odpale, ktore kable z diesla moge usunac a jakie dodac do benzyny? przewody od czujnikow zostaja dieslowe bo to sie chyba nie zmienia, kazda rada mile widziana
pozdro
[ Dodano: 07 Lut 2010 16:26 ]
mozna powiedziec ze dostalem silnik o oznaczeniu YN z gaznikiem solex 31 pic 7, narazie wsadze taki i odpale, ktore kable z diesla moge usunac a jakie dodac do benzyny? przewody od czujnikow zostaja dieslowe bo to sie chyba nie zmienia, kazda rada mile widziana
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 12:47 przez wozak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości