swap mk2 z PN na ABF jaka pompe paliwa?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

S.W.A.P21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lis 21, 2009 10:17
Lokalizacja: biłgoraj
Kontakt:

swap mk2 z PN na ABF jaka pompe paliwa?

Post autor: S.W.A.P21 » wt sty 12, 2010 18:25

Witam! jestem w trakcie swapa silniczka ABF do mk2 i nie wiem co zrobic z pompa paliwa czy wstawic oryginal czy dokupic zewnetrzna pompe? czy oryginal podejdzie pod bak z mk2??? czy wstawienie zewnetrznej pompy nie bedzie dawalo zbyt duzego cisnienia??? poczatkowo byla PN-ka pomuzcie!!! POZDRAvwIAM!!!


(Oo===vw===oO)

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » wt sty 12, 2010 20:28

jezeli chcesz zrobic taki system jak w mk3 to musisz wsadzic do baku jedna pompe z mk3 jezeli chcesz zrobic tak jak jest w mk2 16v to musisz zastosowac 2 pompy. Jedna wewnetrzna i zewnetrzna np z Seata Toledo 1L GT oczywiscie z ABFem



S.W.A.P21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lis 21, 2009 10:17
Lokalizacja: biłgoraj
Kontakt:

Post autor: S.W.A.P21 » wt sty 12, 2010 21:42

no tak ja wiem ze w PN jest pompa przy silniku tylko chodzi mi o to czy pompa z abf podejdzie pod moj bak??? a drugiej pompy nie chce podłaczac ze wzgledu na duze cisnienie (6b) i instalke elektryczna.ABF potrzebuje 3b.


(Oo===vw===oO)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt sty 12, 2010 22:00

jesli chcesz dawać pompe z mk3 to nie podejdzie do baki z mk2, trzeba będzie porzeźbić. Zawsze mozna jednak cały bak przerzucić z mk3 do mk2. Pasuje bez problemu. Wtedy pompe zostawisz oryginalną z mk3 i będzie tak jak być powinno.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 12, 2010 22:06

Kiedyś, w epoce kamienia łupanego, gdy części do GTi MkII były praktycznie tylko w ASO, robiłem z kuzynem Swapa PFa do Jetty II z PNką, jako wstępna pompka służyła...... ta mechaniczna z bloku :goof: a ciśnieniowa była w komorze silnika :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości