[syncro] Projekt Golf RWD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
jezdilem jakis czas na zespawanej wiskozie wtedy przod i tyl ciagnie tak samo jedynie problem z tym ze ciezko wjechac gdzies zaparkowac bo wszystko trzeszczy do tylu mialem zrobione wlanczanie na przycisk to parkowalem tylem opony niewytrzymaja sezonu ja mialem 185 przy szrszych moze cos rozerwac w mosie lub w skrzyni jesli ma jezdzic sam ty to wyjmiesz przednie poloski zostawiac przeguby puste wkrecone w piasty i jezdzisz z samym tylem tylko czy most da rade przy ciaglym katowaniu tego niewiem
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
a nie da sie podpasowac jakiegos mostu z bmki albo forda ktory by gabarytowo wszedl? nie smiac sie jesli sie wyglupilem bo nie wiem jak jest rozwiazne to w obu przypadkach.
>>>>>White GL by Stary<<<<
to by była myśl, szczególnie jeśli ten most byłby mały. ja naprzykład odpuściłem już sobie 4x4 i myślę nad RWD, i jeszcze jedno- czy dałoby się jakoś przerobić tylne piasty, żeby nie trzebabyło wkładać tych od synchro?, może by to ułatwiło wsadzenie wyższego zawieszenia, czyli ogólne podniesienie samochodu(i tak bym to zrobił, bo głównie jeżdżę w terenie)?a i jeszcze jedno- po co w skrzyniach biegów jest taka stalowa klapka od strony tyłu samochodu? czy to nie jest możliwość wyprowadzenia napędu na tył?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie rozumiem w ogole problemu z tymi prędkościami kół. Jesli chcecie mieć napęd tylko na tył i nie będzie połączeń kół przednich ze skrzynią biegów przez półosie to czym tu sie martwić? Różnica prędkości obrotowych nie wpłynie wtedy na nic.
Ja bym sie bardziej martwił tym czy reduktor dołączany do skrzyni (podający napęd na tył) wytrzyma trudy jazdy tylko na tylnym napędzie. Nie został do tego zaprojektowany i może być z tym róźnie.
Ja bym sie bardziej martwił tym czy reduktor dołączany do skrzyni (podający napęd na tył) wytrzyma trudy jazdy tylko na tylnym napędzie. Nie został do tego zaprojektowany i może być z tym róźnie.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
skrzynia z paska g60 syncro moze dala by rade a jak chcesz tyl miec wyzej zaloz od zwyklego golfa amory na tyl bedziesz mial odrazu 5 cm wyzej tyl autka
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 16:23 przez golfiarz1, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
spearhead, ja pomalu przestaje kumac o co Ci chodzi. Co chcesz zrobic. Takie auto do niczego nie bedzie sie nadawac. Ani do terenu, bo jesli zrobisz naped tylko na tyl no to sorry ale wteren nie wiedzesz. Zostawisz 4x4 to ok, no ale o drifcie zapomnij. Podniesiesz auto o tyle, choc bys go utwardzil to driftowac itak strach.
BB (borówka, bandit ...)
Takie rzeczy to tylko w erze.spearhead pisze:no fakt, ale nie mogę się zdecydować, najlepsze dla mnie byłoby zawieszenie regulowane, oraz możliwość zmiany napędów i to wszystko nie wysiadając z samochodu (chyba jednak podniosę tylko trochę zawieszenie i pozostanę przy przednim napędzie)
Ani przystawka skrzyni biegów,ani wał,ani most,ani półoski itd. nie wytrzymają takiego rozwiązania żeby na tył było zdawane 100%obciążenia,mocy.
[syncro] Projekt Golf RWD
Witam. Myślę o grubszej przeróbce i chciałbym mieć w swoim golfie mk3 napęd na tył(rwd) tak jak w bmw czy mercedesie. Żeby nie było zmartwień o skrzynie lub most. Jest coś takiego realne w golfie??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości