MKII 1.6 PN dolot od Węglarskiego

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wejlantf

Post autor: wejlantf » wt kwie 18, 2006 10:54

KIELCE RULEZ!!!
Dzięki za poradę, dostajesz ode mnie plusa. pomogłeś mi stary. Masz rację, dzisiaj zastosuję Twój patent :kwiatek:



Orzel666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 11:08
Lokalizacja: Polska

Post autor: Orzel666 » wt kwie 18, 2006 11:51

Tylko pamietaj coby go nie testować po założeniu bo droga po paru piwach wydaje się szersza niż jest.


Gdyby bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach.

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » śr kwie 19, 2006 12:47

A jaka to ma byc szmata?BO jak za gruba to niewiele powietrza zassa, a moze rajstopke naciagnac???????



Orzel666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 11:08
Lokalizacja: Polska

Post autor: Orzel666 » śr kwie 19, 2006 14:40

Szmata ma być tak dobrana żeby się kurz nie zbieral w dolocie - metoda prób i błędów
Zależy gdzie ją zamontujesz
Jak już wspomniałem patent zwany doładowaniem dynamicznym działa w sprzętach bez elektroniki - czyli gaźnik albo k-jetronic i najprostszy moduł
Elektronika może zgłupieć od zbyt dużego przepływu w dolocie
Ja osobiście jestem uczulony na scalaki,katalizatory i normy hałasu - nie było nie będzie i nie potrzeba
Jak ktoś przetestuje taki patent w VW niech się podzieli wynikami
A tak wogóle 3 razy więcej mocy można uzyskać z wydechu niż z dolotu


Gdyby bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach.

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » śr kwie 19, 2006 16:49

Rozumiem że bańka musi być gladkoscienna(znaczy bez rzadnych porowatosci czy wglebien).W sumie ciezko upchanc taki kloc pod maska zeby łapał zimne powietrze-no chyba ze zdejmiesz griil.MAsz moze fotki tego patentu?????????????



Orzel666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 11:08
Lokalizacja: Polska

Post autor: Orzel666 » śr kwie 19, 2006 20:08

Fotek nie mam.
Pooglądaj czasem wyścigi na ćwierć mili.
Tam niektórzy mają z przodu wielki cooler a zamiast jednego światła wielką dziurę - tego typu patent tylko bardziej profesjonalnie wykonany.
Teraz robią duże butelki po olejach w sam raz - szerokie na spodzie i zwężające się do szyjki.
Jak się uprzesz możesz zastosować nawet dolnopłuka(powaga - wszystko co z jednej strony szeroki a z drugiej ma dziurę).
Ale jakiegoś specjalnego kształtu nie potrzeba.
Co do miejsca nie mam pojęcia gdzie by pasowało w golfie - może pod chłodnicą ? Jak masz chłodnicę po lewej to może po prawej obok.
Jeśli na gażniku jest jakiś airbox można go spokojnie zostawić - będzie robił za zbiornik wyrównawczy.
A co do sportowych wkładek do zwykłych filtrów - szmata nasączona olejem rządzi.


Gdyby bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach.

speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: speed_k » śr kwie 26, 2006 21:15

wejlantf mugłbyś zmieżyć jakiej grubości jest ta rura no i łącznie jaką długość? byłbym ci wdzięczny. No i jeszcze wymiary tego stożka. I jak by mnie ktoś uświadomił co to jest to coś przy odmie czy jakiś filterek czy co.



wejlantf

Post autor: wejlantf » śr kwie 26, 2006 21:26

speed_k, ok, ale jutro



speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: speed_k » pn maja 01, 2006 18:34

wejlantf pisze:speed_k, ok, ale jutro
No i co z tymi wymiarami ? :crazy:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10829
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz maja 07, 2006 17:36

kurde ja juz tez kupywalem ten dolot ale padla mi skrzynia biegow i musze ja teraz zmienic,jestem ciekaw gdyz weglarski podal mi ten sam dolot do mk3 i mojego RP i ty pewnie masz ten sam czyli czuje tu jeden h..j do wszystkich VW,TO oznacza ze ona sa jagby "uniwersalne" a nie dedykowane.to fotka od weglarskiego dlamnie.a druga do mk3,czym sie roznia?


Obrazek

Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » ndz maja 07, 2006 17:57

...przeciez aby obliczyc dolot wg.Grabowskiego trzeba podac dane walka,przylgi zaworowej i obroty przy jakich ma dzialac falowo uklad. 1.6 PN czy 1.8 RP ... przeciez nie ma roznicy odnosnie w/w parametrow wiec dolot i wydech rozni sie tylko predkoscia czynnika...
Uniwersalny? tak do silnikow vw o takich samych elementach jak wyzej
Indywidualny? tak wzgledem silnikow o innej budowie np 1.6 16V proste ;)
Ostatnio zmieniony pn kwie 27, 2009 20:21 przez Mrozio, łącznie zmieniany 2 razy.


TKD WTF

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » śr lip 12, 2006 20:41

a gdyby np. zamknięcie filtra powietrza wykroić by był duzy otwór a została tylko na obwodzie tak by zapiąc filtr powietrza to by poprawiło osiągi auta???
Mi wpadał w rezonans i miło buczał jak mi zdemontowali pasek klinowy by stwierdzić co świszczy i miałem tylko budowe plastikową gdzie nakłąda sie filtr powietrza.
Więc poprawią sie osiągi przy jednoczesnym "zabezpieczeniu" przed kurzem stosując filtr??? - (przypominam,że o wiele większy dolot powietrza z pominięciem dalszech rur plastikowych..

A weżyk podcisnienia zrobić ,że rurke wstawić obok obudowy i z jednej strony ja zamknąć by dawała podcisnienie...hhmm...


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Czerwony22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 20:38
Lokalizacja: Poznań

Re: Mialem PN.

Post autor: Czerwony22 » śr kwie 23, 2008 01:13

jackhew pisze:Ja tez mialem PN i juz miałem go dosyc, znalazlem dobrego mechnika co mi zmienil na zwykly gaznik i dopiero teraz czuje co potrafi 1.6 pozdrawiam.
zwykły gaźnik czyli jaki np. mam też golfa 2, 1.6 w benzynie z gaźnikiem i na jaki by go wymienić by poprawić osiągi? wrzuć jakiś przykładowy gaźnik..pozdro!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości