mam pytanie odnosnie stabilizatora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mam pytanie odnosnie stabilizatora
mam MK3 1,8 75km , i jak bylem pod autemn to nie widzialem nigdzie stabilizatoraa?? troszke mnie to zaniepokoilo ale przy mcpersonach nie bylo zadnego miejsca zeby on tam smial byc i teraz nie wiem . czy MK3 1.8 75KM NIE MA STABILIZATORA ORGINALNIE ,. CZY POPROSTU W MOIM NIEMA BO KTOS WYKRECIL????? POMOCY PROSZE O SZYBKA ODP. DZIEKI
PRZYGARNE DO MK3
-szeroki hokey gti/vr6 -JEST
-biale kierunki w zderzak
-kierownice z poducha ori. -JEST (inna)
-szeroki hokey gti/vr6 -JEST
-biale kierunki w zderzak
-kierownice z poducha ori. -JEST (inna)
bedza, stabilizator jest pomiędzy wahaczami a nadwoziem, czy w w twoim powinien być to nie wiem, ale jeśli masz otworzy na końcówki w wahaczach to nic nie stoi na przeszkodzie by go dołożyć.
emssi20, nie ma czegoś takiego jak stabilizator tylni w mk2 i mk3, chyba że mowa o synchro. Masz drążek skrętny w samej konstrukcji belki, i poza nim żadnego stabilizatora takiego jak z przodu nie ma.
emssi20, nie ma czegoś takiego jak stabilizator tylni w mk2 i mk3, chyba że mowa o synchro. Masz drążek skrętny w samej konstrukcji belki, i poza nim żadnego stabilizatora takiego jak z przodu nie ma.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
- masa1988
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
- Lokalizacja: Czę100chowa
- Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
- Silnik: AUQ
Własnie ze jest róznica.mate64 pisze:emssi20, nie ma czegoś takiego jak stabilizator tylni w mk2 i mk3, chyba że mowa o synchro. Masz drążek skrętny w samej konstrukcji belki, i poza nim żadnego stabilizatora takiego jak z przodu nie ma.
W CL i GL była belka nie wzmacniana, w GT i wyzej belka miała porzeczke taka rurke tamte tego nie miały.
bedza, Twój golf nie miał tego w seri ale mozesz zamontowac stabilizator.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
emssi20 pisze:jak wygląda stabilizator tylnej belki w MK2 i MK3 ?
To właśnie ten "drążek skrętny" co go potocznie nazywają tylnim "stabilizatorem"mate64 pisze: nie ma czegoś takiego jak stabilizator tylni w mk2 i mk3, chyba że mowa o synchro
Były montowane w mocniejszych wersjach w MK2 z tarczami z tyłu i w Jettach (na zdjęciu właśnie moja belka z tego drugiego). Daje się odczuć całkiem niezłą różnicę po zamontowaniu tego ustrojstwa.
Ostatnio zmieniony pt gru 18, 2009 09:38 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- masa1988
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
- Lokalizacja: Czę100chowa
- Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
- Silnik: AUQ
Ja odczuwam róznice
Jezdziłem GL i mam GT mk3, moje całkiem inaczej prowadzi sie auto w seri jest duzo sztywniejszy a co dopiero jak bedzie na niskim zawiasie
Polecam ale wydaje mi sie ze lepiej jest całą belke zmienic odrazu z tarczami
Jezdziłem GL i mam GT mk3, moje całkiem inaczej prowadzi sie auto w seri jest duzo sztywniejszy a co dopiero jak bedzie na niskim zawiasie
Polecam ale wydaje mi sie ze lepiej jest całą belke zmienic odrazu z tarczami
Ostatnio zmieniony pt gru 18, 2009 11:39 przez masa1988, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Stabilizator jest wspawany. Na upartego to i może coś takiego sam byś zrobił, ale ja bym nie ryzykował
Viriss pisze: Czy nie widac wiekszego efektu i szkoda roboty ?
Powiem tak: po zamontowaniu pojechałem na rondo w nocy i próbowałem zerwać tył - nie udało mi się bo najpierw przód stracił przyczepność. Podczas szybkiej jazdy po zakrętach czuję, że tył jest bardziej sztywny, a przód pływa (przydała by się rozpórka na kielichy). Teraz jak popadało śniegu to jak zaciągnę ręczny na parkingu to jestem wstanie wyczuć bardziej co się dzieje z samochodem i bujanie na boki też znikło. Myślę że jak założę rozpórkę na tylne kielichy to jeszcze się bardziej poprawi. Może mi się jeszcze wydawać, ale mam wrażenie że tył teraz lepiej reaguje na dziury i koleiny.Daje się odczuć całkiem niezłą różnicę po zamontowaniu tego ustrojstwa.
Podzielam, dla samego "drążka skrętnego" (jak zwał tak zwał) to za dużo roboty.masa1988 pisze:Polecam ale wydaje mi sie ze lepiej jest całą belke zmienic odrazu z tarczami
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości