[mk3] 2.0 jak podnieść moc bez wielkich ingerencji
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
za 3000 to chyba ABF kpl. ale do remontu, przeciez zdrowych okazow zostalo praktycznie pare szt. + do swojego ABF"a doloz 1000zł albo 1500 za strojenie i bedzie 4500zł, a 9A na org Digi I i tak 150KM lub moze deczko wiecej bedzie mialo bez korekty softu.
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 23:11 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
ale jak taki 9A bez softu będzie chodził? Skoki i non stop zalewanie na jałowym. Odcinka zanim osiągnie max moc. No chyba że założy blosa i będzie śmigał na gazie, a benzyna tylko do odpalania to wtedy będzie grało. Jeszcze w takim 9A to bym zmienił wałeczki na ABFa i jak dobrze pamiętam to w nim jest kiepska głowica, którą wypadało by poprawić.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
Sprzedałem już parę kompletów na swap na ABF właśnie w takich pieniądzach i jakoś nikt się nie skarży, że zajechany. ABF jak nie widział gazu to naprawde dobry motor i ciężko go zajechać... Więc proszę Cię nie siej jakiś dziwnych teorii...spawacz pisze:za 3000 to chyba ABF kpl. ale do remontu, przeciez zdrowych okazow zostalo praktycznie pare szt.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Też podpisuję się pod tym ABFy to wytrzymałe motory, ale oczywiście jak ktoś ma pecha to i trafi na zatarty.yahoo_p pisze:Sprzedałem już parę kompletów na swap na ABF właśnie w takich pieniądzach i jakoś nikt się nie skarży, że zajechany. ABF jak nie widział gazu to naprawde dobry motor i ciężko go zajechać... Więc proszę Cię nie siej jakiś dziwnych teorii...
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
toffic, racja maja gora 120 ps
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Tak mi się też wydawało bo widziałem kilka wykresów z hamowni bez strojenia na DF1 PLek, KRów i 9A (już dawno i nie chciałem palnąć głupoty). No ale nie ma się co dziwić bo przecież G60 to zupełnie inna doładowana konstrukcja od wolnossącej 16V.toffic, racja maja gora 120 p
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
- Lokalizacja: Z kątowni
Podziwiam ludzi którym chce się tak dłubać i inwestować konkretną forsę w MK3 w wolnossącej benzynie.
Żeby w takim zestawieniu wykrzesać dobre osiągi to należałoby dołożyć co najmniej połowę wartości auta. Najłatwiej będzie sprzedać i kupić coś mocniejszego. Dużo bardziej opłaca się modzić silniki turbo... chociażby TDI.
VW mało wyprodukował usportowionych benzyniaków. Może warto pomyśleć o sprzedaży i zmiany marki posiadanego auta na takie o bardziej sportowym zacięciu?
Żeby w takim zestawieniu wykrzesać dobre osiągi to należałoby dołożyć co najmniej połowę wartości auta. Najłatwiej będzie sprzedać i kupić coś mocniejszego. Dużo bardziej opłaca się modzić silniki turbo... chociażby TDI.
VW mało wyprodukował usportowionych benzyniaków. Może warto pomyśleć o sprzedaży i zmiany marki posiadanego auta na takie o bardziej sportowym zacięciu?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
Zależy kto co lubi... Mnie na przykład kręci grzebanie w silniku niż kupno nowszego mocniejszego. Fajna jest ta satysfakcja z jazdy podkręconym przez siebie autem. Ja uwielbiam kręcić do odcinki mojego ABFa i żadne TDI mi tego nie zapewniiKrzychuKrzys pisze:Podziwiam ludzi którym chce się tak dłubać i inwestować konkretną forsę w MK3 w wolnossącej benzynie.
Żeby w takim zestawieniu wykrzesać dobre osiągi to należałoby dołożyć co najmniej połowę wartości auta. Najłatwiej będzie sprzedać i kupić coś mocniejszego. Dużo bardziej opłaca się modzić silniki turbo... chociażby TDI.
VW mało wyprodukował usportowionych benzyniaków. Może warto pomyśleć o sprzedaży i zmiany marki posiadanego auta na takie o bardziej sportowym zacięciu?
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
- Lokalizacja: Z kątowni
No tak Ty już masz ABFyahoo_p pisze:Zależy kto co lubi... Mnie na przykład kręci grzebanie w silniku niż kupno nowszego mocniejszego. Fajna jest ta satysfakcja z jazdy podkręconym przez siebie autem. Ja uwielbiam kręcić do odcinki mojego ABFa i żadne TDI mi tego nie zapewniiKrzychuKrzys pisze:Podziwiam ludzi którym chce się tak dłubać i inwestować konkretną forsę w MK3 w wolnossącej benzynie.
Żeby w takim zestawieniu wykrzesać dobre osiągi to należałoby dołożyć co najmniej połowę wartości auta. Najłatwiej będzie sprzedać i kupić coś mocniejszego. Dużo bardziej opłaca się modzić silniki turbo... chociażby TDI.
VW mało wyprodukował usportowionych benzyniaków. Może warto pomyśleć o sprzedaży i zmiany marki posiadanego auta na takie o bardziej sportowym zacięciu?
Ale jak ktoś ma takie 1.6 i chce wsadzić tam 2.0 8v a potem podkręcić go o jakieś 25% to mija się to wszystko z celem Wyda masę siana a i tak potwora z niego nie zrobi...
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Jak już porównywać możliwości strojenia itd to trzeba brać pod uwagę wolnossący do wolnossącego i turbo do turbo. Ja zamiast np 1,9TDI to wolałbym 1,8T ale to są zupełnie inne charakterystyki pracy. Służbówkę mam 2,0 HDI 90 hp, a u siebie 1,8 90hp na LPG i wolę swój motor do jazdy na co dzień, ale w trasy to lepiej mi się jeździ ropą. Dyskusja benzyna kontra ropniak nie ma najmniejszego sensu bo można tak godzinami i ze 100 stron zapisać, a nikt nikogo nie przekona.
[ Dodano: 23 Gru 2009 08:53 ]
[ Dodano: 23 Gru 2009 08:53 ]
Mina kierownika np. bmw czy merca jak stary Mk2 lub Mk3 go robi na starcie bezcenna i nie da się tego przeliczyć na kasęKrzychuKrzys pisze:Może warto pomyśleć o sprzedaży i zmiany marki posiadanego auta na takie o bardziej sportowym zacięciu?
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 10:01 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 2 razy.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości