jarekkoval, nie wiem
mi tak jego ojciec mowil(bo w sumie on ten silnik skladal) w kazdym badz razie mowil ze 8v ma calkiem inna charakterystyke niz 16v stad wywala 16v i bedzie wkladal 8v...mowil tez ze glowica oettingera sporo pomaga ale wez to dostan
Silnik 1,8 8v - ile można z niego wyciągnąć koni???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
jarekkoval, te on tam ma 8v wiec nie ma co wywalac 16v bo ten golf sie skonczyl kilka lat temu... a 16v ma w calym zakresie lepsza charakterystyke od 16v jakbys sie przyjrzal :green_fuck:
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
evolution pisze:hehe nie ma innych przepisow tylko rajli jest mocno nieobeznany w temacietoffic pisze:to wygląda na to, ze w GSMP są inne przepisy, bo nikt się nie czepia 16V na MSrally5 pisze:- przepisy FIA (zał J) wyraźnie mówi, że jednostka sterująca silnikiem jest dowolna! Ale w innym miejscu jest napisane, że system wtrysku ma pozostać seryjny - a w papierach homologacyjnych modelu GTI 16V są tylko dwa systemy wtrysku - K Jetronic i KE Jetronic
P.S. ten Golf z linku wyżej nie wygląda na 150KM, po tej drodze z taką mocą i wagą na pewno mniejsza niż seria latałby lepiej
nie system wtrysku tylko system zasilania a to dzielimy na gaznikowy wtrysk jedno i wtrysk wielopunktowy. wiec wielopunkt mozesz zmienic w kazda strone mechanika<->lektronika na wielopunktowy ale nie mozesz wsadzic mono czy gaznikow
Jeżeli się nie znam to jak interpretujesz tem przepis ? :
Załącznik J. Art. 255 – Grupa A
FIA 05.11.2007 8
Ponadto, średnica i ilość przepustnic musi być zachowana, zgodnie z kartą
homologacyjną.
5.1.8.2 Układ wtrysku paliwa:
Musi być zachowany oryginalny system i jego typ, zgodnie z kartą
homologacyjną pojazdu (np. K-Jetronic) oraz jego oryginalne usytuowanie.
Części urządzenia wtryskowego regulujące iloąć paliwa dopływającego do
silnika mogą być zmodyfikowane, lecz nie może być zmieniona średnica
przepustnicy.
Przepływomierz powietrza jest dowolny.
Wtryskiwacze są dowolne, ale ich ilość, usytuowanie, położenie osi zespołu
i zasada działania muszą być zachowane.
Przewody paliwowe zasilające wtryskiwacze są dowolne.
Sterownik elektroniczny jest dowolny, pod warunkiem, że nie służy do
przetwarzania innych danych.
Regulator ciśnienia paliwa jest dowolny.
http://www.pzm.pl/userfiles/2009-pliki/ ... 15XI08.pdf
http://www.pzm.pl/Rajdy/Regulaminy
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
przeczytaj to 3 razy i bedziesz wiedzial.. homologowany jest wtrysk wielopunktowy. musisz jezdzic na benzynie nie na alkoholu i musisz miec wtrysk wielopunktowy do kolektora ssacego, nie mozesz zmienic na wtrysk bezposredni.rally5 pisze:Części urządzenia wtryskowego regulujące iloąć paliwa dopływającego do
silnika mogą być zmodyfikowane, lecz nie może być zmieniona średnica
przepustnicy.
Przepływomierz powietrza jest dowolny.
Wtryskiwacze są dowolne, ale ich ilość, usytuowanie, położenie osi zespołu
i zasada działania muszą być zachowane.
Przewody paliwowe zasilające wtryskiwacze są dowolne.
Sterownik elektroniczny jest dowolny, pod warunkiem, że nie służy do
przetwarzania innych danych.
Regulator ciśnienia paliwa jest dowolny.
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 18:05 przez evolution, łącznie zmieniany 2 razy.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości