Głowica z 2E do AAM, Co to da ? Zmiana z MONO na WIELOPUNKTA

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Głowica z 2E do AAM, Co to da ? Zmiana z MONO na WIELOPUNKTA

Post autor: Y@RO » wt gru 08, 2009 19:14

Czy glowica z 2E podejdzie do AAM ? Czy trzeba dokonywać jakis przerobek ? GDzie znajduja sie wtryski w 2e? w glowicy czy kolektorze ssacym ?
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 11:35 przez Y@RO, łącznie zmieniany 3 razy.


eSsssssssssss :))))

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt gru 08, 2009 19:27

2E ma wtryski w kolektorze. Głowica podejdzie bez grzebania.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » śr gru 09, 2009 18:35

okazalo sie ze jednak jest glowica inna i nie pasuje :( znaczy pasuje tylko ze w glowicy z AAM jest wlot na wode chłodzaca a w glowicy z 2E tego nie ma, sa wieksze kanały dolotowe ;/ i co teraz ?


eSsssssssssss :))))

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » czw gru 10, 2009 23:11

wsadzic calego 2e



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt gru 11, 2009 00:49

Y@RO pisze:okazalo sie ze jednak jest glowica inna i nie pasuje :( znaczy pasuje tylko ze w glowicy z AAM jest wlot na wode chłodzaca a w glowicy z 2E tego nie ma, sa wieksze kanały dolotowe ;/ i co teraz ?
Nie rozumiem, o jaki wlot chodzi? Osobiscie przekladalem taka czapke do AAMa i wsio pasowalo. Napisz co chcesz z czym zlozyć bo nic nie wiadomo dokladnie. Glowica na pewno siądzie na blok i będzie pasować.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt gru 11, 2009 01:21

głowa z 2E nie ma wyjścia na kanał ogrzewania kolektora ssącego, mało tego, kanały ssące są tak duże ze nie ma możliwości jego nawiercenia, zostaje tylko zaślepić



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pt gru 11, 2009 13:20

no wlasnie toffic, wszystko dokladnie wytlumaczył.

A moglbym zalozyc ta glowice, potem kolektor ssacy wraz z przepustnica i listwa wtryskowa z 2e .. czyli komplet ? Jedynie to bym komputer potrzebowal i wiazke, tak ? da sie to zrobic czy jest jeszcze jakies "ale" CO by to dalo ? jakies przyrosty mocy ? Bo mam okazje kupic cala listwe wtryskowa i przepustnice za male pieniadze ...


eSsssssssssss :))))

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob gru 12, 2009 13:04

Ale po co komu ogrzewanie kolektora ssącego ? To naprawdę zbędny gadżet. Niby ma podgrzewać mieszankę żeby lepiej odparowała ale z drugiej strony podgrzewa też powietrze zmniejszając tym samym jego gęstość. Zawsze to demontuję. Jeśli kolega chce koniecznie zalozyć ogrzewanie to niech je weźmie z powrotnego węża do zbiorniczka wyrownawczego.

Ja tam od razu myslalem ze chcesz przezbroić silnik na digifanta 2 i zakladasz glowice razem z kolektorami. Nie da sie tego zrobic tak prosto. Digifant dziala na innych cisnieniach paliwa, wymiana pompy w baku będzie potrzebna. Dodatkowo przeplywomierz jeszcze będzie niezbędny, wiązka, sterownik, stabilizator biegu jałowego i kilka innych mniej istotnych elementów.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » sob gru 12, 2009 16:45

bugalon pisze:Ja tam od razu myslalem ze chcesz przezbroić silnik na digifanta 2 i zakladasz glowice razem z kolektorami. Nie da sie tego zrobic tak prosto. Digifant dziala na innych cisnieniach paliwa, wymiana pompy w baku będzie potrzebna. Dodatkowo przeplywomierz jeszcze będzie niezbędny, wiązka, sterownik, stabilizator biegu jałowego i kilka innych mniej istotnych elementów.
no wlasnie w najgorszym wypadku chcialem go przerobic na digi, ale to by wyszlo chyba duuuzo kasy ;/ szkoda, to teraz w takim raZIE MAM do sprzedania glowice z 2.0 8v z 97r wiec to bedzie chyba AGG wyprodukowana w "Mexiko" igiełka, kompletna, tzn wałek, zawory, szklanki itd ... 90 tys rzejechane .....


eSsssssssssss :))))

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz gru 13, 2009 14:34

To wcale nie jest takie drogie w zrobieniu ... na digi II spokojnie zrobisz za 500-600, kompa,przeplywke,krokowy,i wysoko cisnieniowa za to kupisz, jak masz glowe z kolekotrem i wtryskami to juz smiechawa, ale i tak wiecej niz 95KM bym nie liczyl, chyba ze z 9:1 zrobisz 10:1 lub ewnetulanie 11:1.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » ndz gru 13, 2009 21:21

na szrocie spokojnie kupisz cala gore od jakiegos 2e z passata rozbitego itp za smieszne pieniadze



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pn gru 14, 2009 11:07

mam tylko glowice z listwa i przepustnica. Brakowalo by mi kolektora, przeplywki, kompa, wiazki, pompki


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

Post autor: masa1988 » pn gru 14, 2009 13:42

Y@RO, Czy ty chciałes czapke od 2E i podłączyc na jednopunkt to się mija z celem jak juz cos to czapkę z osprzetem, wtedy by to grało i musiał bys zwiekszyc stopien sprezenia, moze udało by ci się osiągnąc ze 110kuca jak bys jeszcze kilka zeczy zrobił. :grin:



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » wt gru 15, 2009 00:07

masa1988, mialem okazje kupic tranio cala glowice bo myslalem ze podejdzie pod nia kolektor a nie moglem znalesc nigdzie od 1,8 :(


eSsssssssssss :))))

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości